Hvor længe prøvede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

SaraB

CelineAlexia skriver:

Vi var også heldige .. det tog også kun en måned her 

Der er desværre ikke sket noget hos os endnu. Vi har bare forsøgt i 1 måned.

Det må være dejligt!  Det tror jeg der er mange, der drømmer om! Når man har besluttet sig for at få et barn, vil man gerne være gravid dagen efter!  Der er jo trods alt alligevel 9 mdr. til at vende sig til tanken og forberede sig alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Maja_4000

SaraB skriver:

Det var da dejligt hurtigt!!!

Ja Meget hurtigere end forventet :b Hehe
Håber det går ligeså let for jer

Anmeld

4. november 2011

M&N

SaraB skriver:

Der er desværre ikke sket noget hos os endnu. Vi har bare forsøgt i 1 måned.

Det må være dejligt!  Det tror jeg der er mange, der drømmer om! Når man har besluttet sig for at få et barn, vil man gerne være gravid dagen efter!  Der er jo trods alt alligevel 9 mdr. til at vende sig til tanken og forberede sig alligevel.

Præcis - men har også hørt at bedste chance er når man har ramt de 3 måneder. Så dem som rammer i første måned er bare rigtig heldige! OG det må man sige vi var, - selvom jeg havde forberedt mig på laaaang ventetid (troede jeg ikke kunne blive gravid???) hvorfor, det ved jeg ikke - men sådan er det vel bare noglegange..

Og kan slet ikke forestille mig at prøve i 6 måneder til 1 år, eller mere, hvor svær tiden og ens tålmodighed er... Puha.. 

Anmeld

4. november 2011

M&N

CelineAlexia skriver:

Præcis - men har også hørt at bedste chance er når man har ramt de 3 måneder. Så dem som rammer i første måned er bare rigtig heldige! OG det må man sige vi var, - selvom jeg havde forberedt mig på laaaang ventetid (troede jeg ikke kunne blive gravid???) hvorfor, det ved jeg ikke - men sådan er det vel bare noglegange..

Og kan slet ikke forestille mig at prøve i 6 måneder til 1 år, eller mere, hvor svær tiden og ens tålmodighed er... Puha.. 

Men håber for jer den er der meget snart 

Anmeld

4. november 2011

SaraB

Maja_4000 skriver:

Ja Meget hurtigere end forventet :b Hehe
Håber det går ligeså let for jer

Mange tak!  Det håber vi også!

Anmeld

4. november 2011

oOhelene&larsOo

SaraB skriver:

Hvor længe prøvede I, før I blev gravide?

vi prøvede i 4 måneder og så var den hjemme  en lille baby dreng venter vi os nu 

Anmeld

4. november 2011

Rsa

Det tog os 1 år.... Selvom det er ganske normalt, var det dælme et langt år!

Kan kun sige, at det kræver tålmodighed!!! Nogle bliver hurtigt gravide og ved andre tager det tid..

Pøj pøj

Anmeld

4. november 2011

Prinsessens'Mor<3

SaraB skriver:

Ja, man har ikke meget tålmodighed, når det kommer til det!

kender jeg godt, tiden går langsom, men wupti lige pludselig er man gravid, og man har glemt alt om ventetiden..

Anmeld

4. november 2011

louisekanayo

Her to det 13 mdr !! det var en ulidelig ventetid---

Anmeld

4. november 2011

Sof

Alle er lavet i første forsøg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.