Så er den her... Hummels julekollektion :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Lou87

jydeinden skriver:

fy fy ender ski da med at ruinere min kæreste og jeg, når vi en gang skal have børn.. for filan der er meget fedt og pænt tøj.. smelte smelte

og kan da slet ikke stå for de der fede røde sko der, nej hvor er de cute

Hihi det var en sørens masse skæld ud jeg får   hehe...

Men ja der er bare en rigtig masse fedt tøj - er helt solgt selv

Men synes nu heldigvis også hummel er godt til prisen, altså holdbart i farver osv... Blot til info

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

jydeinden

Hihi det var en sørens masse skæld ud jeg får   hehe...

Men ja der er bare en rigtig masse fedt tøj - er helt solgt selv

Men synes nu heldigvis også hummel er godt til prisen, altså holdbart i farver osv... Blot til info

hehe kender udemærket hummel, og ja det er et godt mærke

men synes generelt meget børnetøj idag er ret slidtstærkt, kan huske min mor købte fra en anden kæde af da jeg var lille, og det holdte mange år efter. husker dog ikke lige hvem

( bon a parte hed de)

Anmeld

29. oktober 2011

Lou87

jydeinden skriver:

hehe kender udemærket hummel, og ja det er et godt mærke

men synes generelt meget børnetøj idag er ret slidtstærkt, kan huske min mor købte fra en anden kæde af da jeg var lille, og det holdte mange år efter. husker dog ikke lige hvem

( bon a parte hed de)

Nå oki..

Og ja flere ting er sådan rimelig ok stærke.
Hader dog bilkas bodyer og trøjer nogle gange - der går knapperne i stykker

Kender det godt ved navn det mærke, men ikk li sådan hva de laver

Anmeld

29. oktober 2011

Camulla

Lou87 skriver:

Den i de grå, grønne og blå striber der ?
Synes bare det er SÅ flot i drengefarven..
Der er pigernes lidt mere nedtonet.. Men jeg har købt både buks, body, hagesmæk og elefant hue i det stribede der - love it!

Men nu her fra den nye ku jeg godt tænke mig både noget af det lilla og røde..... så ja kender følelsen af og vil ha mer'

Ja, lige præcis den! Den måtte dog godt gå lidt længere ned i panden, det er der mange elefanthuer der ikke gør, undtagen Melton Men den er så fin i farverne og så har jeg også købt Hummel flyverdragt til ham i multifarvet, så han bliver ikke væk

Hvor er du heldig du har købt alt det, bare det var mig...  

Anmeld

30. oktober 2011

Lou87

Camulla skriver:

Ja, lige præcis den! Den måtte dog godt gå lidt længere ned i panden, det er der mange elefanthuer der ikke gør, undtagen Melton Men den er så fin i farverne og så har jeg også købt Hummel flyverdragt til ham i multifarvet, så han bliver ikke væk

Hvor er du heldig du har købt alt det, bare det var mig...  

Oki.. og hmm ja faktisk har jeg problem med den falder liiiidt for langt ned på min pige, så blir hun skide sur fordi den ryger over øjnene Så tror måske de er lidt store i str og ellers har hun et lille hovede. For hun er i 80 i tøj nu, men tog den 74/80 og den er sku lidt stor..

Hvor fint - jeg har købt jakken i lilla med orange vinkler
Ku ikk stå for den..
Men flyverdragt har jeg også - der fandt jeg en billig super fin fler farvet fra molo.

Anmeld

30. oktober 2011

Malene84

norenberg skriver:

hmm mon jeg er umormal, for jeg har lige set kollektionen og der var slet ikke noget der faldt i min smag, der var ikke noget som jeg bare tænkte vov det må jeg bare have til drengene...købte lime farvede humme jakker til drengene for en måned siden...har været ude med dem igen....kunne ikke lide dem alligevel....tror egentlig bare jeg købte det pga mærket...hvor mange mon der egentlig ikke bare gør det...

heheh... nu er jeg mega fan af Hummel... ikke pga mærket men pga. de bare laver super fedt tøj (ifølge mig)!!!

Men jeg er helt enig... julekollektionen falder sleeet ikke i min smag... og aldrig er jeg blevet så skuffet over en kollektion fra nogen, som denne!

Anmeld

31. oktober 2011

Pige2009

Lou87 skriver:

Jeg har både haft brugt og nyt...
Og har 7-9-13 ikk haft problemer med de trykknapper og huller endnu

Det var da dejligt

Anmeld

31. oktober 2011

Lou87

Baagøe skriver:

Det var da dejligt

Ja
Har heller ikk hørt fra andre om det før..
Så det er da super træls du har oplevet det flere gange.

Anmeld

31. oktober 2011

Pige2009

Lou87 skriver:

Ja
Har heller ikk hørt fra andre om det før..
Så det er da super træls du har oplevet det flere gange.

Ja, jeg synes desværre, det er et generelt problem, men nu bruger Laura ikke længere bodyer i den str. Hummel kan levere, så det er intet problem. Hun har i stedet en sej træningsdragt

Anmeld

31. oktober 2011

Mamalou

Lou87 skriver:

http://www.houseofkids.dk/pl/B%C3%B8rnet%C3%B8j-Hummel_2543.aspx

SUK!! Man bliver da vidst nødt til og gemme noget af det til julegave ønsker griner...
Man kan købe sig fattig i alt det fine tøj

Ejjjj hvor er du træls... Der er SÅ meget fedt tøj og ingen penge til shopping her inden jul. 

Ønskesedlen til bettemanden blev da lige fyldt op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.