Sprog hos baby!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Zeus

MissChrista skriver:

eeej, det var flot :O Sikke en dygtig pige du har

Jeg troede også, at NU kommer ordene væltende, fordi hun siger det rigtigt med H.. Men ajaj, og ja og nej er først lige kommet inden for den sidste uges tid her, så det har udelukkende været "hej" i 2 mdr, inden det næste ord kom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Ja .. Prøver også at tage mig sammen .. Hun bliver MEGET påvirket hvis jeg er trist
I morgen skal både mig og hendes far derhen .. Tror vi er der en times tid eller sådan .. Og så tager vi hende med hjem igen ! Jeg skal først starte den 3. januar .. Så har jo heldigvis laaang tid til at køre hende ind :b
Det er underligt at det er så forskelligt hvordan de gør det her i landet :b

ja, synes godt nok det er underligt.. Men jeg forventer at de smider mig i aktivering trod min uddannelse starter d 23 januar..
kunne virkelig ikke forestille mig at de bare lod mig gå hjemme de næste 3 mdr :O !!?
Årh ok - så er det ikke så slemt i morgen som man skujlle tro
Min søn skal starte lige på og hårdt.. Eller dvs at jeg afleverer ham og er der med ham en halv time, og så går jeg alene hjem. Så ringer DP mor hvis det står vildt skidt til, men hvis det går fint, så nøjes jeg med at hente ham tidligt Så håber det kommer til at gå godt. Kan slet ikke voerskue at skulle ud af denne babyboble jeg er inde i

Anmeld

31. oktober 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

For ca. 1½ måned (10½ mrd) siden begyndte Isabella at sige sine første ord - aaaaaaar = far. Hun kan sige hej, hov og mama (mad) 

Det skal nok komme - lige pludselig, så kommer han med et ord 

Åh hvor er det skønt altså Glæder mig !!!

Anmeld

31. oktober 2011

Lou87

MissChrista skriver:

ej hvor er hun dygtig altså!!! Hvis min søn kan alt det der som 1½ årig så sker der SATME meget det næste ½ år wow, kan slet ikke følge med længere!!!!

TRO MIG - man blir altså heeeelt overvældet af ting fra hvor du er nu og frem De udvikler sig bare så meget.. Det er så hyggeligt og følge
Jeg troede heller aldrig min pige ville kravle, og så kravlede hun...
Jeg troede heller aldrig hun ville lære og gå og nu løber hun næsten Og ja... jeg kan huske jeg brugte FLERE måneder på og lære hende og klappe feks.. den var hun lang tid om!
Men feks high five og SKÅÅÅÅL det ved hun godt hvad er og smækker klør fem ind i min hånd og sin kop mod mit glas hihi Og ja det lærte hun på to gange altså... Så det nok meget forskelligt hva der li fanger dem Men ja... det skal nok komme.. og inden du får set dig om ka du slet ikk følge med i og huske og følge op på alle de ting du har lært dem (jeg prøver jo og huske og sige, gøre ting hver dag så hun ikk glemmer dem)

HOV hun ka da bestemt også sige VOV VOV, den havde jeg glemt hihi.

Anmeld

31. oktober 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

ja, synes godt nok det er underligt.. Men jeg forventer at de smider mig i aktivering trod min uddannelse starter d 23 januar..
kunne virkelig ikke forestille mig at de bare lod mig gå hjemme de næste 3 mdr :O !!?
Årh ok - så er det ikke så slemt i morgen som man skujlle tro
Min søn skal starte lige på og hårdt.. Eller dvs at jeg afleverer ham og er der med ham en halv time, og så går jeg alene hjem. Så ringer DP mor hvis det står vildt skidt til, men hvis det går fint, så nøjes jeg med at hente ham tidligt Så håber det kommer til at gå godt. Kan slet ikke voerskue at skulle ud af denne babyboble jeg er inde i

Vi har også snakket frem og tilbage om det er bedst at hun er der alene allerede første dag .. Men tror vi ser i morgen , hvordan det går
Aktivering er bare så øv ! Men synes egentlig det er fair nok .. Der er sgu nok nassere derude Men jeg håber VIRKELIG at jeg slipper :b
Nej , jeg kan heller ikke overskue det .. Det er jo nu at hendes udvikling virkelig tager fat .. Tænk hvis jeg ikke er der , når hun tager de første skridt ?

Anmeld

31. oktober 2011

Mor Christa

Lou87 skriver:

TRO MIG - man blir altså heeeelt overvældet af ting fra hvor du er nu og frem De udvikler sig bare så meget.. Det er så hyggeligt og følge
Jeg troede heller aldrig min pige ville kravle, og så kravlede hun...
Jeg troede heller aldrig hun ville lære og gå og nu løber hun næsten Og ja... jeg kan huske jeg brugte FLERE måneder på og lære hende og klappe feks.. den var hun lang tid om!
Men feks high five og SKÅÅÅÅL det ved hun godt hvad er og smækker klør fem ind i min hånd og sin kop mod mit glas hihi Og ja det lærte hun på to gange altså... Så det nok meget forskelligt hva der li fanger dem Men ja... det skal nok komme.. og inden du får set dig om ka du slet ikk følge med i og huske og følge op på alle de ting du har lært dem (jeg prøver jo og huske og sige, gøre ting hver dag så hun ikk glemmer dem)

HOV hun ka da bestemt også sige VOV VOV, den havde jeg glemt hihi.

eej hvor jeg synes det er helt fantastisk alt det der sker på så kort tid!! Hun er satme dygtig, din pige!

Er det ikke bare helt vildt dejligt at hun kan gå? Har sådan en tanke i mit hoved, om mig der komme gående nede i brugsen med min lille søn i hånden Glæder mig så meget altså!!!!!

Anmeld

31. oktober 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Vi har også snakket frem og tilbage om det er bedst at hun er der alene allerede første dag .. Men tror vi ser i morgen , hvordan det går
Aktivering er bare så øv ! Men synes egentlig det er fair nok .. Der er sgu nok nassere derude Men jeg håber VIRKELIG at jeg slipper :b
Nej , jeg kan heller ikke overskue det .. Det er jo nu at hendes udvikling virkelig tager fat .. Tænk hvis jeg ikke er der , når hun tager de første skridt ?

Ja præcis  ... Eller hvis han siger sit første ord, eller hvis han kommer ti lskade eller et eller andet!!!!!!!! Åh vi har det hårdt
Jeg håber virkelig også, at jeg slipper for aktivering. hvis jeg gør det, så regner jeg med at hente guldklumpen forholdsvist tidligt hver dag !!!

Anmeld

31. oktober 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Ja præcis  ... Eller hvis han siger sit første ord, eller hvis han kommer ti lskade eller et eller andet!!!!!!!! Åh vi har det hårdt
Jeg håber virkelig også, at jeg slipper for aktivering. hvis jeg gør det, så regner jeg med at hente guldklumpen forholdsvist tidligt hver dag !!!

Nemlig ! Årh .. Det bliver slemt ! Men på den anden side bliver det også rart med noget tid til at vaske tøj osv. :b
MIN plan er at hente hende efter frokost hver dag .. Synes ikke der er grund til at hun skal sove derovre , når hun bare kan sove herhjemme :b Men nu må jeg jo se hvad de siger Skal kun have 18 timer i skolen , så hun bliver ved at have korte dage

Anmeld

31. oktober 2011

Lou87

MissChrista skriver:

eej hvor jeg synes det er helt fantastisk alt det der sker på så kort tid!! Hun er satme dygtig, din pige!

Er det ikke bare helt vildt dejligt at hun kan gå? Har sådan en tanke i mit hoved, om mig der komme gående nede i brugsen med min lille søn i hånden Glæder mig så meget altså!!!!!

Åhh tak altså  Synes også hun er dygtig, men synes også mange andre kan meget i forhold til hende.. Men børn er jo forskellige
Fx kan en fra dagplejen der er yngre end hende tælle til 3!!!
Det synes jeg er lidt vildt hehe..
Men generalt synes jeg det gik viiiildt stærkt fra hun begyndte og kravle ved 9 mdrs alderen.. og til nu.. så ja.. inden du får set dig om er han igang

JO!! Man blir SÅÅÅÅ stolt når de går.. Det kan slet ikk beskrives.
Jeg vil dog liiii sige eller advare dig så dit lille lykke-billede om brugsen hånd i hånd ikk blir ødelagt... at de jo så også synes det er SKIDE sjovt og stikke af.. altså gå deres egen vej, så ikk meget holden i hånd der griner. Så jo, det dejligt for dem også de ka gå og komme nemmere rundt... Men man får sku også travlt hihi

Anmeld

31. oktober 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Nemlig ! Årh .. Det bliver slemt ! Men på den anden side bliver det også rart med noget tid til at vaske tøj osv. :b
MIN plan er at hente hende efter frokost hver dag .. Synes ikke der er grund til at hun skal sove derovre , når hun bare kan sove herhjemme :b Men nu må jeg jo se hvad de siger Skal kun have 18 timer i skolen , så hun bliver ved at have korte dage

Ej hvor skønt for hende og dig! Jeg er ikke sikker på hvor lange dage min dreng får når jeg starter i skole, da jeg ikke aner hvhor mange timer jeg har
Men ja - det bliver mega dejligt mednoget mere tid alene!!! Man har jo aldrig fri når baby er hjemme .. Men jeg tror egentlig jeg vil lade ham sove derover efter frokost, fordi så harjeg lige de timer ekstra til mig selv, sådan så jeg henter ham omkring 14 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.