tro eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

jeg skal da også nye mit sexliv bare fordi hun ikke kan passe sin prævention og først komme til mig nu efter 5 dage og sige den ik virker mere.. udsætte mig for 18 år med et barn ............!!!! så kan jeg vel også virke ligeglad i sidste ende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

LouiseRH

grøn · ært skriver:

Og så tror du, at sådan en kommentar hjælper på nedgørelsen? Ej, knægt, tværtimod! Vi herinde VIL GERNE HAVE BØRN - og hvis man ikke vil have børn, må man sgu da gøre en indsats. Og kondom er sgu da lige til. Så, come on!!

Tja, kondom eller sterilisering

Personligt ville jeg nok vælge kondomet

Anmeld

29. oktober 2011

pussekat

Anonym skriver:

hun leger med ilden .... godt nok er jeg ikke en kvinde.... men ville da føle hun tog sit ansvar i at sige kondommet på! jeg er lidt mistænkelig.......

hvorfor er det kun os som skal gør ting du kan da også gør når mand eller kan du da hold dig p... for dig selv mand vis du ikke vil have børn

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

grøn · ært skriver:

Og så tror du, at sådan en kommentar hjælper på nedgørelsen? Ej, knægt, tværtimod! Vi herinde VIL GERNE HAVE BØRN - og hvis man ikke vil have børn, må man sgu da gøre en indsats. Og kondom er sgu da lige til. Så, come on!!

jeg skal da også have noget ud af mit sexliv ! hvor meget ansvar kommer hun så med og fortæller efter samleje at hendes prævention er udløbet for 5 dage siden

Anmeld

29. oktober 2011

grøn · ært

Anonym skriver:

jeg skal da også nye mit sexliv bare fordi hun ikke kan passe sin prævention og først komme til mig nu efter 5 dage og sige den ik virker mere.. udsætte mig for 18 år med et barn ............!!!! så kan jeg vel også virke ligeglad i sidste ende!

selvfølgelig kan du det!! Det er da bare SÅ voksen en beslutning. BRAVO BRAVO 

Anmeld

29. oktober 2011

LouiseRH

Anonym skriver:

Ro på... Det er jo ikke engang sikkert hun har haft ægløsning endnu...

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

jeg skal da også have noget ud af mit sexliv ! hvor meget ansvar kommer hun så med og fortæller efter samleje at hendes prævention er udløbet for 5 dage siden

ja så find dig dog en anden hvis hun er så forfærdelig! 

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hvorfor er det kun os som skal gør ting du kan da også gør når mand eller kan du da hold dig p... for dig selv mand vis du ikke vil have børn

jeg har logget på min kærestes bruger ... det her er ikke noget for mig,,, ingen hjælp at hente!

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

bulderfiz skriver:

Ro på... Det er jo ikke engang sikkert hun har haft ægløsning endnu...

okey godt.......

Anmeld

29. oktober 2011

celkt

Jeg tænker bare mit.... Hvem sagde ... AND...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.