Special voksipose... Lige som du ønsker den :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. februar 2012

Glad Giraf

Opse dasse :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Glad Giraf

Op :-)

Anmeld

16. februar 2012

Pinkrose

Nina1988 skriver:

Få din egen personlige voksi-lignende sovepose...

Min søster og jeg syer selv vores voksiposer, og vi vil gerne tilbyde dig at lave din også,,,

Du vælger selv dit yndlingsstof, også sørger vi for resten... Det eneste du skal gøre er at finde stoffet du ønsker (både inde og ude) på www.stof2000.dk og skrive det i en pb til mig... Man kan selv vægle kvaliteten af stoffet også, f.eks. er det super lækkert med fleece inden i, så er den rigtig dejlig blød billede 1 og 3 er med fleece inden i og babyfløjl uden på... Kun fantasien sætter grænser

Så bestiller vi stoffet hjem, køber alle materialer og sender den afsted... Prisen er 1000kr inkl alt, dette er meget billigt, da du får den præcis som du ønsker, ingen masse produktion... Og skal man købe den fra ny i butikken koster de hurtigt 2000kr...

Har du allerede en pose, kan vi også sy et nyt betræk til denne, det kræver blot at du sender målene til os, eller sender et betræk vi kan sy efter... Her er prisen 750 inkl alt...

Poserne kan også få stryge lapper på, som også kan findes på hjemmesiden, disse bliver blot lagt oven i prisen
Her er lidt billeder af dem vi allerede har lavet:

Hej syntes de er så fede, men problemet er at min datter er knap et år, men er virkelig lang så ville hører er det muligt at lave posen længere end det "normale " 

Anmeld

16. februar 2012

Glad Giraf

Denisep skriver:

Hej syntes de er så fede, men problemet er at min datter er knap et år, men er virkelig lang så ville hører er det muligt at lave posen længere end det "normale " 

Ja det kan den nok godt... har ikk lige målene her, men den kan nok blive omkring 100cm i ligge målet... med mindre vi kan finde en længere dyne at ligge i så kan den blive endnu længere, men det skal luge undersøges inden jeg lover noget :-)

Anmeld

16. februar 2012

Pinkrose

Nina1988 skriver:

Ja det kan den nok godt... har ikk lige målene her, men den kan nok blive omkring 100cm i ligge målet... med mindre vi kan finde en længere dyne at ligge i så kan den blive endnu længere, men det skal luge undersøges inden jeg lover noget :-)

Ok du må ihvertfald gerne undersøge det, min datter er nemlig kun et men næsten 90 lang og ville jo være meget rart hvis hun os kunne passe den næste vinter

Anmeld

16. februar 2012

Glad Giraf

Denisep skriver:

Ok du må ihvertfald gerne undersøge det, min datter er nemlig kun et men næsten 90 lang og ville jo være meget rart hvis hun os kunne passe den næste vinter

Jeg undersøger sagen og vender tilbage imorgen

Anmeld

16. februar 2012

Glad Giraf

Denisep skriver:

Jeg undersøger sagen og vender tilbage imorgen

Anmeld

19. februar 2012

Glad Giraf

Denisep skriver:

Hej igen...

Vi har fundet en løsning så posen kan blive 110-115 cm i ligge mål... så burde din datter kun bruge den et godt stykke tid :-)

Anmeld

19. februar 2012

Pinkrose

Nina1988 skriver:

Hej igen...

Vi har fundet en løsning så posen kan blive 110-115 cm i ligge mål... så burde din datter kun bruge den et godt stykke tid :-)

Fantastisk, hvad vil det så koste

Anmeld

19. februar 2012

LenaJohansen

Kan jeg bestille en til april ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.