Special voksipose... Lige som du ønsker den :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. december 2011

Kløver

Nina1988 skriver:

DDeeerookoki

De er nemlig så fine det er en fiber dyne der er i, de holder varmen godt, men barnet kan stadig komme af med varmen... jeg har ihvertfald aldrig taget et svedigt barn op

De er rigtig flotte, men så kan jeg bruge den jeg har, men får li ikke en til jul til den lille ny vender jeg nok tilbage, :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Glad Giraf

6. januar 2012

Glad Giraf

6. januar 2012

Maja_4000

Kan I lave en kørepose til en klapvogn ?

Altså med lynlås og huller til 5-punktssele :b

Anmeld

6. januar 2012

Glad Giraf

Maja_4000 skriver:

trtrotrorddedetddedesdesvdesvadesvardesvarrdesværreiKan I lave en kørepose til en klapvogn ?

Jeg tror det desværre ikke... det er ikke mig der syer, men min søster... jeg er bare hjælper
Men jeg kan få hende til at kigge efter en opskrift så vender jeg tilbage :-)

Anmeld

9. januar 2012

Glad Giraf

Maja_4000 skriver:

ppåkKan I lave en kørepose til en klapvogn ?

Vi må desværre melde pas på køreposen... vi kan ikke garantere hvordan resultatet bliver når hun ikk har prøvet det før... så vi må holde os til "voksi" posen

Anmeld

9. januar 2012

Maja_4000

Nina1988 skriver:

Vi må desværre melde pas på køreposen... vi kan ikke garantere hvordan resultatet bliver når hun ikk har prøvet det før... så vi må holde os til "voksi" posen

Helt i orden

Anmeld

13. januar 2012

lounika

Kruse90 skriver:

Ej hvor fedt
Det vil jeg klart lige overveje efter Jul engang.
Men hvor meget mon jeg får den brugt når jeg venter et maj barn

hej der nogle der mener du ikke får brug for en viksi når du veneter et maj barn.. hmmm   min som er fra juni og jeg er smader glad for vores voksi. det bliver jo også koldt igen selv om baby kommer til maj. de kan jo sove i den til mellem 2-3 år.. jeg ville ikke undvære min... jeg gave selv 2000 for min og de her er da super meget feder. hade jeg bare set dem inden jeg købte min.. lad vær at tænk for meget om du får brug for den for det gør du ,..

Anmeld

13. januar 2012

Glad Giraf

lounika skriver:

hej der nogle der mener du ikke får brug for en viksi når du veneter et maj barn.. hmmm   min som er fra juni og jeg er smader glad for vores voksi. det bliver jo også koldt igen selv om baby kommer til maj. de kan jo sove i den til mellem 2-3 år.. jeg ville ikke undvære min... jeg gave selv 2000 for min og de her er da super meget feder. hade jeg bare set dem inden jeg købte min.. lad vær at tænk for meget om du får brug for den for det gør du ,..

Enig, man kan bruge den i flere år... ligge målet er på knap en meter :-)

Anmeld

26. januar 2012

Glad Giraf

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.