Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 28+ skriver:

Haha jaa det kunne nu se sjovt ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Haha det tror jeg du har sagt før

Og så mener jeg at jeg svarede at så var du i hvert fald ikke i tvivl når du gik i fødsel? 

Det er muligt 

Men de kan jo nå at komme endnu, i og med der er 3 mdr. til termin 

Anmeld

31. oktober 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Det er muligt 

Men de kan jo nå at komme endnu, i og med der er 3 mdr. til termin 

Ja, mon ikke de gør

Jeg snakkede med en veninde igår, hun spurgte hvad det var når maven blev stenhård  

Anmeld

31. oktober 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Ja, mon ikke de gør

Jeg snakkede med en veninde igår, hun spurgte hvad det var når maven blev stenhård  

Hehe ja okay 

Anmeld

11. november 2011

CtrlC

Jeg er sygemeldt med både bækkenløsning og plukveer.. knap så rart.

Har vel en 20 stykker om dagen for tiden hvilket er helt fint for mig.. før jeg fik købt mit graviditetsbælte havde jeg mere end 60 om dagen og en del gjorde ondt, blev også undersøgt for alt muligt inden bæltet ankom. Men det har virkelig hjulpet og så på mine rygsmerter!

Anmeld

11. november 2011

-Sigrid-

CtrlC skriver:

Jeg er sygemeldt med både bækkenløsning og plukveer.. knap så rart.

Har vel en 20 stykker om dagen for tiden hvilket er helt fint for mig.. før jeg fik købt mit graviditetsbælte havde jeg mere end 60 om dagen og en del gjorde ondt, blev også undersøgt for alt muligt inden bæltet ankom. Men det har virkelig hjulpet og så på mine rygsmerter!

Det bælte du snakker om, er det "bare" sådan et elastikbælte? 

Anmeld

12. november 2011

CtrlC

-Sigrid- skriver:

Det bælte du snakker om, er det "bare" sådan et elastikbælte? 

ja, det kan man egentlig godt kalde det.. det er det fra Carriwell. Det er super lækkert og varmt.

Kan ikke leve uden det.. det løfter og holder maven sådan at den kan slappe af og fordeler vægten over et bredere stykke i ryggen så lænden heller ikke bliver så belastet..

Anmeld

12. november 2011

-Sigrid-

CtrlC skriver:

ja, det kan man egentlig godt kalde det.. det er det fra Carriwell. Det er super lækkert og varmt.

Kan ikke leve uden det.. det løfter og holder maven sådan at den kan slappe af og fordeler vægten over et bredere stykke i ryggen så lænden heller ikke bliver så belastet..

Genialt, det kunne være jeg skulle til at bruge mit så

Troede bare det var penge ud af vinduet 

Anmeld

13. november 2011

CtrlC

-Sigrid- skriver:

Genialt, det kunne være jeg skulle til at bruge mit så

Troede bare det var penge ud af vinduet 

det troede jeg også men da jeg var inde på næstved sygehus til et tjek for forkortet livmoderhals pga plukveerne så fik jeg anbefalet det og dét har jeg virkelig ikke fortrudt

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

CtrlC skriver:

det troede jeg også men da jeg var inde på næstved sygehus til et tjek for forkortet livmoderhals pga plukveerne så fik jeg anbefalet det og dét har jeg virkelig ikke fortrudt

Fornemt! 

Med forkortet livmoderhals, er du så i risikogruppen for fortidlig fødsel, eller hvordan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.