Sprog hos baby!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Lou87

MissChrista skriver:

ja det er sindssygt med de tænder :O
helt sikkert at det er meget sjovere nu her hvor de bliver ældre ELSKER at få kram og kys af min lille dreng. det er så skønt at man kan mærke at de elsker en !! Åh jeg elsker det

Ja det er SÅ fantastisk ubeskriveligt og være mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

jinx

MissChrista skriver:

det var rart at høre, at der got kan gå lidt tid endnu Synes nemlig ikke at han viser tegn på, at han prøver at sige noget endnu .. Hvad var din søns første ord ? og hvornår sagde han det?

nå ja og så siger han tak.

men alle ordne kom på engang. så var helt nervøs for om der overhovede ville komme ord ud af hans mund ingen ordne kom fordi han er så gamle. (men de kom hihi)

men jeg tage det stiller og roligt nu hvor han kan nogle ord, regner lidt med at der vil komme et ny sæt hold ord på en gang end stedenfor et ord af gangen. hvis du forstå hvad jeg mener

Anmeld

31. oktober 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

wuhu .. glæder mig til at se Håber snart i falder på plads.. Det er så træls den første tid hvor man lever i papkasser

Ja ! Især fordi jeg jo går hjemme i det hele tiden :b Min kæreste synes ikke det er ligeså slemt

Anmeld

31. oktober 2011

Mor Christa

jinx skriver:

nå ja og så siger han tak.

men alle ordne kom på engang. så var helt nervøs for om der overhovede ville komme ord ud af hans mund ingen ordne kom fordi han er så gamle. (men de kom hihi)

men jeg tage det stiller og roligt nu hvor han kan nogle ord, regner lidt med at der vil komme et ny sæt hold ord på en gang end stedenfor et ord af gangen. hvis du forstå hvad jeg mener

ah ja selvfølgelig hehe.. Jeg er også roligere efter denne tråd.. Det er heldigvis "normalt" at er går lidt tid endnu :0) Selvom børn er så forskellige! men det blir' da hyggeligt når han kan sige lidt hehe

Anmeld

31. oktober 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Ja ! Især fordi jeg jo går hjemme i det hele tiden :b Min kæreste synes ikke det er ligeså slemt

haha sådan er dert også her ISÆR mht victor, hvis jeg er lidt træt af ham efter en dum dag, så er jeg jo ekstrem utålmodig, hvor min klæreste sleeet ikke forstår at jeg er ved at springe i luften men det er jo fordi man går op ad ham hele dagen ..

Anmeld

31. oktober 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

haha sådan er dert også her ISÆR mht victor, hvis jeg er lidt træt af ham efter en dum dag, så er jeg jo ekstrem utålmodig, hvor min klæreste sleeet ikke forstår at jeg er ved at springe i luften men det er jo fordi man går op ad ham hele dagen ..

Haha .. Præcis Og når min kæreste så er alene med hende en hel dag , så er hun bare totalt sød hele dagen ! Så han forstår ikke hvorfor jeg brokker mig engang imellem :b

Anmeld

31. oktober 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Haha .. Præcis Og når min kæreste så er alene med hende en hel dag , så er hun bare totalt sød hele dagen ! Så han forstår ikke hvorfor jeg brokker mig engang imellem :b

Åh hvor sjovt!! Sådan er et også her SÅ typisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.