Så er den her... Hummels julekollektion :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Lou87

signe. skriver:

øv øv.. det går nok - så sparer jeg os de penge! haha... venter bare tålmodigt til udsalget i januar så

Hehe ja, det er klart den positive del af det... pengebesparelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Happiness

Lou87 skriver:

hahaha hvor deeeeejligt
her ka manden også godt li det, bare ikk prisen griner.

husk og lig billeder op af dit køb - vi andre skal sidde og savle af en lille lækkermås i hummel tøj

Vi blev enige om at tage til bella center outlet her imorgen og se om der er lidt hummel der. Og ellers tager vi ud og køber lidt af den nye kollektion på mandag Så slipper vi for porto

Men skal nok ligge billeder ind bagefter Men han får tøjet i str. 74 og 80, og er i str 68 nu, så det kommer ikke på endnu Han har SÅ meget tøj i str. 68, så det springer vi over  

Anmeld

28. oktober 2011

Camulla

Åhh, hvor er det bare lækkert! Min dreng har elefanthuen i de stærke farver og så nattøjet i blå/grå... Er så glad for det!

MEN JEG VIL HAVE MERE!

Undertøj, buskser og trøjer... Ihh, altså... 

Anmeld

28. oktober 2011

Pige2009

Lou87 skriver:

Har haft hummel nogle gange nu.. synes da ikk jeg har oplevet det ?? er det når det slidt godt eller..

Jeg har kun haft nyt Hummel og har oplevet det med de to ting, jeg havde  Natdragt og body. Har desuden hørt det samme fra flere. Men det andet tøj er der intet galt med. Det er kun med trykknapper

Anmeld

28. oktober 2011

lisesp83

Lou87 skriver:

http://www.houseofkids.dk/pl/B%C3%B8rnet%C3%B8j-Hummel_2543.aspx

SUK!! Man bliver da vidst nødt til og gemme noget af det til julegave ønsker griner...
Man kan købe sig fattig i alt det fine tøj

Hvad bilder du dig lige ind??????

I loooovvvveee HUMMEL , men ikke min pengepung. haha

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

Happiness skriver:

Vi blev enige om at tage til bella center outlet her imorgen og se om der er lidt hummel der. Og ellers tager vi ud og køber lidt af den nye kollektion på mandag Så slipper vi for porto

Men skal nok ligge billeder ind bagefter Men han får tøjet i str. 74 og 80, og er i str 68 nu, så det kommer ikke på endnu Han har SÅ meget tøj i str. 68, så det springer vi over  

Porto er også bare en ond - ond ting altså... øv!
Bestilte et par strømpebukser til min pige som jeg ikk ka finde i butikkerne - de kostede 90 kr og porto 49  Fladt...

Haha det kender jeg godt - prøver også og gøre det så fornuftigt som mulig og tage det i den næste str feks griner

Glæder mig til han kan lege model så

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

Camulla skriver:

Åhh, hvor er det bare lækkert! Min dreng har elefanthuen i de stærke farver og så nattøjet i blå/grå... Er så glad for det!

MEN JEG VIL HAVE MERE!

Undertøj, buskser og trøjer... Ihh, altså... 

Den i de grå, grønne og blå striber der ?
Synes bare det er SÅ flot i drengefarven..
Der er pigernes lidt mere nedtonet.. Men jeg har købt både buks, body, hagesmæk og elefant hue i det stribede der - love it!

Men nu her fra den nye ku jeg godt tænke mig både noget af det lilla og røde..... så ja kender følelsen af og vil ha mer'

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

Baagøe skriver:

Jeg har kun haft nyt Hummel og har oplevet det med de to ting, jeg havde  Natdragt og body. Har desuden hørt det samme fra flere. Men det andet tøj er der intet galt med. Det er kun med trykknapper

Jeg har både haft brugt og nyt...
Og har 7-9-13 ikk haft problemer med de trykknapper og huller endnu

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

lisesp83 skriver:

Hvad bilder du dig lige ind??????

I loooovvvveee HUMMEL , men ikke min pengepung. haha

Hihi, jaaah sorry ved godt det er ondt
Ville synes det samme hvis ikk jeg selv li havde set det først

Og ja, pengepungen er knapt så glad for det

Anmeld

28. oktober 2011

jydeinden

Lou87 skriver:

http://www.houseofkids.dk/pl/B%C3%B8rnet%C3%B8j-Hummel_2543.aspx

SUK!! Man bliver da vidst nødt til og gemme noget af det til julegave ønsker griner...
Man kan købe sig fattig i alt det fine tøj

fy fy ender ski da med at ruinere min kæreste og jeg, når vi en gang skal have børn.. for filan der er meget fedt og pænt tøj.. smelte smelte

og kan da slet ikke stå for de der fede røde sko der, nej hvor er de cute

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.