Min mindevideo om Emma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Kvist

Christina.78 skriver:

Lavede dem som en del af sorgprocessen dengang...ser ´dem idag med glæde i hjertet over at være blevet beriget med så skøn en datter omend hun er i himlen...

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=540270f7270096e3228ff1

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=541cd1a453bb82be0d6b7d

de ligger også på vores hjemmeside sammen med andet om Emma

Puha, sikke et par smukke videoer, med den dejligste lille pige, de gik lige i hjertet, også her blev der tudet..

Har en veninde der fødte en datter 3 mdr. før tid i april, hun vandt heldigvis kampen, men da jeg så dine to videoer gik tankerne jo tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Christina.78

Kvist skriver:

Puha, sikke et par smukke videoer, med den dejligste lille pige, de gik lige i hjertet, også her blev der tudet..

Har en veninde der fødte en datter 3 mdr. før tid i april, hun vandt heldigvis kampen, men da jeg så dine to videoer gik tankerne jo tilbage..

ja glædes også altid ved de som vil livet og vinder det..kender efterhånden en del præmature fightere !! og følger gerne med i deres liv, så jeg har lidt at glædes over, når nu vores Emma ikke fik lov..

Anmeld

4. november 2011

lucas<3

bliver helt trist..

R.I.P lille emma..

og ligen en til dig..

Anmeld

4. november 2011

maria87

Christina.78 skriver:

Lavede dem som en del af sorgprocessen dengang...ser ´dem idag med glæde i hjertet over at være blevet beriget med så skøn en datter omend hun er i himlen...

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=540270f7270096e3228ff1

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=541cd1a453bb82be0d6b7d

de ligger også på vores hjemmeside sammen med andet om Emma

åååh det gør mig så ondt i mir hjerte... hvorfor kunne hun ikke overleve ?? 

kan man ik gøre noget ved svangerskabsforgifting?  

hvor er hun sød 

Anmeld

4. november 2011

Rsa

Måtte lige fælde et par tårer...

Enhver forældres værste mareridt er at miste sit/sine børn!
Jeg kan kun forestille mig hvilken sorg I har måtte gennemgå.
Har ingen ord for, hvor svært det må være blot at have 1 måned med sit barn for derefter at skulle sige farvel!

Børn skal ikke dø, det er så uretfærdigt og forkert

Sender mine dybeste medfølelse til jer

Anmeld

4. november 2011

LR85

puuuha, sidder helt og tuder.

Det gør mig frygtelig ondt

Anmeld

4. november 2011

Muhmi

Tårerne vælter ned af kinderne på mig.... Smuk video....

Anmeld

4. november 2011

Lou87

Christina.78 skriver:

tak for ordene..

Sygdommen hedder NEC og det betyder - Nekrotiserende Entero Colitis (betændelsestilstand i tarmen hos for tidligt fødte børn. Skyldes infektion/og eller tarmpåvirkning efter iltmangel. Medfører tarmpåvirkning, og evt. at tarmen bliver blød, og går i stykker el. rådner. Farlig tilstand som i de sværere tilfælde medfører akut operation) - nekrotisk betyder dødt/råddent. En del af Emma's tarm var dødt og i samspil med, at hun også var født tre måneder for tidligt, havde det givet udslaget for, at hun var blevet ramt af det..

Hun blev opereret for det ca en uge gammel hvor det lykkedes den bedste kirurg herhjemme at fjerne det..desværre opstod det igen så kirurgen ikke kunne fjerne mere tarm..han ville have gjort alt hvis bare han kunne..

Besøgte godt jeres hjemmeside og læste lidt mere om det.
Må simpelthen ha været skrækkeligt og komme igen, i er virkelig nogle stærke sjæle  tør slet ikk tænke på hvordan man selv ville ha været i sådan en situatuon, ka slet ikk foresstille mig det.. det er så uvirkeligt... ?! Også når i havde den video med hende hvor hun lod til og ha det bedre og rigtig fulgte med...
Åhhh altså... gør så ondt indeni - kan slet ikk beskrive hvor meget jeg føler med jer. Og håber i kommer godt gennem julen nu her, selvom det må være svært ?? Det glædede mig dog og se i trods alt har trodset kampen og fået et barn efter... selvom det aldrig erstatter emma, så er det jo alligevel stort og få en der nu virkelig er her ku jeg forestille mig.

Anmeld

4. november 2011

frk-stoltze

Så smukt, og sidder helt med tåre i mine øjne

Virkelig smukt lavet og stort kram til jer

Anmeld

4. november 2011

PsychedeliC

Jeg kom til at græde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.