Hvor længe prøvede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

SaraB

Qoco skriver:

Ja, havde ikke forventet det så hurtigt, man hører om så mange der venter flere år men sidst gik der også kun 3 måneder.

Ja, lige præcis! Det er også derfor, jeg desværre kommer til, at gå og tænke over det og gøre mig selv bekymret - selvom jeg VED det bestemt ikke hjælper på processen...  Det er bare svært at lade vær.

Men hvor er det dejligt for Jer, det er så nemt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

mille25

SaraB skriver:

Sikke en dejlig overraskelse, og sikkert noget af et chok når man beskytter sig! Men igen - er det meningen det skal ske, skal man nok blive gravid uanset hvad! Tillykke!  Kan VIRKELIG godt forstå I glæder jer!

smil...mange tak skal du have....

ja det var noget af et chok. men et dejligt chok...smil..

Anmeld

4. november 2011

Henriette Aaby

SaraB skriver:

Hvor dejligt!  Uuuuh, det er jo inden længe! Tillykke!

Tak Ja det er en vildt spændende tid i øjeblikke

Anmeld

4. november 2011

lio

SaraB skriver:

Ja, lige præcis! Det er også derfor, jeg desværre kommer til, at gå og tænke over det og gøre mig selv bekymret - selvom jeg VED det bestemt ikke hjælper på processen...  Det er bare svært at lade vær.

Men hvor er det dejligt for Jer, det er så nemt!

Jeg var ret god til at tænkepå andre ting, tror det kan være stressende at tænke på dte hele tiden, og stress har kroppen ikke godt af..

Anmeld

4. november 2011

norenberg

3 mdr første gang.... 4½ år anden gang...6 uger 3 gang...

Anmeld

4. november 2011

SaraB

Qoco skriver:

Jeg var ret god til at tænkepå andre ting, tror det kan være stressende at tænke på dte hele tiden, og stress har kroppen ikke godt af..

I know!

Anmeld

4. november 2011

SaraB

norenberg skriver:

3 mdr første gang.... 4½ år anden gang...6 uger 3 gang...

Dejligt! Hurtigt alle tre gange!

Anmeld

4. november 2011

stm2812

Kom aldrig i gang med at prøve. Vi havde planlagt baby her til sommer, men juli sidste år skete det på trods af at jeg var på pillen Virkelig dårlig timing, men der var ingen tvil om at hun skulle beholdes

Anmeld

4. november 2011

SaraB

stm2812 skriver:

Kom aldrig i gang med at prøve. Vi havde planlagt baby her til sommer, men juli sidste år skete det på trods af at jeg var på pillen Virkelig dårlig timing, men der var ingen tvil om at hun skulle beholdes

Hehe... Sådan kan det gå!  Jeg tror aldrig der er et perfekt tidspunkt at få baby på, der vil altid være ét eller andet der taler imod på en eller anden måde. Om det så er pladsmangel, økonomi eller job - så skal der nok blive en perfekt plads til baby alligevel! 

Anmeld

4. november 2011

stm2812

SaraB skriver:

Hehe... Sådan kan det gå!  Jeg tror aldrig der er et perfekt tidspunkt at få baby på, der vil altid være ét eller andet der taler imod på en eller anden måde. Om det så er pladsmangel, økonomi eller job - så skal der nok blive en perfekt plads til baby alligevel! 

Ja lige præcis. Og er da utrolig lykkelig over at det skete, ellers ville jeg jo ikke have min lille pige hos mig nu. Deprimerende tanke Jeg havde nu også været klar i ange år på det, var mere kæresten som ikke lige syntes det var tidspunktet til det, men da det var sket var der jo ikke så meget at diskutere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.