tro eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.906 visninger
64 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Anonym trådstarter

MIN KÆRESTE HAR MEGET NEMT VED AT GÅ HEN OG BLIVE GRAVID! hun blev gravid 2 gange på et halvt år og begge gange med aborter! og nu fortalte hun mig så her igår hun ikke længere var på prævention og det nu var 5 dage siden hendes p-stav var udløbet og havde helt glemt at få den skiftet hos lægen! og  ja jeg har jo så været sammen med hende igår og idag! hvad er risikoen for hun kan være gravid! hun nægter en abort hvis hun er! jeg føler mig ret beklemt og mistænkelig for hun siger hun ikke har tid til at komme til lægen for tiden da hun har andet at se til! og jeg spørg så om hun er igang med at planlægge et barn og hun siger nej da! men hun bare ikke tror på hun blir gravid  for hun skal have en ny stav inden fredag..... men jeg ved hun har nemt ved det og prøver stole på min kæreste, men hun virker sløjset med at komme til lægen men nok skal få det gjort... men hun påstår at efter stop a præventionen tager det uger før ægløsningen .. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

MIN KÆRESTE HAR MEGET NEMT VED AT GÅ HEN OG BLIVE GRAVID! hun blev gravid 2 gange på et halvt år og begge gange med aborter! og nu fortalte hun mig så her igår hun ikke længere var på prævention og det nu var 5 dage siden hendes p-stav var udløbet og havde helt glemt at få den skiftet hos lægen! og  ja jeg har jo så været sammen med hende igår og idag! hvad er risikoen for hun kan være gravid! hun nægter en abort hvis hun er! jeg føler mig ret beklemt og mistænkelig for hun siger hun ikke har tid til at komme til lægen for tiden da hun har andet at se til! og jeg spørg så om hun er igang med at planlægge et barn og hun siger nej da! men hun bare ikke tror på hun blir gravid  for hun skal have en ny stav inden fredag..... men jeg ved hun har nemt ved det og prøver stole på min kæreste, men hun virker sløjset med at komme til lægen men nok skal få det gjort... men hun påstår at efter stop a præventionen tager det uger før ægløsningen .. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Så må du jo bruge en lille kær regnfrakke hvis du har så meget mistillid til din kæreste  

Anmeld

29. oktober 2011

Zeus

Höör skriver:

Så må du jo bruge en lille kær regnfrakke hvis du har så meget mistillid til din kæreste  

Kondom eller nul sex, hvis du ikke vil tage nogen chancer 

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

det bare underligt hun ikke er bange for ubeskyttet sex

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

hun siger jo at hun ikke kan blive gravid for hun skal have en ny stav ...... og nydelsen er større uden gummi

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

det bare underligt hun ikke er bange for ubeskyttet sex

Hvorfor er det underligt??

Come on hvor meget mistillid kan man lige have til sin kæreste!

Jeg har da heller aldrig bekymret mig om det med min kæreste og jeg har ALDRIG taget p-piller! og jeg bekymrede mig ikke fordi før vi startede projekt baby havde jeg det sådan at skete så skete det også ville det være ok men jeg gik ikke og planlagde efter det... 

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

hun siger jo at hun ikke kan blive gravid for hun skal have en ny stav ...... og nydelsen er større uden gummi

Så må du fandme også lade være med at pive!

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Zeus skriver:

Præcis!

Ellers sex velvidende at risikoen for en dejlig baby er der og er man ikke mand nok til det så smæk pikken i gummi eller snup en spiller længere er den altså bare ikke 

Anmeld

29. oktober 2011

B&J

du må se at få en snak med hende for først kan man vist ikke regne med hun taler sant ang med gravid og ikke gravid og hvis du ikke vil være far lige nu jamen så hedder det altså gummie

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Hvorfor er det underligt??

Come on hvor meget mistillid kan man lige have til sin kæreste!

Jeg har da heller aldrig bekymret mig om det med min kæreste og jeg har ALDRIG taget p-piller! og jeg bekymrede mig ikke fordi før vi startede projekt baby havde jeg det sådan at skete så skete det også ville det være ok men jeg gik ikke og planlagde efter det... 

hun leger med ilden .... godt nok er jeg ikke en kvinde.... men ville da føle hun tog sit ansvar i at sige kondommet på! jeg er lidt mistænkelig.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.