Så er den her... Hummels julekollektion :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Lou87

norenberg skriver:

hmm mon jeg er umormal, for jeg har lige set kollektionen og der var slet ikke noget der faldt i min smag, der var ikke noget som jeg bare tænkte vov det må jeg bare have til drengene...købte lime farvede humme jakker til drengene for en måned siden...har været ude med dem igen....kunne ikke lide dem alligevel....tror egentlig bare jeg købte det pga mærket...hvor mange mon der egentlig ikke bare gør det...

Tror ikke du er unormal - så bare rolig hehe...
Der er jo SÅ meget forskelligt tøj og SÅ mange forskellige butikker... Og de ville ikk ku køre rundt hvis ikk det var for at vi havde så forskellig smag - det gælder jo både børn og voksne
Sååå... Du er måske bare ikk en hummel fan, men det skal du da bestemt ikk være ked af... For det koster sku mange penge og være

Godt du fik dem byttet  Og syntes da det er trist hvis folk "bare" køber det pga mærket... Og også underligt  Man burde da være så voksen nu at man ikk bukker under for hva "mængden" synes... ?! Ellers burde man da ihvertfald blive det, ikk det smitter af på børnene når de bliver større
Jeg vil li sige jeg køber altså lige såvel noget i h&m eller lign..
Det er bare ofte farverne jeg godt kan li ved hummel, plus tøjet holder godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Lou87

signe. skriver:

hihi, kender det, jeg køber også mest molo hvis det er udsalg, f,eks her til januar - jubii.. de 3 stykekr molo vi har nu er noget vi har fået i gave, hehe...

Tusind tak for det emd bloggen

Hehe ja så kan man jo ikk sige nej når det er gave
Ja januar udsalg er altid godt
Mener også der er molo lagersalg her i november.......

Velbekomme da

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

tanja. skriver:

Ej skam dig Du ender med at gøre mig fattig ved at linke til hummel

Gud hvor er det feeeedt

Hæhæ - skammer mig heeeelt vildt
(var jo nødt til og lokke andre i fordærv så jeg ku tilladde mig selv og købe ikk )

Ja der er riiigtig mange fine ting i mellem...
Tror også jeg blir nødt til at ønske mig noget af det i julegave til min datter - ellers ruinerer jeg mig da helt og aldeles

Anmeld

28. oktober 2011

norenberg

Lou87 skriver:

Tror ikke du er unormal - så bare rolig hehe...
Der er jo SÅ meget forskelligt tøj og SÅ mange forskellige butikker... Og de ville ikk ku køre rundt hvis ikk det var for at vi havde så forskellig smag - det gælder jo både børn og voksne
Sååå... Du er måske bare ikk en hummel fan, men det skal du da bestemt ikk være ked af... For det koster sku mange penge og være

Godt du fik dem byttet  Og syntes da det er trist hvis folk "bare" køber det pga mærket... Og også underligt  Man burde da være så voksen nu at man ikk bukker under for hva "mængden" synes... ?! Ellers burde man da ihvertfald blive det, ikk det smitter af på børnene når de bliver større
Jeg vil li sige jeg køber altså lige såvel noget i h&m eller lign..
Det er bare ofte farverne jeg godt kan li ved hummel, plus tøjet holder godt.

Jeg oplever næsten dagligt at folk køber pga mærker...og når de står og praler med det ene og det andet...får det til at lyde som om de er meget mere end andre og har en højere status....jeg køber selv i alle butikker uanset om det er bilka eller hvad det er...og det er ikke pga pengene....

Anmeld

28. oktober 2011

Maja_4000

Jeg vil have det hele ! Hehe

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

norenberg skriver:

Jeg oplever næsten dagligt at folk køber pga mærker...og når de står og praler med det ene og det andet...får det til at lyde som om de er meget mere end andre og har en højere status....jeg køber selv i alle butikker uanset om det er bilka eller hvad det er...og det er ikke pga pengene....

Okay - det synes jeg da også bare er mega trist hvis nogen gør sådan.... Men det må de jo om... Gider jeg ikk bruge min tid på, det har vi været igennem en gang i folkeskolen haha.

Jeg køber også det jeg synes er flot / fedt og ikk kun efter mærket... Det er klart jeg søger efter de nye kollektioner fra feks dette tilfælde hummel... Men det kun fordi jeg ved jeg som regel kan li det de laver. Men hvis jeg ikk synes det er fedt... Så gider jeg da bestemt ik give penge for det

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

Maja_4000 skriver:

Jeg vil have det hele ! Hehe

Så må du vidst hellere købe en lotto kupon til i morgen tror du ikk og så  fingre for du vinder hihi

Anmeld

28. oktober 2011

Maja_4000

Lou87 skriver:

Så må du vidst hellere købe en lotto kupon til i morgen tror du ikk og så  fingre for du vinder hihi

Haha .. Jeg vinder sgu aldrig noget

Men så fandt jeg da nogle flere ønsker at skrive på hendes ønskeseddel til både fødselsdag og jul .. Eller .. Ét ønske .. "Alt med Hummel i str. 86" Haha :b

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

Maja_4000 skriver:

Haha .. Jeg vinder sgu aldrig noget

Men så fandt jeg da nogle flere ønsker at skrive på hendes ønskeseddel til både fødselsdag og jul .. Eller .. Ét ønske .. "Alt med Hummel i str. 86" Haha :b

Haha nej heller ikk her - gad vide om der overhovedet er nogen der vinder de million præmier !!??

Ja der er også fluks røget nogen ønsker på min piges...
Tror jeg køber lidt af det røde her til juletiden... og ønsker mig noget af det nye lilla der

Har allerede hentet en masse af det med striber (det som ikk står nyt ved, som er fra efterårskoll.) nu her da vi fik børnepenge  Så har da ikk råd til alt det nye nu.. tarveligt

Anmeld

28. oktober 2011

Maja_4000

Haha nej heller ikk her - gad vide om der overhovedet er nogen der vinder de million præmier !!??

Ja der er også fluks røget nogen ønsker på min piges...
Tror jeg køber lidt af det røde her til juletiden... og ønsker mig noget af det nye lilla der

Har allerede hentet en masse af det med striber (det som ikk står nyt ved, som er fra efterårskoll.) nu her da vi fik børnepenge  Så har da ikk råd til alt det nye nu.. tarveligt

Hallo , vokser din pige ikke snart ud af 86 ? Så vil jeg gerne købe det Hehe

Ja , det røde vil være rigtig fint til jul ! Synes bare det er så svært at finde et ordentlig udvalg i butikkerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.