Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Åhh tak altså Synes også hun er dygtig, men synes også mange andre kan meget i forhold til hende.. Men børn er jo forskellige Fx kan en fra dagplejen der er yngre end hende tælle til 3!!! Det synes jeg er lidt vildt hehe..Men generalt synes jeg det gik viiiildt stærkt fra hun begyndte og kravle ved 9 mdrs alderen.. og til nu.. så ja.. inden du får set dig om er han igang JO!! Man blir SÅÅÅÅ stolt når de går.. Det kan slet ikk beskrives.Jeg vil dog liiii sige eller advare dig så dit lille lykke-billede om brugsen hånd i hånd ikk blir ødelagt... at de jo så også synes det er SKIDE sjovt og stikke af.. altså gå deres egen vej, så ikk meget holden i hånd der griner. Så jo, det dejligt for dem også de ka gå og komme nemmere rundt... Men man får sku også travlt hihi
Åhh tak altså Synes også hun er dygtig, men synes også mange andre kan meget i forhold til hende.. Men børn er jo forskellige Fx kan en fra dagplejen der er yngre end hende tælle til 3!!! Det synes jeg er lidt vildt hehe..Men generalt synes jeg det gik viiiildt stærkt fra hun begyndte og kravle ved 9 mdrs alderen.. og til nu.. så ja.. inden du får set dig om er han igang JO!! Man blir SÅÅÅÅ stolt når de går.. Det kan slet ikk beskrives.Jeg vil dog liiii sige eller advare dig så dit lille lykke-billede om brugsen hånd i hånd ikk blir ødelagt... at de jo så også synes det er SKIDE sjovt og stikke af.. altså gå deres egen vej, så ikk meget holden i hånd der griner. Så jo, det dejligt for dem også de ka gå og komme nemmere rundt... Men man får sku også travlt hihi
Jaa man skal også huske at børn virkelig ER forskellige.. Kender godt det der med, at man tænker at andre børn kan mere end ens egen, men man glemmer tit at tænke over hvad ens egen så kan i forhol til dem hehe.Haha - et eller andet sted havde jeg egentlig set den komme.. At det ikke er en dans på lyserød sky når de begynder at gå.. troede også det ville være fantastisk når han begyndte at kravle, men NØJ man sidder jo aldrig stille længere haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: Ej hvor skønt for hende og dig! Jeg er ikke sikker på hvor lange dage min dreng får når jeg starter i skole, da jeg ikke aner hvhor mange timer jeg har Men ja - det bliver mega dejligt mednoget mere tid alene!!! Man har jo aldrig fri når baby er hjemme .. Men jeg tror egentlig jeg vil lade ham sove derover efter frokost, fordi så harjeg lige de timer ekstra til mig selv, sådan så jeg henter ham omkring 14 ..
Ej hvor skønt for hende og dig! Jeg er ikke sikker på hvor lange dage min dreng får når jeg starter i skole, da jeg ikke aner hvhor mange timer jeg har Men ja - det bliver mega dejligt mednoget mere tid alene!!! Man har jo aldrig fri når baby er hjemme .. Men jeg tror egentlig jeg vil lade ham sove derover efter frokost, fordi så harjeg lige de timer ekstra til mig selv, sådan så jeg henter ham omkring 14 ..
MissChrista skriver: Jaa man skal også huske at børn virkelig ER forskellige.. Kender godt det der med, at man tænker at andre børn kan mere end ens egen, men man glemmer tit at tænke over hvad ens egen så kan i forhol til dem hehe.Haha - et eller andet sted havde jeg egentlig set den komme.. At det ikke er en dans på lyserød sky når de begynder at gå.. troede også det ville være fantastisk når han begyndte at kravle, men NØJ man sidder jo aldrig stille længere haha
Hehe ja li præcis.. Man ska li huske hva de så ikkekan, som min pige kan.. Men sådan er det nok altid.. Men har aldrig haft travlt med og VILLE ha hun skulle noget.. Som vi begge har skrevet er de jo forskellige ja.. så det skal nok komme Min veninde som har en der er 2 mdr ældre end min, hun er først li begyndt og gå nu.. og har INGEN tænder..Min har gået over 2 mdr nu og har nok 10 tænder eller sådan noget.Så ja stooor forskel Haha nej stille... det ville være synd og sige Stille må være en by i rusland griner.. Det ka jeg sku dårligt huske noget om... selvom det føltes som i går de lå helt stille på sofaen og sov dagen lang Tiden går alllllt for stærkt.
Maja_4000 skriver: Ja , tror også der bliver nogle dage , hvor hun "får lov" at sove der Vores vaskemaskine står i den gamle lejlighed , så det er noget at et projekt at få vasket tøj for tiden Hehe
Ja , tror også der bliver nogle dage , hvor hun "får lov" at sove der Vores vaskemaskine står i den gamle lejlighed , så det er noget at et projekt at få vasket tøj for tiden Hehe
hahhaa nøj hvor surt!!! Den må I få flyttet Men ellers er I flyttet til et nye? Er det godt??? Er I ved at være på plads ellers ? VI LSE BILLEDER
Lou87 skriver: Hehe ja li præcis.. Man ska li huske hva de så ikkekan, som min pige kan.. Men sådan er det nok altid.. Men har aldrig haft travlt med og VILLE ha hun skulle noget.. Som vi begge har skrevet er de jo forskellige ja.. så det skal nok komme Min veninde som har en der er 2 mdr ældre end min, hun er først li begyndt og gå nu.. og har INGEN tænder..Min har gået over 2 mdr nu og har nok 10 tænder eller sådan noget.Så ja stooor forskel Haha nej stille... det ville være synd og sige Stille må være en by i rusland griner.. Det ka jeg sku dårligt huske noget om... selvom det føltes som i går de lå helt stille på sofaen og sov dagen lang Tiden går alllllt for stærkt.
haha ja præcis.. Stille.. Hvad er det? Ej det var gode tider da de lå og sov på sofaen ved siden af en, mens man sad og så serier eller kiggede på det lille vidunder! kan slet ikke forstå dem som mener det er hårdest i starten Synes da helt bestemt der er en hel del mere at se til efter han er vokset og har krudt i røven !!!!!Uh ja, så er der jo stor forskel på din og hendes, men det er jo præcis sådan en situation som viser hvor stor forskel der kan være på børn med næsten samme alder! Kender også en baby på alder med min søn, som ingen tænder har; Victor har altså 6 tænder
MissChrista skriver: haha ja præcis.. Stille.. Hvad er det? Ej det var gode tider da de lå og sov på sofaen ved siden af en, mens man sad og så serier eller kiggede på det lille vidunder! kan slet ikke forstå dem som mener det er hårdest i starten Synes da helt bestemt der er en hel del mere at se til efter han er vokset og har krudt i røven !!!!!Uh ja, så er der jo stor forskel på din og hendes, men det er jo præcis sådan en situation som viser hvor stor forskel der kan være på børn med næsten samme alder! Kender også en baby på alder med min søn, som ingen tænder har; Victor har altså 6 tænder
Haha ja man ka da til tider godt savne de stille stunder..Men så alligevel ikk - fordi jeg synes man får så meget igen nu Det er nu de kan noget og de blir lidt sjove og virkelig viser personlighed Men det klart når først de blir mere uafhængige af en, så blir man sikkert skruk efter en lille igen Ja det vildt med den forskel.. Specielt med tænder.. det er meget forskelligt synes jeg..
MissChrista skriver: hahhaa nøj hvor surt!!! Den må I få flyttet Men ellers er I flyttet til et nye? Er det godt??? Er I ved at være på plads ellers ? VI LSE BILLEDER
Maja_4000 skriver: Der skal desværre både en elektriker og en vvs'er ud , inden den kan blive flyttet Vi flyttede i lørdags .. Så her er stadig kaos Skal nok ligge billeder ud når vi er færdige engang - I hvert fald af Carolines værelse :b Hehe
Der skal desværre både en elektriker og en vvs'er ud , inden den kan blive flyttet Vi flyttede i lørdags .. Så her er stadig kaos Skal nok ligge billeder ud når vi er færdige engang - I hvert fald af Carolines værelse :b Hehe
wuhu .. glæder mig til at se Håber snart i falder på plads.. Det er så træls den første tid hvor man lever i papkasser
Lou87 skriver: Haha ja man ka da til tider godt savne de stille stunder..Men så alligevel ikk - fordi jeg synes man får så meget igen nu Det er nu de kan noget og de blir lidt sjove og virkelig viser personlighed Men det klart når først de blir mere uafhængige af en, så blir man sikkert skruk efter en lille igen Ja det vildt med den forskel.. Specielt med tænder.. det er meget forskelligt synes jeg..
ja det er sindssygt med de tænder :Ohelt sikkert at det er meget sjovere nu her hvor de bliver ældre ELSKER at få kram og kys af min lille dreng. det er så skønt at man kan mærke at de elsker en !! Åh jeg elsker det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128