Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
http://www.houseofkids.dk/pl/B%C3%B8rnet%C3%B8j-Hummel_2543.aspxSUK!! Man bliver da vidst nødt til og gemme noget af det til julegave ønsker griner...Man kan købe sig fattig i alt det fine tøj
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: http://www.houseofkids.dk/pl/B%C3%B8rnet%C3%B8j-Hummel_2543.aspxSUK!! Man bliver da vidst nødt til og gemme noget af det til julegave ønsker griner...Man kan købe sig fattig i alt det fine tøj
ARGH, hvorskal Hummel partout lave så fedt noget tøj??!
signe. skriver: ARGH, hvorskal Hummel partout lave så fedt noget tøj??!
Har jeg også spurgt mig selv om lige siden jeg fik min datter griner.
Men man må trods alt gi dem at det holder til prisen! Feks synes jeg at molo som jeg også godt kan li i farverne, holder af h.. til i farver osv og er oftest dyrere.Men ja, det betyder ikk at man ikk blir fattig alligevel hver gang der kommer en kollektion fra hummel
Lou87 skriver: Har jeg også spurgt mig selv om lige siden jeg fik min datter griner. Men man må trods alt gi dem at det holder til prisen! Feks synes jeg at molo som jeg også godt kan li i farverne, holder af h.. til i farver osv og er oftest dyrere.Men ja, det betyder ikk at man ikk blir fattig alligevel hver gang der kommer en kollektion fra hummel
præcis.. Hummel er virkelig kvalitet.. Okay, jeg har heldigvis ikke haft problemer med det få Molo tøj vi har, og det bliver endda vasket ofte, da Hasse er en værre grissebasse Tror jeg skal investere i noget af det der helt dusblå/grå tøj fra Hummel, det ret fedt
signe. skriver: præcis.. Hummel er virkelig kvalitet.. Okay, jeg har heldigvis ikke haft problemer med det få Molo tøj vi har, og det bliver endda vasket ofte, da Hasse er en værre grissebasse Tror jeg skal investere i noget af det der helt dusblå/grå tøj fra Hummel, det ret fedt
Jeg synes bare ofte efter blot 1-2 vaske så kommer der vaskefnuller a' en mas' på de der kanter... Og efter flere vaske er det hurtigt falmene i farven - så køber det i princip mest på udsalg. (ved ikk om man kan kalde 10% på udsalg, men ark dog.. sku ha det jo) Ellers er lagersalg altid godt
Ja det er også suuuper fint til drengene, oftest har de lagt flere forskellige ting til drenge... Snyd!Men generalt set alle butikker igennem er der jo som regel mest til piger pga de bruger flere slags beklædningsgenstande, så burde nok ikk brokke mig
Jeg tror jeg skal ha noget af det røde hun kan bruge her mens det er juletid, og så ønske mig noget af det lilla i julegave til hende Så jeg ikk ruinerer mig heeeelt... Hehe.Har li brugt 1500 kr af børnenepengene på det første af efterårskollektionen fra dem og vinterjakke... Suuuuuuuk
Go blog by the way
Ej, hvorfor pokker skulle du lige linke til den side!? Man kan jo bruge en formue der
Baagøe skriver: Ej, hvorfor pokker skulle du lige linke til den side!? Man kan jo bruge en formue der
I know Kan også fornemme mit dankort gløder rødt snart..
Måtte jo dele min glæde over den var kommet med nogen, og så tænkte jeg at min samvittighed holdte lidt bedre til det hvis nu jeg fik lokket nogle af jer herinde i fælden også hihi
hmm mon jeg er umormal, for jeg har lige set kollektionen og der var slet ikke noget der faldt i min smag, der var ikke noget som jeg bare tænkte vov det må jeg bare have til drengene...købte lime farvede humme jakker til drengene for en måned siden...har været ude med dem igen....kunne ikke lide dem alligevel....tror egentlig bare jeg købte det pga mærket...hvor mange mon der egentlig ikke bare gør det...
Lou87 skriver: Jeg synes bare ofte efter blot 1-2 vaske så kommer der vaskefnuller a' en mas' på de der kanter... Og efter flere vaske er det hurtigt falmene i farven - så køber det i princip mest på udsalg. (ved ikk om man kan kalde 10% på udsalg, men ark dog.. sku ha det jo) Ellers er lagersalg altid godt Ja det er også suuuper fint til drengene, oftest har de lagt flere forskellige ting til drenge... Snyd!Men generalt set alle butikker igennem er der jo som regel mest til piger pga de bruger flere slags beklædningsgenstande, så burde nok ikk brokke mig Jeg tror jeg skal ha noget af det røde hun kan bruge her mens det er juletid, og så ønske mig noget af det lilla i julegave til hende Så jeg ikk ruinerer mig heeeelt... Hehe.Har li brugt 1500 kr af børnenepengene på det første af efterårskollektionen fra dem og vinterjakke... Suuuuuuuk Go blog by the way
hihi, kender det, jeg køber også mest molo hvis det er udsalg, f,eks her til januar - jubii.. de 3 stykekr molo vi har nu er noget vi har fået i gave, hehe...
Tusind tak for det emd bloggen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128