Hvilken smertelindring fik du under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Kofoed.

Fik almindelige smertestillende, morfin, varmepuder, ilt (da kolding ikke tilbyder lattergas ) og epi. Da de svar muligheder ikke er der svarede jeg andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Levi&LilysMor

Ingenting!!! Men det var fordi jeg var for meget åben til at kunne få noget , er dog stolt over det nu, men på det tidspunkt var det forfærdeligt ....

Anmeld

29. oktober 2011

ano14316

Jeg fik morfin, som hjalp rigtig godt under udvidelsesveerne, så jeg kunne slappe lidt af.. ventede dog i 2 timer på at lillemanden vågnede inde i maven inde jeg fik den, så den virkede ikke så længe.. 

så fik jeg pudendusblokade, da Manussen stod skævt og jeg derfor havde presseveer i 4 timer, de håbede så at det kunne tage lidt af pressetrangen, men det hjalp stort set ikke, det gjorde at jeg havde 2 veer, som jeg kunne lade være med at presse på, og så var virkningen ovre igen.. tilgengæld rart da jeg skulle sys.. 

Og så selvfølgelig Lattergas

Anmeld

29. oktober 2011

Kamilla-m

jeg fik ingenting hverken første eller anden gang . og satser på det samme nu her trejde gang. epdiral(staves) er dog total udelukket, den vil jeg ikke have, det tør jeg ikke.

Anmeld

29. oktober 2011

Clisolka

JeNoVa skriver:

Som spørgsmålet lyder, hvilken smertelindring fik du under fødslen?

For præcis 1 år siden nu, blev min epiduralblokade lagt 

Anmeld

30. oktober 2011

Aagaard

Jeg var i vand som smertelindring, så fik jeg lattergas og sterilvandspapler - som for øvrigt hjalp virkelig virkelig godt! Dem vil jeg ikke tøve med at få lagt en anden gang!

Anmeld

30. oktober 2011

FrkMR

Jeg har stemt andet

Jeg fik to panodiler lige i starten fordi jordemoderen mente det ville trække ud i MAAANGE timer. Følte ikke det var nødvendigt men hvis nu jeg skulle have veer i mange timer var det nok en god ide.

Derefter gik jeg i kar, og fik ét sug på lattergassen og det blev jeg hunde dårlig af. Men viste sig også jeg var 10cm åben allerede. Så jeg nåede slet ikke overveje andet.

Så i min journal står der to panodiler og kar

Anmeld

30. oktober 2011

TaAsJu

Havde også sat mig i ho det jeg skulle føde i vand, men da jeg blev sat igang må man ikke det!!!! så lattergassen var også min ven til vi nåede 16 timer ind i veeren.. Fik så lagt en epi.. Jeg fik sovet og klarede så 4 TIMER med presse veer (hun stod forkert) Havde sagt den skulle jeg aldrig have.. Men er glad for jeg fik den næste gang vil jeg prøve vand, hvis jeg ikke skal sættes igang igen!!!!

Anmeld

30. oktober 2011

Rosa

Jeg fødte hjemme og havde i den forbindelse lavet en playliste med den musik jeg  gerne ville høre. Derudover havde jeg mulighed for at komme i fødekar med varmt vand, hvilket lindrede skønt.  Ellers intet. 

Anmeld

30. oktober 2011

Frøken J.

JeNoVa skriver:

Som spørgsmålet lyder, hvilken smertelindring fik du under fødslen?

Lattergas og ikke andet. Synes dog ikke det hjalp på smerterne, det hjalp mig mere med at styre min vejrtrækning :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.