Special voksipose... Lige som du ønsker den :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. marts 2012

Glad Giraf

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Glad Giraf

15. marts 2012

(august)

Hej

Jeg har ikke siddet og læst alle indslagene, men jeg har en rigtig voksipose og vil gerne have et nyt betræk. Jeg bor selv i Nordsjælland så kan selv hente det når det er færdigt, men hvad vil det koste at få lavet?

Anmeld

15. marts 2012

Glad Giraf

(august) skriver:

Hej

Jeg har ikke siddet og læst alle indslagene, men jeg har en rigtig voksipose og vil gerne have et nyt betræk. Jeg bor selv i Nordsjælland så kan selv hente det når det er færdigt, men hvad vil det koste at få lavet?

Hejsa... helt iorden

Det vil koste 700, hvor på nordsjælland bor du? Vi kan nemlig sy mest præcist hvis vi har dit originale betræk at sy efter (alt efter hvor langt der er selvfølgelig )

Anmeld

21. marts 2012

Albatrods.

Hej .. kan denne syes som sommer voksi ?? altså med tynd stof .. hvordan mht dyne ? Hilsen Maria.

Anmeld

21. marts 2012

Albatrods.

Altså uden fleece osv. da min datter koger i dette når det er plus grader .. Hvad tager du mon for sådan en ? 

Anmeld

21. marts 2012

Albatrods.

Albatrods. skriver:

Altså uden fleece osv. da min datter koger i dette når det er plus grader .. Hvad tager du mon for sådan en ? 

ellers tænker jeg, om den kan laves bare med et vattæppe indeni ?? 

Anmeld

21. marts 2012

Glad Giraf

Albatrods. skriver:

DDeDer

ellers tænker jeg, om den kan laves bare med et vattæppe indeni ?? 

Det kan vi sagtens finde ud af, ved ikk lige hvad en sommer dyne koster, men mon ikk det er nogenlunde det samme?

Anmeld

21. marts 2012

Albatrods.

Nina1988 skriver:

Det kan vi sagtens finde ud af, ved ikk lige hvad en sommer dyne koster, men mon ikk det er nogenlunde det samme?

Jeg tænker bare, om man evt ville kunne ligge et vattæppe i, i stedet? (:

Anmeld

21. marts 2012

Glad Giraf

Albatrods. skriver:

Jeg tænker bare, om man evt ville kunne ligge et vattæppe i, i stedet? (:

Det er jeg sikker på vi kan, kender ikk lige udvalget af vattæpper, men er nasten 100 på at vi kan finde et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.