tro eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

bulderfiz skriver:

Tja, kondom eller sterilisering

Personligt ville jeg nok vælge kondomet

det ryger dælme også på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

hvad havde du helt seriøst regnet med??

At en hel flok kvinder ville sige " Så bol med mig istedet for?"

Du er på et forum for folk der er intereser sig for BØRN og BABYER! Også tror du en kommentar som " jeg vil ikke bruge gummi for det nedsætter følelsen ... Jeg stoler ikke på min kæreste...." er den mest top dollar optimale kommentar at komme med?? 

undskyld

Anmeld

29. oktober 2011

LouiseRH

Anonym skriver:

jeg skal da også have noget ud af mit sexliv ! hvor meget ansvar kommer hun så med og fortæller efter samleje at hendes prævention er udløbet for 5 dage siden

Altså nu har din kæreste jo sagt, at hun nok skulle få den p-stav ikk?
Så kondomet ville være en midlertidig løsning, dør du virkelig af at have sex et par gange med kondom?

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

bulderfiz skriver:

Altså nu har din kæreste jo sagt, at hun nok skulle få den p-stav ikk?
Så kondomet ville være en midlertidig løsning, dør du virkelig af at have sex et par gange med kondom?

næææ....

Anmeld

29. oktober 2011

Plysbjørnen

Anonym skriver:

jeg skal da også nye mit sexliv bare fordi hun ikke kan passe sin prævention og først komme til mig nu efter 5 dage og sige den ik virker mere.. udsætte mig for 18 år med et barn ............!!!! så kan jeg vel også virke ligeglad i sidste ende!

Ja selvfølgelig skal du have lov til at nyde sex ingen tvivl om det, og jah hvis du ikke vil have børn så er det ene og alene dit ansvar. Men jeg synes det er temmelig luset at skrive at hun "udsætter dig for 18 år med et barn". Altså i bund og grund kan du jo bare lade være med at have sex, og bruge klør 5 så undgår du helt chancen/risikoen børn.

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

celkt skriver:

Jeg tænker bare mit.... Hvem sagde ... AND...

øhhhh? jeg mente jo ikke noget ondt i 18 års fordøjelse men at hun vel er igang med at snyde sig til et barn

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

Ja selvfølgelig skal du have lov til at nyde sex ingen tvivl om det, og jah hvis du ikke vil have børn så er det ene og alene dit ansvar. Men jeg synes det er temmelig luset at skrive at hun "udsætter dig for 18 år med et barn". Altså i bund og grund kan du jo bare lade være med at have sex, og bruge klør 5 så undgår du helt chancen/risikoen børn.

ja okey jeg fik tolket det helt forkert

Anmeld

29. oktober 2011

grøn · ært

Anonym skriver:

øhhhh? jeg mente jo ikke noget ondt i 18 års fordøjelse men at hun vel er igang med at snyde sig til et barn

og hvad betyder -smileyen så? 

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Lev da op tildine egne udmeldinger! 

Og så er jeg ude af denne debat - er sikker på at vedkommene kun er her for at bringe flest mulige kvinders pis i kog - en rigtig troll....

Du kan så også samtidig anse din tråd for anmeldt af samme årsag

hvad mener du med det? jeg søger da råd og hjælp. Ja jeg fik tolket det forkert med 18 års fordøjelse men det går jo ud over mig hvis hun planlægger bag min ryg

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

grøn · ært skriver:

og hvad betyder -smileyen så? 

ja jeg brækker mig over hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.