Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Haha jeg går hjemme og laver ingenting grundet bækkenløsning - igår gik jeg 4-5 km på 1½ time 

Så jeg stresser ikke (over andet end indkøb til prinsessen og jul  .)

Dejligt at du har sådan en chef 

Genial JM

Jeg havde ikke regnet med andet, kender dig ikke mere end herinde og kunne stadig ikke forestille mig dig ligge og kigge en hel weekend 

Det kunne godt være der skulle inversteres i sådan nogle 

altså hvis jeg var dig så ville jeg lige se de næste 24-48 timer an også ville jeg kontakt FG..

Ville nok allerede gøre det imorgen eftermiddag hvis det er der imorgen.. men jeg er også lidt pylret og vil bare ikke risikere at føde for tidligt hvis det kan undgåes

Nej mig ligge og kigge noway der dur sku ikke.. jeg skal holde mig igang og bum bum bum bum bum derud af har første fri lørdag på lørdag, det er så 2 fri lørdag sidden midt juni men jeg ELSKER mit job og hader at skulle forlade det men må også bare passe på lillemanden

altså jeg bruger dem jeg altid bare har haft løbet i mm og jeg elsker dem virkelig nu.. De er SÅ usexet men det er SÅ rart at have noget på der gør man ikke har ondt når man går  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

altså hvis jeg var dig så ville jeg lige se de næste 24-48 timer an også ville jeg kontakt FG..

Ville nok allerede gøre det imorgen eftermiddag hvis det er der imorgen.. men jeg er også lidt pylret og vil bare ikke risikere at føde for tidligt hvis det kan undgåes

Nej mig ligge og kigge noway der dur sku ikke.. jeg skal holde mig igang og bum bum bum bum bum derud af har første fri lørdag på lørdag, det er så 2 fri lørdag sidden midt juni men jeg ELSKER mit job og hader at skulle forlade det men må også bare passe på lillemanden

altså jeg bruger dem jeg altid bare har haft løbet i mm og jeg elsker dem virkelig nu.. De er SÅ usexet men det er SÅ rart at have noget på der gør man ikke har ondt når man går  

Det tror jeg egentlig ogå jeg gør, bliver jo lidt bekymret  Men de gør (næsten) ikke ondt, det er bare nogle bitte små niv 

Åh hvor lyder det bare lækkert, men du har vel jobbet når du er færdig med barsel? 

Jeg kan fornemme at mit gavekort til en skobutik skal bruges Selvom jeg nok skal spæde lidt til, når det nu skal være ordentligt 

Gummisko, usexet? Seriøst, herhjemme trække vi i de udtrådte gummisko i stedet for lakstøvlerne 

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Det tror jeg egentlig ogå jeg gør, bliver jo lidt bekymret  Men de gør (næsten) ikke ondt, det er bare nogle bitte små niv 

Åh hvor lyder det bare lækkert, men du har vel jobbet når du er færdig med barsel? 

Jeg kan fornemme at mit gavekort til en skobutik skal bruges Selvom jeg nok skal spæde lidt til, når det nu skal være ordentligt 

Gummisko, usexet? Seriøst, herhjemme trække vi i de udtrådte gummisko i stedet for lakstøvlerne 

oki men hvis de kommer meget ofte ville jeg nok alligevel lige være obs

Jeg er studerende og har job ved sidden af så når jeg er færdig med barsel så skal jeg tilbage på studiet også er der kun ganske lidt arbejde.. jeg er eneste ansat så hun har jo måtte ansætte nye for at erstatte mig  -faktisk 2 mennesker til at erstatte det arbejde jeg plejer at lave så der er nok ikke særlig meget arbejde når jeg en gang kommer tilbage men det er også ok bare en enkelt dag om ugen ville passe mig fint  

hahah du er sku humor altså  

Anmeld

29. oktober 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

oki men hvis de kommer meget ofte ville jeg nok alligevel lige være obs

Jeg er studerende og har job ved sidden af så når jeg er færdig med barsel så skal jeg tilbage på studiet også er der kun ganske lidt arbejde.. jeg er eneste ansat så hun har jo måtte ansætte nye for at erstatte mig  -faktisk 2 mennesker til at erstatte det arbejde jeg plejer at lave så der er nok ikke særlig meget arbejde når jeg en gang kommer tilbage men det er også ok bare en enkelt dag om ugen ville passe mig fint  

hahah du er sku humor altså  

Ja - det er jo også derfor jeg spurgte herinde - selvom jeg nok ville have fået flere svar ude i den "store" debat 

Nå ja  Du skriver så meget om arbejde at jeg glemmer at du også er studerende. Og det er da fedt at der skal to til, det er da et klap på skulderen hvis noget er 

Jeg takker mange gange 

Anmeld

30. oktober 2011

Kageelsker

Tror kun jeg har mærket en 4 - 5 stykker, men så gør de til gengæld os nas  Men de kommer med dage eller uger imellem, så her er jeg såmænd ikke så bekymret

Sigrid: Er det stadig lige slemt?

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Kageelsker skriver:

Tror kun jeg har mærket en 4 - 5 stykker, men så gør de til gengæld os nas  Men de kommer med dage eller uger imellem, så her er jeg såmænd ikke så bekymret

Sigrid: Er det stadig lige slemt?

Øv det lyder træls 

Det er ikke helt lige så slemt, men jeg har stadig nogle. Jeg slapper bare af og siger det til min JM på torsdag 

Anmeld

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

Jeg har også rigtig mange hver dag.. Tæller dem heller ik.. men de kan sagtens komme lidt i røven af hinanden.. især om morgenen inden jeg står op.. Men de gør heller ikke ondt.. jeg mærker dem også nogle gange om natten hvis vender mig i sengen.. Så kan jeg lige mærke at maven er hård..
Igår var vi til fødselsdag. og der havde jeg rigtig mange. Selvom jeg sad ned hele aftenen..
Men JM siger at så længe de ikke gør ond, eller kommer regenmæssigt så er det hele iorden..
Det er nok bare meget forskelligt hvor tit de kommer

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 28+ skriver:

Jeg har også rigtig mange hver dag.. Tæller dem heller ik.. men de kan sagtens komme lidt i røven af hinanden.. især om morgenen inden jeg står op.. Men de gør heller ikke ondt.. jeg mærker dem også nogle gange om natten hvis vender mig i sengen.. Så kan jeg lige mærke at maven er hård..
Igår var vi til fødselsdag. og der havde jeg rigtig mange. Selvom jeg sad ned hele aftenen..
Men JM siger at så længe de ikke gør ond, eller kommer regenmæssigt så er det hele iorden..
Det er nok bare meget forskelligt hvor tit de kommer

Nej hvor er jeg egentlig glad for det indlæg 

Anmeld

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Nej hvor er jeg egentlig glad for det indlæg 

Hihi.. Det er jo "bare" træning af fødsel.. Hehe..
Jeg har en veninde der bev sygemeldt i uge 18 fordi hun havde vildt mange plukveer der gjorde ondt.. Hun var nød til at stoppe op og trække vejet en ekstra gang når hun havde dem.. En 15-25 gange om dagen..

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 28+ skriver:

Hihi.. Det er jo "bare" træning af fødsel.. Hehe..
Jeg har en veninde der bev sygemeldt i uge 18 fordi hun havde vildt mange plukveer der gjorde ondt.. Hun var nød til at stoppe op og trække vejet en ekstra gang når hun havde dem.. En 15-25 gange om dagen..

Ja, men ville jo helst ikke have at det bliver så overtrænet at det gør noget ved min lille pige

Puha, øj hvor er jeg glad for mine ikke rigig gør ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.