Hvilken smertelindring fik du under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Lou87

Har stemt andet - fik en epidural...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

celkt

første gang fik jeg jo kejsersnit, så det tæller ikke rigtigt med...

men af de to almindelige fødsler, fik jeg ilt og noget lattergas i en kort periode med den første. Men lattergassen havde overhovedet ingen effekt, den fik bare loftet til at køre så morsomt rundt, så den slukkede de for igen.

anden gang fik jeg ingenting, det nåede vi simpelthen ikke at overveje og så syntes jeg ikke det var nødvendigt. men igen, 1½ i rigtige veer, det kan man jo også lige forholde sig til... hehe

Anmeld

30. oktober 2011

NinaNymannMadsen

første gang fik jeg de der bistik der og varmepuder.

anden gang fik jeg ikk noget da jeg var fulgt ud udvidet da jeg kom op på fødegangen

Anmeld

30. oktober 2011

Hansen97

JeNoVa skriver:

Som spørgsmålet lyder, hvilken smertelindring fik du under fødslen?

Født 2 børn uden smerte lindring.

Anmeld

30. oktober 2011

JeNoVa

I Curacao, hvor jeg bor, bliver man normalt ikke tilbudt smertestillende, og gik også igennem en singleton- og en tvillingefødsel uden.

Dog masserede min mand min ryg ved tvillingefødslen, og det tog toppen af smerterne.

Jeg oplevede i øvrigt ved begge fødsler, at jeg efter nogle timer med veer følte mig ret dopet, og jeg følte ingen smerte, da børnene gik igennem fødselskanalen.

Anmeld

30. oktober 2011

Mor-til-asta-09

jeg har stemt andet da jeg fik epidural...

Anmeld

30. oktober 2011

Thalia

Ved min første fødsel kom jeg i badekar som lindring og fik desuden pethidin. Tobias var en stor baby og desuden stjernekigger og jeg måtte klippes til sidste for at få ham ud.

Ved anden og tredje fødsel har jeg ikke fået medicinsk smertelindring.

Anmeld

30. oktober 2011

LotteGabriella

Jeg har stemt andet, da jeg fik epidral i de første 1 1/2 time og de resterende 3,5 time valgte jeg at få den slukket, så der kunne komme mere gang i pressveerne

Anmeld

30. oktober 2011

stm2812

Hat stemt Ingen, da jeg ikke ik noget som helst (;

Anmeld

6. november 2011

Carslund

jeg fik også epidural..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.