Hvilken smertelindring fik du under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

marius' mor

Jeg fik en epidural-blokade.. Jeg ville gerne have været i vand, men skulle sættes i gang og behøvede ve-drop.. Derfor måtte jeg ikke komme i vand (vedrop sætte til strøm, så af risiko for at få stød, må man ikke komme i vand..)

Jg udvidede mig meget hurtigt og havde veer der kom konstant efter hinanden (jeg åbnede mig 3 cm på 40 min) jeg endte dermed at få en epi, og hvilken lettelse! det er simpelthen en fantastisk måde at lindre smerter på... og kan sagtens anbefale... jeg skal helt sikker have en ved nsæte fødsel, hvis jeg føler det bliver nødvendigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

TbCp

Jeg fik epidural.
Havde ellers sagt jeg intet ville have og første gang de spurgte om jeg ville have epi sagde jeg nej tak.
Da de så nogle timer senere spurgte om det igen, de rådede til det da jeg havde fået feber og den lilles puls var for høj, takkede jeg ja... og hvilken lettelse... der var lige et par timer smertefri

Det endte så i akut kejsersnit og der var jeg glad for at jeg havde fået den da jeg så kunne være vågen i mens.

Anmeld

30. oktober 2011

lucas<3

JeNoVa skriver:

Som spørgsmålet lyder, hvilken smertelindring fik du under fødslen?

Jeg gik ilt og Steriltvandspapler og de hjælp ikk en skid de gjorder bare mine veer være.. Sagde hun så os bagefter at de ikke ville hjælpe, mange tark kælling..
Glemte og trykke på musik for hørte det hele dagen

Anmeld

30. oktober 2011

Lise

1. Epidural

2. Ingenting

Anmeld

30. oktober 2011

morethanperfect

JeNoVa skriver:

Epidural ... 

Anmeld

30. oktober 2011

Camillee

fik to panodil og en sovepille + en varmepude da jeg kom ind ellers intet andet, (:

Anmeld

30. oktober 2011

Corn

mine tre drenge er alle kommet til verden helt okologisk. nummer tre er foedt hjemme, og det var klart den mest smertefri af de tre. 

Jeg elsker at foede og haaber vi en dag skal have en mere, som jeg gerne vil foede herhjemme

Anmeld

30. oktober 2011

B&J

Andet : Epidural

Anmeld

30. oktober 2011

Chr-Hei

JeNoVa skriver:

Jeg stemmer også andet da jeg fik en del forskelligt

Først epidural, så akupuntur, og bistik.. Var tæt på jeg også skulle have en 4. ting som jeg ikke kan huske hvad hed

Anmeld

30. oktober 2011

ESV

Til selve fødslen forsøgte jeg med akupunktur som jeg bestemt ikke syntes virkede. Men da de skulle sy mig bagefter blev jeg både bedøvet og fik lattergas!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.