Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Jamen det lyder da kanon Hvornår skal du til eksamen? Tusinde tak søde, er ved at være en smule nervøs Der er så meget mænd ikke forstår, høhø...

Det skal jeg d. 10.. Åh, jeg dør.. Er ikke ret vild med det der eksamen.. Vi afleverede opgave igår, og eksamensforberedelse i dag. Så nu skal jeg bare lige overleve eksamenslæsningen, og eksamen.. 

Åh, det har du helt sikkert klaret rigtig gidt, det er jeg sikker på! (:

Hvor skulle du til samtale? Hvordan gik det?

Så sandt, som det er sagt! Høhø ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

betski

Honey<3 skriver:

Nu er jeg forvirret...

Den nye tråd, om den vigtigste tråd her på baby - hvor pokker er den henne??

Jeg er blevet citeret af 2 derinde, men jeg kommer ikke ind i tråden og kan ikke se den under de indlæg jeg har skrevet i som de seneste?

Hjælp mig lige piger, er den blevet slettet eller skal jeg søge læge??

Ja det kan hurtigt blive en smule forvirrende, når der bliver slettet tråde....

Anmeld

2. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Det skal jeg d. 10.. Åh, jeg dør.. Er ikke ret vild med det der eksamen.. Vi afleverede opgave igår, og eksamensforberedelse i dag. Så nu skal jeg bare lige overleve eksamenslæsningen, og eksamen.. 

Åh, det har du helt sikkert klaret rigtig gidt, det er jeg sikker på! (:

Hvor skulle du til samtale? Hvordan gik det?

Så sandt, som det er sagt! Høhø ;D

Jeg skal nok sende dig en masse positive tanker den 10 november <3

Ved du klare det super godt!!!

Jeg var til samtale i Telia ude i City2 og jeg føler at det gik rigtig godt

Han kører det sådan at man kommer til 2 samtaler og først derefter får man af vide om man har fået jobbet, så nu venter jeg bare på at han ringer igen i denne uge Hehe..

Glæder mig til at se dig når jeg kommer hjem til det Jyske

Anmeld

3. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Jeg skal nok sende dig en masse positive tanker den 10 november <3

Ved du klare det super godt!!!

Jeg var til samtale i Telia ude i City2 og jeg føler at det gik rigtig godt

Han kører det sådan at man kommer til 2 samtaler og først derefter får man af vide om man har fået jobbet, så nu venter jeg bare på at han ringer igen i denne uge Hehe..

Glæder mig til at se dig når jeg kommer hjem til det Jyske

Haha, der bliver nok brug for det.. Puha, er nervøs allerede! Men om præcis en uge er det overstået!

Uh, dejligt at du har en god følelse!  for at han ringer igen!

Ja, det bliver da sjovt at mødes irl!

Anmeld

3. november 2011

Darling<3

Haha, der bliver nok brug for det.. Puha, er nervøs allerede! Men om præcis en uge er det overstået!

Uh, dejligt at du har en god følelse!  for at han ringer igen!

Ja, det bliver da sjovt at mødes irl!

Du skal helt sikkert nok bestå med flotte karakter søde, det er en selvfølge!! Ja det bliver både sjovt men også hyggeligt, tror vi klinger super godt sammen.. Det gør vi ihvertfald over beskeder!

Anmeld

3. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Du skal helt sikkert nok bestå med flotte karakter søde, det er en selvfølge!! Ja det bliver både sjovt men også hyggeligt, tror vi klinger super godt sammen.. Det gør vi ihvertfald over beskeder!

Uha, ja bare et 7-tal så er jeg rigtig godt tilfreds!

Jeg er rigtig spænt på at møde dig - har aldrig før mødt nogen over nettet irl.. 

Anmeld

3. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Haha, vi spammer din tråd totalt..

Anmeld

3. november 2011

Darling<3

Uha, ja bare et 7-tal så er jeg rigtig godt tilfreds!

Jeg er rigtig spænt på at møde dig - har aldrig før mødt nogen over nettet irl.. 

Tror nu at du får mere end 7 søde !!

Det er ikke så "slemt" at mødes med nogle man har mødt over nettet, de første 2 minutter er nok de "underligste" Hehe..

Når vi har så meget at skrive om, så kan vi heltsikkert også snakke i flere timer

Har mødt nogle få på nettet, bla KaLee

Pyt med at vi overtager min tråd, så er vi da også sikre på at den forbliver positiv!

Anmeld

3. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Tror nu at du får mere end 7 søde !!

Det er ikke så "slemt" at mødes med nogle man har mødt over nettet, de første 2 minutter er nok de "underligste" Hehe..

Når vi har så meget at skrive om, så kan vi heltsikkert også snakke i flere timer

Har mødt nogle få på nettet, bla KaLee

Pyt med at vi overtager min tråd, så er vi da også sikre på at den forbliver positiv!

Njah, er nu ret nervøs for den - det er trods alt en minibachelor der skal forsvares! 

Haha, okay, men det er vel ikke værre end en date - de kan sgu også blive ret pinlige ;D

Ja, mon ikke vi kan finde en heeeeelt masse at sladre om - om ikke andet har vi jo Spentrup til fælles (HAHA!)..

Ja, og det var vel det, der var hensigten - og det er jo din tråd, så du styrer vel slagets gang så længe vi er ordentlige i tonen

Anmeld

3. november 2011

Darling<3

Njah, er nu ret nervøs for den - det er trods alt en minibachelor der skal forsvares! 

Haha, okay, men det er vel ikke værre end en date - de kan sgu også blive ret pinlige ;D

Ja, mon ikke vi kan finde en heeeeelt masse at sladre om - om ikke andet har vi jo Spentrup til fælles (HAHA!)..

Ja, og det var vel det, der var hensigten - og det er jo din tråd, så du styrer vel slagets gang så længe vi er ordentlige i tonen

Du skal nok klare det, jeg tror ihvertfald på dig!! .)

Det er nemmere end en date, hehe... Vi er jo bare 2 piger, som ikke skal finde kærligheden, så det skal nok gå søde

Mon ikke vi også kender nogle af de samme folk i Randers?? Det kan vi vel næsten ikke undgå

Så længe at tonen er pæn, så kan vi saaaagtens spamme min tråd, ingen problemer der Hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.