Hvilken smertelindring fik du under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

MorDk

Jeg fik en smule lændemassage under veerne... men eller intet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Isabella_mor

jeg fik 

Lattergas  

podendusblokade 

og epidural til sidst 

endte så i kejsersnit så det var kun godt med epiduralen. jeg ville helst ikke have den, men jm overtalte mig pga der var grønt fostervand og jeg skulle have vedrop og jeg åbnede mig ikke ordenligt.. så det var nødvendigt da jeg havde ligget i flere dage med veer og jeg havde simpelthen ikke mere overskud til at klare dobbelt så mange veer som jeg havde.. 

så hun syntes jeg trængte til en pause. og epiduralen gav mig i den grad en pause.. 

Anmeld

29. oktober 2011

nilletøz

ingenting, da det gik så stærkt... Selv jordmorden kunne ikke følge med lige pludselig

Anmeld

29. oktober 2011

Frk.S

Jeg har stemt andet - jeg fik epiduralblokade.

Jeg havde egentlig bestemt, at hvis jeg kunne undgå det ville jeg ikke have den, og se om jeg kunne nøjes med fx varmt vand. Men jeg skulle heller ikke spille helt, så det kom an på hvor slemt det var.

Da mine veer nærmest kom oveni hinanden, og var meget kraftige, sagde jeg ja tak så snart JM foreslog det, for jeg vidste jo ikke hvor længe det ville vare. (jeg åbnede mig så rigtig hurtigt - nok derfor veerne var så voldsomme).

Da min fødsel endte i et akut kejsersnit, er jeg meget glad for at jeg sagde ja til den.

Anmeld

29. oktober 2011

Jeia

Fik intet.

Jdm spurde, om jeg ville ha lattergas under nr. 2 fødslel, men det havde jeg ikke behov for.

Anmeld

29. oktober 2011

Krussedulle

Første gang trak det ud, så jeg endte med ve-drop og en epi anden gang fødte jeg i vand (kan klart anbefales) og det håber jeg også at kunne få lov til, her 3 gang

Anmeld

29. oktober 2011

dpb

Har svaret andet da jeg med:

nr. 1 fik epidural

nr. 2 kun ilt

nr 3 kun ilt

Ville gerne have været i kar med nr.2 og 3, men der var ganske enkelt ikke tid!!

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

Har stemt andet... Fik Epiduralblokade.

Anmeld

29. oktober 2011

K&S

Jeg fik steriltvandspapler og lattergas - paplerne virkede overhovedet ikke, men gjorde nas at få lagt - lattergassen var min VEN

Anmeld

29. oktober 2011

Valle81

JeNoVa skriver:

Som spørgsmålet lyder, hvilken smertelindring fik du under fødslen?

Intet ved alle 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.