Min mindevideo om Emma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Christina.78

Caroline86 skriver:

det er så svært at finde de rigtige ord og faktisk skal man jo lade være med overhovedet at prøve at lede...

Jeg blev utroligt rørt over begge film og 1000 tanker fløj gennem mit hoved... Først tænkte jeg hvor er det dog urimeligt at forældre skal have revet deres fantastiske datter fra dem så kort tid efter hun er født - og bagefter tænkte jeg at det jo alligevel er ubeskriveligt meget værd at have fået den tid sammen med hende...

Jeg hverken kan eller vil forestille mig det I har været igennem, men hold op hvor jeg synes I er nogle stærke mennesker at kunne tale om det og dele Jeres historie med andre

Jeg er sikker på Jeres engel har det godt - jeg kender i hvert fald nogle stykker deroppe der ville elske at tage sig godt af hende

knus og tanker til en stærk mor!!!!

ja mange siger at de hellere vil have været tiden foruden og ikke ville opleve disse 25 dage..vi siger stik det modsatte..vil ikke have været dem foruden selvom det var op og nedture hånd i hånd..hårde dage på h5 men med et personale så guld værd..specielt denne ene Lotte som ikke er der mere..hun har et specielt sted i mit hjerte

vi tænker jo også den dag idag..hvilke senfølger kunne hun have haft..ville det være værdigt i dag?

Kender mange mirakler den dag idag og dem priser jeg mig lykkelig for at kende..følger dem i alt hvad de foretager sig og glædes over at ikke alle skal samme vej som vores lille stjerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Christina.78

Tina&Martin skriver:

Det er pisse uretfærdigt!!!!!!!
Godt I har en sund og lækker pige idag!!!

ja Cecilie er vores guldklump (at vi var tæt på at miste hende er jo en anden historie )..men hun er en stærk pige som ikke viser tegn på skader..

Anmeld

3. november 2011

2babygirls

Christina.78 skriver:

ja Cecilie er vores guldklump (at vi var tæt på at miste hende er jo en anden historie )..men hun er en stærk pige som ikke viser tegn på skader..

Puha, det er ikke ret meget retfærdighed i verdene for nogle mennester

Anmeld

3. november 2011

Christina.78

Tina&Martin skriver:

Puha, det er ikke ret meget retfærdighed i verdene for nogle mennester

havde vi også mistet Cecilie var det slut med børn..det havde vi ikke turdet..

Anmeld

3. november 2011

Lone Jakobsen

sidder her og græder mens jeg ser videoen. hvor er det bare ufatteligt trist.

Anmeld

3. november 2011

MaleneJensen

Hvor var det virkeligt smukt lavet og skinne en skøn lille pige 

Må så lige indrømme af der lige røg et par tårer undervejs, hvor må det havde været fordærdeligt af miste sit barn 

Her er til dig og din familie, Ønsker jer alt held I fremtiden

Anmeld

3. november 2011

Babydream<3

Hvor er det bare helt vildt smukt, nøj jeg triler godt nok lidt tårer lige nu!!!

Fantastisk minde at ha, men nøj det må ha været hårdt for jer!!

Anmeld

3. november 2011

vitapigen

Christina.78 skriver:

Lavede dem som en del af sorgprocessen dengang...ser ´dem idag med glæde i hjertet over at være blevet beriget med så skøn en datter omend hun er i himlen...

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=540270f7270096e3228ff1

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=541cd1a453bb82be0d6b7d

de ligger også på vores hjemmeside sammen med andet om Emma

SÅ smukt og SÅ rørende... Tårerne triller ned af kinderne på mig for må må det have været hårdt for jer

Anmeld

3. november 2011

2babygirls

Christina.78 skriver:

havde vi også mistet Cecilie var det slut med børn..det havde vi ikke turdet..

Nej det kan jeg godt forstå.Det er begrænset hvad man har lyst tl igennem sådan et liv

Anmeld

3. november 2011

CS

Christina.78 skriver:

Lavede dem som en del af sorgprocessen dengang...ser ´dem idag med glæde i hjertet over at være blevet beriget med så skøn en datter omend hun er i himlen...

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=540270f7270096e3228ff1

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=541cd1a453bb82be0d6b7d

de ligger også på vores hjemmeside sammen med andet om Emma

hvilken engel Det oser af kærlighed og du er en beundringsværdig mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.