Det grimmeste navn du har hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

akskovmose

Så en som syntes bla Valdemar var et grimt navn, vores søn skal døbes d. 4. dec -> Valdemar   vil lige sige for en god ordens skyld det støder mig ikke, folk har ret til at have deres egen mening, jeg elsker navnet.. Men vil så sige når folk udtaler det

Wal-dø-ma, er det ikke pænt, men det hedder vores søn bestemt ikke, han hedder Valdemar!

Jeg er ikke så vild med når ellers alm navne staves med alverdens andre og ekstra bogstaver, ved dog godt der er mange som gør det, og det er ikke sagt for at støde nogle af jer..

Det er heldigvis os selv som bestemmer navnene på vores børn

Sjov harmløs tråd igrunden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Caracatita

Jeg så engang en dreng i et kirkeblad, der var blevet døbt:

Ejner Brejner Pelle

Jeg ved ikke, om det er grimt....men specielt er det.

Anmeld

28. oktober 2011

Sphynxlover

Olau

Oluf

Gunnar

Børve

Knui

Svend-Åge

Svend-Bent

Anmeld

29. oktober 2011

katti24

LunaLykke skriver:

Haha nåh ja, et computerspil eller sådan ikke??

Jo præcis

Anmeld

29. oktober 2011

stm2812

Så også en der ikke brød sig om navnet 'Ronja', og det hedder min bette pige da. Jeg bliver slet ikke stødt over det. Vi har alle forskellig smag og synes kun det er sjovt med sådan en debat.
Fred være med det da

Men når det nu er sagt så er jeg ikke meget for navnet Cirkeline (uanset stavemåde) Så lige at den var nævnt en del i debatten, men når jeg hører det navn så kan jeg bare ikke lade være med at tænke på en tændstiksæske, en pige i rød kjole med sorte prikker, og ja 2 mus. eller er det 3 ?? 

Anmeld

29. oktober 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
smutti1975 skriver:

Jeg kørte engang med avis til en der hed Øvli øvlisen - det synes jeg var grimt.  Men ellers kender jeg nogle brødre der hedder frank konrad og Hans Edward..... kunne efter min mening også godt have været smartere de bliver så kun kaldt Hans og Frank. har i øvrigt også en fætter der hedder Christian Eli og en kusine der hedder christiane oluffa, en anden kusine der hedder hansine jakobine. de var sgu ikke så opfindsomme for ca 35 år siden.

Ham eller rettere dem kender jeg. Der er endda to eller tre, der hedder Øvli Øvlisen - de lader navnet gå i arv. Den yngste blev engang udvist fra et fodboldarrangement, fordi dommeren troede, han gjorde grin med ham, da han sagde sit navn...

Anmeld

29. oktober 2011

Dianaaa

tjalfe ! HELT SIKKERT tjalfe , undskyld hvis jeg evt. skulle støde nogen. jeg ville ikke kalde mit barn det. men hvis nogen syntes det passer til deres guldklump så er det fint nok. nogen syntes det ene navn er pænt mens andre syntes noget helt andet.. sådan vil det altid være ..

Anmeld

29. oktober 2011

Stjernestoev

stm2812 skriver:

Så også en der ikke brød sig om navnet 'Ronja', og det hedder min bette pige da. Jeg bliver slet ikke stødt over det. Vi har alle forskellig smag og synes kun det er sjovt med sådan en debat.
Fred være med det da

Men når det nu er sagt så er jeg ikke meget for navnet Cirkeline (uanset stavemåde) Så lige at den var nævnt en del i debatten, men når jeg hører det navn så kan jeg bare ikke lade være med at tænke på en tændstiksæske, en pige i rød kjole med sorte prikker, og ja 2 mus. eller er det 3 ?? 

Jeg smiler..
Ronja er da bare et super stærkt navn!

Og jeg vil gerne have en Cirkel eller Cirkeline.. Og har intet imod at de minder om denne skønne lille pige med prikket kjole

Anmeld

29. oktober 2011

stm2812

Stjernestoev skriver:

Jeg smiler..
Ronja er da bare et super stærkt navn!

Og jeg vil gerne have en Cirkel eller Cirkeline.. Og har intet imod at de minder om denne skønne lille pige med prikket kjole

Nu kender jeg heller ikke nogen Cirkeline. Synes tit at navnets 'grimhed' forsvinder hvis man har mødt en bette purk med navnet, for pludselig så forbinder man jo navnet med barnet, og så er det pludselig noget helt andet.

Anmeld

29. oktober 2011

Rosa

Kendte en pige i Sverige som datede en fyr ved navn Lars Mur - hans storebror hed så Steen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.