tro eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

grøn · ært skriver:

det er jo også bare vildt fedt at skrive på et BABY-forum???!!!

rolig nu mente det ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Plysbjørnen

Anonym skriver:

ja jeg brækker mig over hende

Hvorfor er du så sammen med hende? hvis du ligefrem brækker dig over hende?

Anmeld

29. oktober 2011

grøn · ært

Anonym skriver:

ja jeg brækker mig over hende

Okay, om du brækker dig over at få børn eller om du brækker dig over hende, er sgu da lige slemt  Hvorfor fanden går I ikke fra hinanden. Du stoler slet ikke på hende og du brækker dig over hende og hendes opførsel.

Anmeld

29. oktober 2011

wamse

Jeg kan godt forstå, at det er frustrende for dig, at hun efterfølgende fortæller at hun ikke er dækket ind af hendes p-stav.

Mit råd ville være, at i får talt ud som voksne mennesker, og måske er der ikke lige en fremtid med jer som kærester, for i vil jo klart noget forskelligt, og der er tydeligvis heller ikke respekt jer 2 imellem.

Held og lykke med det

Anmeld

29. oktober 2011

Noneother

Jeg kan godt lide at du bruger din kærestes profil til den her tråd.
Du ved godt at hun opdager det med det samme næste gang hun logger på ikke?

"Jeg brækker mig over hende" --> Bye, bye kæreste

Skulle da lige ha´været min fyr da havde talt sådan til nogen om mig.

Anmeld

29. oktober 2011

grøn · ært

Noneother skriver:

haha ;D

Anmeld

29. oktober 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

ja UNDSKYLD men jeg blir nedgjort total

Du blir ikke nedgjort. Men det kan få dig måske opfattes sådan når du er så snæversunet du kun mener at det med prævention er op til kvinderne.....

Det er et fælles ansvar! Og hvis du er så forfærdelig bange for hun blir gravid, så må du holde den i bukserne, eller selv sørge for noget prævention!!

Det er da logik!!! Og det burde slet ikke kunne komme bag på dig, hvis du er et normalt inteligent menneske!!

Så tag dig nu sammen og vær dit eget ansvar bevidst!!

Anmeld

29. oktober 2011

jydeinden

Anonym skriver:

MIN KÆRESTE HAR MEGET NEMT VED AT GÅ HEN OG BLIVE GRAVID! hun blev gravid 2 gange på et halvt år og begge gange med aborter! og nu fortalte hun mig så her igår hun ikke længere var på prævention og det nu var 5 dage siden hendes p-stav var udløbet og havde helt glemt at få den skiftet hos lægen! og  ja jeg har jo så været sammen med hende igår og idag! hvad er risikoen for hun kan være gravid! hun nægter en abort hvis hun er! jeg føler mig ret beklemt og mistænkelig for hun siger hun ikke har tid til at komme til lægen for tiden da hun har andet at se til! og jeg spørg så om hun er igang med at planlægge et barn og hun siger nej da! men hun bare ikke tror på hun blir gravid  for hun skal have en ny stav inden fredag..... men jeg ved hun har nemt ved det og prøver stole på min kæreste, men hun virker sløjset med at komme til lægen men nok skal få det gjort... men hun påstår at efter stop a præventionen tager det uger før ægløsningen .. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

undskyld jeg spørg meget dumt, men hvorfor i al verden overlader du et så stort ansvar til en kvinde du ikke stoler på og brækker dig over. især når du siger at hun bliver nemt gravid. Her i huset er vi kun på p piller, min kæreste ved da at det kan gå galt, men det gør da ikke at han forventer at jeg skal tage ansvaret og "skylden" hvis det går galt.. man er to om sex, man er to om at tage ansvaret.

Anmeld

29. oktober 2011

Muffin_girl

Noneother skriver:

Ja det er utroligt så naive og godtroende mænd er

At han tror, at hun ikke ser det.. FJollet

Anmeld

29. oktober 2011

Gaia

1) hvor er tilliden i jeres forhold? 2) hvorfor er du på baby.dk hvis det med børn er så forfærdeligt? 3) Hvad havde du håbet på folk herinde ville svare??4) Hvad med at tage lidt ansvar og ikke bare føle dig syndt? 5)Hvorfor er I sammen, når i åbenbart vil noget forskelligt?? Måske i skulle revurderer jeres forhold. Sæt jer ned og tal åbent om hvad I gerne vil opnå, børn vs. Ikke børn, nu vs. Om 5 år eller mere? Osv. Ligesom få en afklaring på hinandens ønsker og drømme.Du må altså forstå, at en abort for kvinden uanset om den er planlagt eller ej aldrig er en dans på roser for de kvinder som skal igennem det. Man skal aldrig nogenside tage let på abort, det er sku ikke en prævention, men et begyndende liv du ender. Det er barsk og fordi det ikke passer ind i dit kram at få et barn burde du aldrig være så egocentrisk at forlange af kæresten at hun tager en abort. Din kæreste har allerede været igennem 2 aborter, valgt eller ej, så er det svært. Prøv lige at tænke over det! Hvis du ik kn klare tanken om et barn så hold p.. For dig selv eller brug beskyttelse. Sku ligeså meget dit ansvar som hendes. Fordi der er noget der hedder p-piller fratager det jo altså ikke dig fra dit ansvar og du kan aldrig tvinge nogle til at bruge hormoner som prævention hvis vedkommende ikke vil, samtidig kan du heller ikke tvinges til kondom. Men når det er sagt, så er det ligeså meget dit ansvar som hendes hvis hun bliver gravid! Hun spredte benene og du førte dilleren ind.... så ta ansvar,hold op med at piv og få snakket sammen om jeres forventninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.