Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Ja, men ville jo helst ikke have at det bliver så overtrænet at det gør noget ved min lille pige

Puha, øj hvor er jeg glad for mine ikke rigig gør ondt

Ja det må være hårdt hvis de gjorde ondt..
jeg tror ikke bebs mærker så meget til det.. De bliver jo tumlet meget rundt med hver dag alligevel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 28+ skriver:

Ja det må være hårdt hvis de gjorde ondt..
jeg tror ikke bebs mærker så meget til det.. De bliver jo tumlet meget rundt med hver dag alligevel..

Ja, nemlig

Tja, herhjemme er vi helt vild med koldbøtter 

Anmeld

30. oktober 2011

Kageelsker

-Sigrid- skriver:

Øv det lyder træls 

Det er ikke helt lige så slemt, men jeg har stadig nogle. Jeg slapper bare af og siger det til min JM på torsdag 

Jeg mærker dem så sjældent, så det er ikke noget problem

Godt at høre det har aftaget lidt

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Kageelsker skriver:

Jeg mærker dem så sjældent, så det er ikke noget problem

Godt at høre det har aftaget lidt

Det er dejligt 

Ja, de kommer og går lidt. Jeg forholder mig (lidt) i ro til på torsdag og så må vi se hvad hun siger 

Anmeld

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Ja, nemlig

Tja, herhjemme er vi helt vild med koldbøtter 

Hehe ja samme her.. han tager ihvertfald selv nogle ture engang i mellem.. det ser så sjovt ud når man bare kan ligge på ryggen og se hvordan maven bare skifter form..

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 28+ skriver:

Hehe ja samme her.. han tager ihvertfald selv nogle ture engang i mellem.. det ser så sjovt ud når man bare kan ligge på ryggen og se hvordan maven bare skifter form..

Ja nemlig, eller når de bare sætter af så det først buler ud det ene sted og så det andet 

Anmeld

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Ja nemlig, eller når de bare sætter af så det først buler ud det ene sted og så det andet 

Ja det ser vildt sjovt ud.. bettemanden gør tit det hvis man ligger på siden.. så føles det som om han går på madrassen.. og så sætter af.. HOP, så springer maven bare ..

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 28+ skriver:

Ja det ser vildt sjovt ud.. bettemanden gør tit det hvis man ligger på siden.. så føles det som om han går på madrassen.. og så sætter af.. HOP, så springer maven bare ..

Ja, nemlig! Samme her... Det er vel fint de prøver?

Anmeld

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Ja, nemlig! Samme her... Det er vel fint de prøver?

Ja så længe de bare prøver.. hihi.., Men det ser nu vildt sjovt ud.. Jeg kan gik lade være med at grine når han gør det..

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 28+ skriver:

Ja så længe de bare prøver.. hihi.., Men det ser nu vildt sjovt ud.. Jeg kan gik lade være med at grine når han gør det..

Jeg tør ikke grine, så snart jeg giver lyd fra mig falder hun til ro og lapper helt af  - hvilket jo egentlig bare er p*sse poitivt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.