Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej
Jeg har ikke siddet og læst alle indslagene, men jeg har en rigtig voksipose og vil gerne have et nyt betræk. Jeg bor selv i Nordsjælland så kan selv hente det når det er færdigt, men hvad vil det koste at få lavet?
(august) skriver: Hej Jeg har ikke siddet og læst alle indslagene, men jeg har en rigtig voksipose og vil gerne have et nyt betræk. Jeg bor selv i Nordsjælland så kan selv hente det når det er færdigt, men hvad vil det koste at få lavet?
Hej .. kan denne syes som sommer voksi ?? altså med tynd stof .. hvordan mht dyne ? Hilsen Maria.
Altså uden fleece osv. da min datter koger i dette når det er plus grader .. Hvad tager du mon for sådan en ?
Albatrods. skriver: Altså uden fleece osv. da min datter koger i dette når det er plus grader .. Hvad tager du mon for sådan en ?
ellers tænker jeg, om den kan laves bare med et vattæppe indeni ??
Albatrods. skriver: DDeDer ellers tænker jeg, om den kan laves bare med et vattæppe indeni ??
DDeDer
Nina1988 skriver: Det kan vi sagtens finde ud af, ved ikk lige hvad en sommer dyne koster, men mon ikk det er nogenlunde det samme?
Det kan vi sagtens finde ud af, ved ikk lige hvad en sommer dyne koster, men mon ikk det er nogenlunde det samme?
Jeg tænker bare, om man evt ville kunne ligge et vattæppe i, i stedet? (:
Albatrods. skriver: Jeg tænker bare, om man evt ville kunne ligge et vattæppe i, i stedet? (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128