tro eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

grøn · ært

5 min fornøgelse 18 års fordøjelse

det er jo også bare vildt fedt at skrive på et BABY-forum???!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

LouiseRH

HMM det var dog en kedelig melding at komme med, ved chancen for at få et barn. Fair nok vil DU ikke have børn må DU beskytte dig. Du kan ikke forlange at din kæreste skal bruge prævention fordi DU ikke vil have børn.

Enig!

Anmeld

29. oktober 2011

Zeus

bulderfiz skriver:

HELT ÆRLIGT! Kan ikke undgå at blive lidt sur, når du skriver at du er ih og åh så nervøs og ikke vil have barn nu, så må du da være den ansvarlige og bruge gummi?!

Ellers er du sgu da også selv skyld i at du om 9 mdr. skal være far!

Det er lige så meget dit ansvar at beskytte dig, som det er hendes. Og har hun ikke fået sin p-stav, må du jo bruge gummi.

Tror I har brug for at snakke med hinanden om beskyttelse. For vil du ikke være far, må enten du bruge gummi (ubehageligt eller ej), hun på p-stav eller også må du tage en spiller.

Du kan ikke forlange at hun skal tage endnu en abort, det kan være en meget stor psykisk belastning og synes ærlig talt det er uansvarligt, at du hellere vil have at hun skal lide, for at du kan nyde!

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

HMM det var dog en kedelig melding at komme med, ved chancen for at få et barn. Fair nok vil DU ikke have børn må DU beskytte dig. Du kan ikke forlange at din kæreste skal bruge prævention fordi DU ikke vil have børn.

ansvar i begge ender

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

grøn · ært skriver:

det er jo også bare vildt fedt at skrive på et BABY-forum???!!!

ja UNDSKYLD men jeg blir nedgjort total

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

hvad havde du helt seriøst regnet med??

At en hel flok kvinder ville sige " Så bol med mig istedet for?"

Du er på et forum for folk der er intereser sig for BØRN og BABYER! Også tror du en kommentar som " jeg vil ikke bruge gummi for det nedsætter følelsen ... Jeg stoler ikke på min kæreste...." er den mest top dollar optimale kommentar at komme med?? 

Anmeld

29. oktober 2011

LouiseRH

Höör skriver:

hvad havde du helt seriøst regnet med??

At en hel flok kvinder ville sige " Så bol med mig istedet for?"

Du er på et forum for folk der er intereser sig for BØRN og BABYER! Også tror du en kommentar som " jeg vil ikke bruge gummi for det nedsætter følelsen ... Jeg stoler ikke på min kæreste...." er den mest top dollar optimale kommentar at komme med?? 

Kunne ikke sige det bedre selv!

Anmeld

29. oktober 2011

UnderCover37

Anonym skriver:

ansvar i begge ender

Lev da op tildine egne udmeldinger! 

Og så er jeg ude af denne debat - er sikker på at vedkommene kun er her for at bringe flest mulige kvinders pis i kog - en rigtig troll....

Du kan så også samtidig anse din tråd for anmeldt af samme årsag

Anmeld

29. oktober 2011

grøn · ært

Anonym skriver:

Og så tror du, at sådan en kommentar hjælper på nedgørelsen? Ej, knægt, tværtimod! Vi herinde VIL GERNE HAVE BØRN - og hvis man ikke vil have børn, må man sgu da gøre en indsats. Og kondom er sgu da lige til. Så, come on!!

Anmeld

29. oktober 2011

grøn · ært

UnderCover34 skriver:

Lev da op tildine egne udmeldinger! 

Og så er jeg ude af denne debat - er sikker på at vedkommene kun er her for at bringe flest mulige kvinders pis i kog - en rigtig troll....

Du kan så også samtidig anse din tråd for anmeldt af samme årsag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.