Special voksipose... Lige som du ønsker den :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. november 2011

Lou87

Nina1988 skriver:

Dynen er en fiber dyne, som vi klipper til og syer i samme form som betrækket... Så det er lige til at tage af og på, lige som med normalt dynebetræk

Okay, super smart!
Handler i over trendsales ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Glad Giraf

Lou87 skriver:

Okay, super smart!
Handler i over trendsales ?

Vi har ikk handlet over ts før, primært pga gebyrerne

I vores tidligere handler har man overført 500 til materialer, nar så posen er færdig overfører man de sidste 500 og vi sender den af sted

Anmeld

2. november 2011

katrine26

Nina1988 skriver:

Få din egen personlige voksi-lignende sovepose...

Min søster og jeg syer selv vores voksiposer, og vi vil gerne tilbyde dig at lave din også,,,

Du vælger selv dit yndlingsstof, også sørger vi for resten... Det eneste du skal gøre er at finde stoffet du ønsker (både inde og ude) på www.stof2000.dk og skrive det i en pb til mig... Man kan selv vægle kvaliteten af stoffet også, f.eks. er det super lækkert med fleece inden i, så er den rigtig dejlig blød billede 1 og 3 er med fleece inden i og babyfløjl uden på... Kun fantasien sætter grænser

Så bestiller vi stoffet hjem, køber alle materialer og sender den afsted... Prisen er 1000kr inkl alt, dette er meget billigt, da du får den præcis som du ønsker, ingen masse produktion... Og skal man købe den fra ny i butikken koster de hurtigt 2000kr...

Har du allerede en pose, kan vi også sy et nyt betræk til denne, det kræver blot at du sender målene til os, eller sender et betræk vi kan sy efter... Her er prisen 750 inkl alt...

Poserne kan også få stryge lapper på, som også kan findes på hjemmesiden, disse bliver blot lagt oven i prisen
Her er lidt billeder af dem vi allerede har lavet:

Hej.

Hvor meget skal du have for at sy et betræk til dynen vis jeg selv henter..( bor i Hillerød).?.

Og kan man få huller i til en sele.?

Katrine26

Anmeld

3. november 2011

Lou87

Nina1988 skriver:

Vi har ikk handlet over ts før, primært pga gebyrerne

I vores tidligere handler har man overført 500 til materialer, nar så posen er færdig overfører man de sidste 500 og vi sender den af sted

Okay. Jeg ku måske godt være villig til og ville betale gebyrene så..
For på denne her måde er jeg jo ikke rigtig sikret mine penge ?
Og synes 1000 kr er meget.

Anmeld

3. november 2011

Glad Giraf

katrine26 skriver:

Hej.

Hvor meget skal du have for at sy et betræk til dynen vis jeg selv henter..( bor i Hillerød).?.

Og kan man få huller i til en sele.?

Katrine26

Så er der 700, da det kun er portoen der skal tages fra... vi har tidligere forsøgt at lave huller... vi synes ikke selv at det bliver pænt nok, men det kan lade sig gøre hvis du er ligeglad med hvordan hullerne ser ud

Anmeld

3. november 2011

Glad Giraf

Lou87 skriver:

Okay. Jeg ku måske godt være villig til og ville betale gebyrene så..
For på denne her måde er jeg jo ikke rigtig sikret mine penge ?
Og synes 1000 kr er meget.

jamen hvis du vil det, kan vi sagtens der... jeg har profil der inde

Anmeld

3. november 2011

lycly

eej jeg kunne godt tænke mig sådan en! Min datter er 3½ måned og snart for stor til liften, så kunne virkelig godt bruge en voksipose . Og så er det jo bonus at man kan få den lige som man vil have den! Hvis nu man ikke vil have fleece indeni, hvilket stof skal man så gå efter? Bomuld, eller? Jeg ved ingenting om stoffer og syning osv nemlig

Anmeld

3. november 2011

Glad Giraf

LunaLykke skriver:

nnonokssisigsigebbobombomubomukbomuldeej jeg kunne godt tænke mig sådan en! Min datter er 3½ måned og snart for stor til liften, så kunne virkelig godt bruge en voksipose . Og så er det jo bonus at man kan få den lige som man vil have den! Hvis nu man ikke vil have fleece indeni, hvilket stof skal man så gå efter? Bomuld, eller? Jeg ved ingenting om stoffer og syning osv nemlig

Ja så vil jeg nok sige bomuld... man kan også få rigtig meget flot bomuld på siden

Ja så skal du da have sådan en, det bliver jo kun koldere nu og den er bare så lækkert varm

Anmeld

3. november 2011

Lou87

Nina1988 skriver:

jamen hvis du vil det, kan vi sagtens der... jeg har profil der inde

jeg lure li stof2000s hjemmeside og ser om noget frister

Anmeld

3. november 2011

Glad Giraf

Lou87 skriver:

jeg lure li stof2000s hjemmeside og ser om noget frister

Det synes jeg lyder som en go idé :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.