-Sigrid- skriver:
Haha den er træls 
Herhjemme er hun helt vild farsyg, han må ligge hænder på osv og hun sparker stadig - og morfar har også fået lov til det en enkelt gang
Mit hjerte smeltede total da min far kunne mærke hende, han var den første til det, og han har bare støtte mig så meget igennem graviditeten, meget mere end han nogensinde har støttet mig før, så det er bare fantastisk 
Ejj hvor skønt..

Skønt med sådan nogle kommende bedsteforældre.. Man blir helt blød og stolt når de mærker det.. Når man kan se begejstringen i deres øjne..

Mine 2 søstre, 2 veninder og kæresten er "de eneste" der har mærket ham.. Og så har min læge også fået fornøjelsen da jeg var til tjek her forrige uge..
Men det er ikke så tit kæresten mærker ham sådan rigtig tydeligt.. Men han ser det stort set hver dag.. Og jeg fortæller ham os hver dag hvor aktiv osv. han har været.. så han kan følge lidt med..
Min kæreste kom faktis her efter aftensmaden og spurgte om jeg ik lige ville mærke om jeg kunne mærke om det var plukveer han havde.. (han havde spist liidt for meget hjemmelavet burger.. haha)
Anmeld