Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Ja, men ville jo helst ikke have at det bliver så overtrænet at det gør noget ved min lille pige Puha, øj hvor er jeg glad for mine ikke rigig gør ondt
Ja, men ville jo helst ikke have at det bliver så overtrænet at det gør noget ved min lille pige
Puha, øj hvor er jeg glad for mine ikke rigig gør ondt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nitz - 28+ skriver: Ja det må være hårdt hvis de gjorde ondt.. jeg tror ikke bebs mærker så meget til det.. De bliver jo tumlet meget rundt med hver dag alligevel..
Ja det må være hårdt hvis de gjorde ondt.. jeg tror ikke bebs mærker så meget til det.. De bliver jo tumlet meget rundt med hver dag alligevel..
Ja, nemlig
Tja, herhjemme er vi helt vild med koldbøtter
-Sigrid- skriver: Øv det lyder træls Det er ikke helt lige så slemt, men jeg har stadig nogle. Jeg slapper bare af og siger det til min JM på torsdag
Øv det lyder træls
Det er ikke helt lige så slemt, men jeg har stadig nogle. Jeg slapper bare af og siger det til min JM på torsdag
Jeg mærker dem så sjældent, så det er ikke noget problem
Godt at høre det har aftaget lidt
Kageelsker skriver: Jeg mærker dem så sjældent, så det er ikke noget problem Godt at høre det har aftaget lidt
Det er dejligt
Ja, de kommer og går lidt. Jeg forholder mig (lidt) i ro til på torsdag og så må vi se hvad hun siger
-Sigrid- skriver: Ja, nemlig Tja, herhjemme er vi helt vild med koldbøtter
Nitz - 28+ skriver: Hehe ja samme her.. han tager ihvertfald selv nogle ture engang i mellem.. det ser så sjovt ud når man bare kan ligge på ryggen og se hvordan maven bare skifter form..
Hehe ja samme her.. han tager ihvertfald selv nogle ture engang i mellem.. det ser så sjovt ud når man bare kan ligge på ryggen og se hvordan maven bare skifter form..
Ja nemlig, eller når de bare sætter af så det først buler ud det ene sted og så det andet
-Sigrid- skriver: Ja nemlig, eller når de bare sætter af så det først buler ud det ene sted og så det andet
Nitz - 28+ skriver: Ja det ser vildt sjovt ud.. bettemanden gør tit det hvis man ligger på siden.. så føles det som om han går på madrassen.. og så sætter af.. HOP, så springer maven bare ..
Ja det ser vildt sjovt ud.. bettemanden gør tit det hvis man ligger på siden.. så føles det som om han går på madrassen.. og så sætter af.. HOP, så springer maven bare ..
Ja, nemlig! Samme her... Det er vel fint de prøver?
-Sigrid- skriver: Ja, nemlig! Samme her... Det er vel fint de prøver?
Nitz - 28+ skriver: Ja så længe de bare prøver.. hihi.., Men det ser nu vildt sjovt ud.. Jeg kan gik lade være med at grine når han gør det..
Ja så længe de bare prøver.. hihi.., Men det ser nu vildt sjovt ud.. Jeg kan gik lade være med at grine når han gør det..
Jeg tør ikke grine, så snart jeg giver lyd fra mig falder hun til ro og lapper helt af - hvilket jo egentlig bare er p*sse poitivt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128