Min mindevideo om Emma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Christina.78

maria87 skriver:

åååh det gør mig så ondt i mir hjerte... hvorfor kunne hun ikke overleve ?? 

kan man ik gøre noget ved svangerskabsforgifting?  

hvor er hun sød 

lægerne havde første gang fjernet det angrebne tarm og anlagt stomi hos hende..hun fik det også bedre, men den tarm sygdom hun havde vendte alligevel tilbage, og det gik så stærkt at det resterende tarm var blevet angrebet og det kunne kirurgen altså ikke fjerne, så han måtte jo desværre opgive(selvom han ikke ville)...kan jo ikke leve uden tarme..

man kan kurere svangerskabsforgiftning ved at forløse moderkagen=altså få barnet ud..det skete ved mig men da sf ikke var blevet opdaget rettiddigt havde hun jo lidt under det ved ikke at vokse sig størrere..det at hun ikke var godt oppe i vægt gjorde jo også det lidt sværere at kæmpe imod..648 g..bum bum..men ved Emma var det også i svær grad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

maria87

Christina.78 skriver:

lægerne havde første gang fjernet det angrebne tarm og anlagt stomi hos hende..hun fik det også bedre, men den tarm sygdom hun havde vendte alligevel tilbage, og det gik så stærkt at det resterende tarm var blevet angrebet og det kunne kirurgen altså ikke fjerne, så han måtte jo desværre opgive(selvom han ikke ville)...kan jo ikke leve uden tarme..

man kan kurere svangerskabsforgiftning ved at forløse moderkagen=altså få barnet ud..det skete ved mig men da sf ikke var blevet opdaget rettiddigt havde hun jo lidt under det ved ikke at vokse sig størrere..det at hun ikke var godt oppe i vægt gjorde jo også det lidt sværere at kæmpe imod..648 g..bum bum..men ved Emma var det også i svær grad..

tak for forklaringen, mit hjerte er helt knust - men kan høre du har lært at arbejde med din sorg, og det er rigtig godt... 

jeg kan slet ik forstille mig hvor hårdt det må ha været / er ! men ønsker jer et dejligt og skønt liv, på trods af den omstændighed... '

føler med jer ihvertfald.. 

Anmeld

7. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Christina.78 skriver:

Lavede dem som en del af sorgprocessen dengang...ser ´dem idag med glæde i hjertet over at være blevet beriget med så skøn en datter omend hun er i himlen...

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=540270f7270096e3228ff1

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=541cd1a453bb82be0d6b7d

de ligger også på vores hjemmeside sammen med andet om Emma

Hvor er det bare så smukt! Jeg må indrømme, at jeg også sidder med tårerne trillende ned af kinderne. At se hende ligge der med åbne øjne og bette små bevægelser, og så vide at hun dagen efter kom op i himlen som en smuk, lille engel er jo slet ikke til at bærer.

Det er dejligt at hører, at du idag ser disse videoer med glæde i hjertet. - Et bedre minde om en lille solstråle, kunne der bestemt ikke laves.

En masse tanker herfra

Anmeld

7. november 2011

Mille83

Sååå smukt......

Sender mange kram herfra til dig og din familie og selvfølgelig Emma 

Anmeld

7. november 2011

Timse

Ingen ord andet end så smukt

Tine

Anmeld

7. november 2011

Ansemusen

Tårerne triller! Meget smuk video du har lavet og sød video I har optaget  Hun var bedårende!!!

Anmeld

7. november 2011

Lise 26

pu ha fik da helt tåre i øjnene  et rigtig smukt minde af en lille engel 

Anmeld

8. november 2011

Christina.78

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Hvor er det bare så smukt! Jeg må indrømme, at jeg også sidder med tårerne trillende ned af kinderne. At se hende ligge der med åbne øjne og bette små bevægelser, og så vide at hun dagen efter kom op i himlen som en smuk, lille engel er jo slet ikke til at bærer.

Det er dejligt at hører, at du idag ser disse videoer med glæde i hjertet. - Et bedre minde om en lille solstråle, kunne der bestemt ikke laves.

En masse tanker herfra

du kan tro at jeg også er super glad for den video med farmand og datter..den eneste jeg har med de to..og en der er længerevarende..

den anden vi har optaget er fra dagen derpå  men vil heller ikke undvære den..

dejlige minder at have..

Anmeld

8. november 2011

wmillapigenw

Christina.78 skriver:

Lavede dem som en del af sorgprocessen dengang...ser ´dem idag med glæde i hjertet over at være blevet beriget med så skøn en datter omend hun er i himlen...

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=540270f7270096e3228ff1

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=541cd1a453bb82be0d6b7d

de ligger også på vores hjemmeside sammen med andet om Emma

det dr virkelig smukt lavet! giver dig lige en 

Anmeld

8. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Christina.78 skriver:

du kan tro at jeg også er super glad for den video med farmand og datter..den eneste jeg har med de to..og en der er længerevarende..

den anden vi har optaget er fra dagen derpå  men vil heller ikke undvære den..

dejlige minder at have..

Ja, det må virkelig være en berigende video/videoer at have til minde om jeres lille engel.

Det I har været igennem med at miste en lille guldklump, oven i købet det første barn så langt henne i en graviditet, er jo en gravids/gravids par væreste maridt.

Det er dejligt at se, at I nu er blevet beriget med en ny, lille guldklump.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.