Så er den her... Hummels julekollektion :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Lou87

Maja_4000 skriver:

Hallo , vokser din pige ikke snart ud af 86 ? Så vil jeg gerne købe det Hehe

Ja , det røde vil være rigtig fint til jul ! Synes bare det er så svært at finde et ordentlig udvalg i butikkerne 

Haha du er snedig hva
Men nej desværre ikk.. Hun er først kommet i str 80 nu her for en lille mdr siden tror jeg det er... Hun var for tidlig født, så er ikke såååå kæmpe stor og har egentlig altid været en tøj str bagud

Jeg synes heller ikk altid de har særlig meget i butikkerne, slet ikk til piger.. Men den butik der ligger i min by, der vil hun heldigvis gerne bestille det hjem til mig, ihvertfald det hun ka skaffe.
Det ku jo være en i din by gad det også ???
Ellers hvis du af og til er i Slagelse, så er der som regel lidt deroppe i Bahne og i Ønskebørn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Happiness

Nøøøjjjj!"!!! Det er bare SÅ lækkert jo! Og det bedste er at manden er lige så vild med Hummel som jeg er Så nu får Lukas da lige lidt ekstra til garderoben... Selv om han bestemt ikke mangler

Anmeld

28. oktober 2011

Maja_4000

Lou87 skriver:

Haha du er snedig hva
Men nej desværre ikk.. Hun er først kommet i str 80 nu her for en lille mdr siden tror jeg det er... Hun var for tidlig født, så er ikke såååå kæmpe stor og har egentlig altid været en tøj str bagud

Jeg synes heller ikk altid de har særlig meget i butikkerne, slet ikk til piger.. Men den butik der ligger i min by, der vil hun heldigvis gerne bestille det hjem til mig, ihvertfald det hun ka skaffe.
Det ku jo være en i din by gad det også ???
Ellers hvis du af og til er i Slagelse, så er der som regel lidt deroppe i Bahne og i Ønskebørn..

Hehe .. Det var da et forsøg værd

Bahne .. Dét havde jeg slet ikke overvejet , sådan en har vi også her i byen , måske jeg skulle prøve der :b
Og ellers har vi en god grund til at tage i sommerhus .. Det er ikke langt fra Slagelse nemlig (; - Tror bare ikke kæresten synes det er en god grund  Haha :b

Anmeld

28. oktober 2011

signe.

Lou87 skriver:

Hehe ja så kan man jo ikk sige nej når det er gave
Ja januar udsalg er altid godt
Mener også der er molo lagersalg her i november.......

Velbekomme da

uh hvorhenne?? Vel ikke Sjælland hehe...

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Det var da et forsøg værd

Bahne .. Dét havde jeg slet ikke overvejet , sådan en har vi også her i byen , måske jeg skulle prøve der :b
Og ellers har vi en god grund til at tage i sommerhus .. Det er ikke langt fra Slagelse nemlig (; - Tror bare ikke kæresten synes det er en god grund  Haha :b

Hehe, ja synes også det var meget snedigt

Ahh oki, synes også det var mærkeligt hvis ikk i havde nogle gode butikker
Bare husk det ikk er alle Bahne der har baby tøj desværre...
I Næstved har de feks ikke.

Og haha nej - det sku sjældent min kæreste ville synes at det og sku bruge penge på MERE tøj var en god ide heller

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

Happiness skriver:

Nøøøjjjj!"!!! Det er bare SÅ lækkert jo! Og det bedste er at manden er lige så vild med Hummel som jeg er Så nu får Lukas da lige lidt ekstra til garderoben... Selv om han bestemt ikke mangler

hahaha hvor deeeeejligt
her ka manden også godt li det, bare ikk prisen griner.

husk og lig billeder op af dit køb - vi andre skal sidde og savle af en lille lækkermås i hummel tøj

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

signe. skriver:

uh hvorhenne?? Vel ikke Sjælland hehe...

Uuuups - jo i kbh igen tror jeg  Sorry! Havde ikk li tænkt over du ikk var herovrefra..

Anmeld

28. oktober 2011

Pige2009

Lou87 skriver:

I know Kan også fornemme mit dankort gløder rødt snart..

Måtte jo dele min glæde over den var kommet med nogen, og så tænkte jeg at min samvittighed holdte lidt bedre til det hvis nu jeg fik lokket nogle af jer herinde i fælden også hihi

Men hold dig fra bodyer og natdragteer med trykknapper fra Hummel, da der hurtigt kommer huller ved knapperne

Anmeld

28. oktober 2011

signe.

Lou87 skriver:

Uuuups - jo i kbh igen tror jeg  Sorry! Havde ikk li tænkt over du ikk var herovrefra..

øv øv.. det går nok - så sparer jeg os de penge! haha... venter bare tålmodigt til udsalget i januar så

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

Baagøe skriver:

Men hold dig fra bodyer og natdragteer med trykknapper fra Hummel, da der hurtigt kommer huller ved knapperne

Har haft hummel nogle gange nu.. synes da ikk jeg har oplevet det ?? er det når det slidt godt eller..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.