Min mindevideo om Emma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Maria-s

Vil bare lige sende jer en tanke og et kram samt min kondolance. Sidder med tårer ned af kinderne og skal lige have givet min egen søn en ekstra krammer.....

En smuk video, smukt minde og meget stærke forældre der skal kæmpe med en kæmpe sorg, som jeg kunne forestille mig aldrig helt kommer til at forsvinde..... Jeg tager hatten så meget af for jeres power.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

morethanperfect

Christina.78 skriver:

Lavede dem som en del af sorgprocessen dengang...ser ´dem idag med glæde i hjertet over at være blevet beriget med så skøn en datter omend hun er i himlen...

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=540270f7270096e3228ff1

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=541cd1a453bb82be0d6b7d

de ligger også på vores hjemmeside sammen med andet om Emma

Holda op .. Hvor er den rørende 

Anmeld

4. november 2011

morethanperfect

Maria-s skriver:

Vil bare lige sende jer en tanke og et kram samt min kondolance. Sidder med tårer ned af kinderne og skal lige have givet min egen søn en ekstra krammer.....

En smuk video, smukt minde og meget stærke forældre der skal kæmpe med en kæmpe sorg, som jeg kunne forestille mig aldrig helt kommer til at forsvinde..... Jeg tager hatten så meget af for jeres power.....

Anmeld

4. november 2011

Christina.78

synes det er så smukt når I skriver at Jeres børn får et ekstra kram efter at have hørt om forældres tab - det viser bare så meget hvor højt I elsker Jeres børn..og at I ikke tager livet for givet

og vil også bare lige sige at det tab har gjort os så meget stærkere og så meget mere samhørige..

Anmeld

4. november 2011

merichs

Christina.78 skriver:

Åh søsser  en del af min dejlige klippe dengang - dug har jeg været så heldig med..love ya' !

Anmeld

4. november 2011

tinasmor

Jeg tør ikke klikke ind på linket Jeg har næsten lige født og er så overfølsom med alt med død og sygdom. Men ville i hvertfald ikke forlade tråden uden at give et kæmpe kram Da jeg ikke har set videoen ved jeg jo ikke hvor gammel din datter blev, men jeg håber du nåede at få lidt tid med hende og sender mange tanker til din lille engelpige...

Anmeld

4. november 2011

henh01

Sikke smukt det var

Anmeld

4. november 2011

Christina.78

Jeg tør ikke klikke ind på linket Jeg har næsten lige født og er så overfølsom med alt med død og sygdom. Men ville i hvertfald ikke forlade tråden uden at give et kæmpe kram Da jeg ikke har set videoen ved jeg jo ikke hvor gammel din datter blev, men jeg håber du nåede at få lidt tid med hende og sender mange tanker til din lille engelpige...

det er jo også helt iorden..der er ikke billeder af hende som død, kun hendes kiste..jeg viser hende ikke frem nogle steder på nettet som afdød, kun i live..der hører hun ikke til..folk er selvfølgelig velkomne hjemme hos mig og se hendes billeder..har lavet denne barnets bog som et englebarn

vi nåede at få 25 dejlige dage med hende som jeg ikke ville have været foruden..dejlige minder..

Anmeld

4. november 2011

tinasmor

det er jo også helt iorden..der er ikke billeder af hende som død, kun hendes kiste..jeg viser hende ikke frem nogle steder på nettet som afdød, kun i live..der hører hun ikke til..folk er selvfølgelig velkomne hjemme hos mig og se hendes billeder..har lavet denne barnets bog som et englebarn

vi nåede at få 25 dejlige dage med hende som jeg ikke ville have været foruden..dejlige minder..

Nej det var også mere det med at I har mistet jeg synes er så hårdt. (var næsten godt klar over det "kun" var kisten) 

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor frygtelig det må have været/er.

Håber I kan støtte hinanden i sorgen.

Anmeld

4. november 2011

Christina.78

tinasmor skriver:

Nej det var også mere det med at I har mistet jeg synes er så hårdt. (var næsten godt klar over det "kun" var kisten) 

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor frygtelig det må have været/er.

Håber I kan støtte hinanden i sorgen.

vi har støttet hinanden og gør det stadig selvom det snart er 4 år iden..der er lige nogle dage der skal overstås her november-december, men vi er kommet rigtig langt...sorgen kommer vi aldrig over men det bliver lettere med tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.