Få din egen personlige voksi-lignende sovepose...
Min søster og jeg syer selv vores voksiposer, og vi vil gerne tilbyde dig at lave din også,,, 
Du vælger selv dit yndlingsstof, også sørger vi for resten... Det eneste du skal gøre er at finde stoffet du ønsker (både inde og ude) på www.stof2000.dk og skrive det i en pb til mig... Man kan selv vægle kvaliteten af stoffet også, f.eks. er det super lækkert med fleece inden i, så er den rigtig dejlig blød
billede 1 og 3 er med fleece inden i og babyfløjl uden på... Kun fantasien sætter grænser 
Så bestiller vi stoffet hjem, køber alle materialer og sender den afsted... Prisen er 1000kr inkl alt, dette er meget billigt, da du får den præcis som du ønsker, ingen masse produktion... Og skal man købe den fra ny i butikken koster de hurtigt 2000kr...
Har du allerede en pose, kan vi også sy et nyt betræk til denne, det kræver blot at du sender målene til os, eller sender et betræk vi kan sy efter... Her er prisen 750 inkl alt...
Betalingen foregår ved at du overfører 500kr i depositum, så er størstedelen af materialerne dækket, når posen er færdig sender vi et billede og du overfører de sidste 500 derefter sendes posen...
Poserne kan også få stryge lapper på, som også kan findes på hjemmesiden, disse bliver blot lagt oven i prisen 
Her er lidt billeder af dem vi allerede har lavet:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld