Min mindevideo om Emma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Christine

Christina.78 skriver:

Lavede dem som en del af sorgprocessen dengang...ser ´dem idag med glæde i hjertet over at være blevet beriget med så skøn en datter omend hun er i himlen...

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=540270f7270096e3228ff1

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=541cd1a453bb82be0d6b7d

de ligger også på vores hjemmeside sammen med andet om Emma

Meget smuk måde at mindes lille Emma!

Ville lige sende et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Malthesmoar

Hold da op hvor jeg tuder her kl 6.30 fredag morgen

Wauw hvor er det rørende og vældig uretfærdigt

Tror det har været en god ide ifm sorgproces at lave denne

Anmeld

4. november 2011

Christina.78

merichs skriver:

Åh mosters smukke lille blomst  Du er elsket og savnet

Åh søsser  en del af min dejlige klippe dengang - dug har jeg været så heldig med..love ya' !

Anmeld

4. november 2011

Christina.78

Talbutikken skriver:

et stort  til endnu en englemor..

Anmeld

4. november 2011

Christina.78

BellaT skriver:

Hvor var hun sød og smuk. Røg lige tilbage i tiden, da jeg så den samme lille lyserøde hue og den lille bitte røde sut og kuvøsen og omgivelserne. Vores første datter blev også født på OUH i uge 26. Hun blev kun 5 dage gammel.

Der var brug for vores børn et andet sted.

Åh tak for dine ord...ja, H5 er ikke et sted man lige ønsker sig tilbage til (og dog)..personalet derovre, da vi var der, var super..de var så hjælpsomme, så søde, så ubeskrivelige..

Er det ok jeg skriver privat til dig?

Anmeld

4. november 2011

DK

Hvor gør det mig ubeskriveligt ondt. Hun var sørme en smuk lille pige.

Det er et par meget fine videoer du har lavet. De er æstetiske og viser så fint jeres lille engel.

Anmeld

4. november 2011

Christina.78

Lou87 skriver:

Puha
Kender dig ikk engang - men er helt tudefærdig..

Hvor gør det mig ondt..

Hvad var det NSC eller hva det var der stod hun døde af ??

tak for ordene..

Sygdommen hedder NEC og det betyder - Nekrotiserende Entero Colitis (betændelsestilstand i tarmen hos for tidligt fødte børn. Skyldes infektion/og eller tarmpåvirkning efter iltmangel. Medfører tarmpåvirkning, og evt. at tarmen bliver blød, og går i stykker el. rådner. Farlig tilstand som i de sværere tilfælde medfører akut operation) - nekrotisk betyder dødt/råddent. En del af Emma's tarm var dødt og i samspil med, at hun også var født tre måneder for tidligt, havde det givet udslaget for, at hun var blevet ramt af det..

Hun blev opereret for det ca en uge gammel hvor det lykkedes den bedste kirurg herhjemme at fjerne det..desværre opstod det igen så kirurgen ikke kunne fjerne mere tarm..han ville have gjort alt hvis bare han kunne..

Anmeld

4. november 2011

Christina.78

Virkelig smukt!

Puha, sidder og smågræder.. Ih hvor får jeg altså bare en stor klump i maven.. Denne tid vi nu går i møde (december mdr) må være uendelig hård for jer!?

Skøn video, og endnu skønnere datter, der ser ud til, at være meget opmærksom når der skete noget omkring hende.. Når din kæreste bevæger sig, kiggede hun op..

Tak fordi du viste din skønne datter frem

Ja, tiden november-december er aldrig sjov..altså ikke sådan at vi sidder og tuder eller andet, men d 13 november er altid sådan lidt lala..er somregel på kirkegården i hendes have med et eller andet (den eneste måde man kan give hende noget på) og også d 8 december..der plejer kirkegraveren Flemming at have lagt gran på osv..det varmer jo lidt at se hvor pænt det er..er så glad for at kunne gå derop og have mine tanker..når Cecilie bliver ældre skal det også forklares..hun har været med deroppe men forstår det ikke helt endnu..men det kommer..

Og så er det jo altid med en klump i halsen juleaften, hvor man kunne have sat med to børn og pakke gaver op..2 søstre der ville have så meget glæde af hinanden..

og ja, hun var meget opmærksom..hendes øjne fulgte os tit (selvom kloge hoveder siger de ikke kan se os så tidligt) så fulgte hun os og vores stemmer..og reagerede på vores kærtegn

Anmeld

4. november 2011

MissTas

Christina.78 skriver:

Lavede dem som en del af sorgprocessen dengang...ser ´dem idag med glæde i hjertet over at være blevet beriget med så skøn en datter omend hun er i himlen...

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=540270f7270096e3228ff1

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=541cd1a453bb82be0d6b7d

de ligger også på vores hjemmeside sammen med andet om Emma

Det er så skiide smukt, men sørgeligt på samme tid

kæft så stærke i har været, tager jeg hatten af for

Anmeld

4. november 2011

Saram

Er simpelthen tom for ord - hvor er den smuk lavet! Og hvor var hun en yndig lille pige. Det fik godt nok tårene frem..

Alt det bedste til jer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.