Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.066 visninger
82 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

-Sigrid-

Hvor mange har I af dem dagligt? 

Jeg har haft en orn'lig røvfuld af dem idag, sådan at den ene knap nok slutter før den næste kommer, så jeg har ikke tal på det 

Mine gør ikke ondt, det strammer bare over det hele. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Hvor mange har I af dem dagligt? 

Jeg har haft en orn'lig røvfuld af dem idag, sådan at den ene knap nok slutter før den næste kommer, så jeg har ikke tal på det 

Mine gør ikke ondt, det strammer bare over det hele. 

Yeaps og det betyder at du altså slapper lidt mere af fra nu af du søde pige fordi du må ikke gamble en for tidlig fødsel...

Jeg fik direkte skide balle og fy fy fy og besked på at holde mig i ro i en uge det gjorde jeg og derefter har jeg ikke haft dem hver eneste dag men blot en gang i mellem  

Anmeld

29. oktober 2011

AnneH

Det er et godt spørgsmål, ved ikke om jeg har haft nogen. Synes i hvert fald ikke at jeg mærker noget.

Anmeld

29. oktober 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

Yeaps og det betyder at du altså slapper lidt mere af fra nu af du søde pige fordi du må ikke gamble en for tidlig fødsel...

Jeg fik direkte skide balle og fy fy fy og besked på at holde mig i ro i en uge det gjorde jeg og derefter har jeg ikke haft dem hver eneste dag men blot en gang i mellem  

Okay, det er så fair nok - så falder jeg bare død om

Var du ved lægen eller hvordan? 

Anmeld

29. oktober 2011

-Sigrid-

AnneH skriver:

Det er et godt spørgsmål, ved ikke om jeg har haft nogen. Synes i hvert fald ikke at jeg mærker noget.

Det kan jeg da kun tolke som positivt 

Mon ikke de kommer? - ellers er du i hvert fald ikke i tvivl når du er i fødsel

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Okay, det er så fair nok - så falder jeg bare død om

Var du ved lægen eller hvordan? 

visse vasse du passer på dig selv du søde  

Ellers holder jeg samme tale for dig som min chef holdt for mig idag.. er du sunshine en løftet finger jeg fik af hende hahaah

Næeh jeg var ved min jordmoder også sagde jeg bare at det ligesom gjorde lidt ondt ( min smerte grænse er ret absurd) også blev hun nærmest ligbleg og var helt FØJ kan du SÅ slappe af  

Det var jeg jo så nødt til..

men også kun i 1 uge så knoklede jeg på igen  

Også skiftede jeg min sko ud til KUN at være min træningssko så jeg ved de støtter og affjedre korrekt og det er jeg 100% sikker på også gjorde en kæmpe forskel  

Anmeld

29. oktober 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

visse vasse du passer på dig selv du søde  

Ellers holder jeg samme tale for dig som min chef holdt for mig idag.. er du sunshine en løftet finger jeg fik af hende hahaah

Næeh jeg var ved min jordmoder også sagde jeg bare at det ligesom gjorde lidt ondt ( min smerte grænse er ret absurd) også blev hun nærmest ligbleg og var helt FØJ kan du SÅ slappe af  

Det var jeg jo så nødt til..

men også kun i 1 uge så knoklede jeg på igen  

Også skiftede jeg min sko ud til KUN at være min træningssko så jeg ved de støtter og affjedre korrekt og det er jeg 100% sikker på også gjorde en kæmpe forskel  

Haha jeg går hjemme og laver ingenting grundet bækkenløsning - igår gik jeg 4-5 km på 1½ time 

Så jeg stresser ikke (over andet end indkøb til prinsessen og jul  .)

Dejligt at du har sådan en chef 

Genial JM

Jeg havde ikke regnet med andet, kender dig ikke mere end herinde og kunne stadig ikke forestille mig dig ligge og kigge en hel weekend 

Det kunne godt være der skulle inversteres i sådan nogle 

Anmeld

29. oktober 2011

AnneH

-Sigrid- skriver:

Det kan jeg da kun tolke som positivt 

Mon ikke de kommer? - ellers er du i hvert fald ikke i tvivl når du er i fødsel

Har læst et sted, at alle har plukveer, men det er forskelligt om man mærker dem eller ej.

Men det gør mig nu heller ikke noget, at jeg ikke lige har mærket dem endnu. Det skal nok komme, ellers som du skriver så er jeg nok ikke i tvivl om jeg er i fødsel til den tid

Anmeld

29. oktober 2011

TbCp

Jeg har alt for mange og er derfor blevet sygemeldt for resten af graviditeten med forbud mod at løfte. Man skal tage det alvorligt hvis man har mange af dem og især hvis de gør ondt eller kommer regelmæssigt.

Anmeld

29. oktober 2011

-Sigrid-

AnneH skriver:

Har læst et sted, at alle har plukveer, men det er forskelligt om man mærker dem eller ej.

Men det gør mig nu heller ikke noget, at jeg ikke lige har mærket dem endnu. Det skal nok komme, ellers som du skriver så er jeg nok ikke i tvivl om jeg er i fødsel til den tid

Jeg mente det som at mon ikke det kommer at du kan mærke dem, jeg har kun mærket mine de sidste 2 uger - og har en lige nu, så det er ikke fordi de gør ond  Hun sparker samtidig med, det føltes ret sært 

Haha så "slipper" du for at gå herind og spørge om der er noget om sagen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.