Det grimmeste navn du har hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

lio

Honey<3 skriver:

Han er en rigtig frækkert!!

lyder til det... hehe...

jeg gik på skole med en Niels-Ole og tænkte åhh.. han er sikkert nørd, men han var vildt cool og sød...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

twinny

Qoco skriver:

Blev "Lehm" udtalt "Læm"?? så ja øv

jaah det gjorde det.

Anmeld

28. oktober 2011

Pigent

Qoco skriver:

Nu er det ikke for at svine andres navnevalg til, men igennem livet støder jeg selv på mange personer med et navn hvor jeg tænker "Argh... det er sku en klamt navn" for at bløde lidt op så kan man evt. suplere med ens ynglingsnavn.

har i hadenavne og vil i dele?

Navn:  Albertus

Ja der er nogle navne jeg ikke kan lide, men vil ikke udtale mig om det her for kan være der er nogle der har valgt de navne og de skal have lov til at kunne lide det navn, selvom jeg ikke kan 

Anmeld

28. oktober 2011

BabyMiracle <3

Tror ikke jeg har noget hadenavn.

Men kender en dreng der er 8år, og han hedder Anthon Berg.. Jeg synes simpelthen det er synd at han så vil blive samlignet med chokolade

Anmeld

28. oktober 2011

smutti1975

Jeg kørte engang med avis til en der hed Øvli øvlisen - det synes jeg var grimt.  Men ellers kender jeg nogle brødre der hedder frank konrad og Hans Edward..... kunne efter min mening også godt have været smartere de bliver så kun kaldt Hans og Frank. har i øvrigt også en fætter der hedder Christian Eli og en kusine der hedder christiane oluffa, en anden kusine der hedder hansine jakobine. de var sgu ikke så opfindsomme for ca 35 år siden.

Anmeld

28. oktober 2011

pastry26

Fru Nielsen skriver:

Jeg bor i en by der hedder LEM!

Haha, kan i lige se hvis købmanden her i byen hed HANS LANGE!

Så når lastbilchuføren fik hans order seddel over hvor han skal køre hen de forskelige dage vil der på hans seddel stå

HANS LANGE LEM!!!!

Ja okay, en smule plat.... Men hva det er vel fredag....

Haha!!! 

Anmeld

28. oktober 2011

pastry26

Qoco skriver:

Nu er det ikke for at svine andres navnevalg til, men igennem livet støder jeg selv på mange personer med et navn hvor jeg tænker "Argh... det er sku en klamt navn" for at bløde lidt op så kan man evt. suplere med ens ynglingsnavn.

har i hadenavne og vil i dele?

Navn:  Albertus

Nu handler det dybest set om folks forskellige smag.. Og gudske tak og lov for at vi ikke alle er ens!!! Nu er der ikke decideret navne jeg hader, men jeg kan da godt nogen gange undre mig over folks valg... Altså her tænker jeg på, hvorfor er det så vigtigt at navnet bliver super specielt?? Jeg læste engang en artikel omhandlende hvilke specielle navne, som var blevet godkendt her i DK..

Og OMG, den liste var ikke for børn!! Sådan et navn som stegepande (udtales stejepanne - vist nok noget norsk)???!!!! Det er her jeg står af.. for det er decideret synd og skammeligt i mine øjne.. I det hele taget underlige navne, som gør så meget mere skade end gavn for de her børn.. En anden ting vedr. navne jeg heller ikke forstår, og jeg undskylder på forhånd hvis jeg nu træder nogen over fødderne, er specielle stavemåder.. why?? Et eksempel fra virkelighedens verden er sjirkelline aka cirkeline. Navnet i sig selv er i forvejen ikke mit yndlings men ok sødt.. hvorfor besværliggøre navnet så meget?? DET forstår jeg ikke..

Og lige en fodnote.. jeg personligt ville ikke blive stødt, hvis andre ikke kunne li de navne jeg har valgt til mine kommende børn, folk har ret til deres mening.. og som sagt; heldigvis er vi ikke alle ens!!! 

Anmeld

28. oktober 2011

Munder

Jeg kendte en fyr som hedder dette ...

MOdereret - se tidligere i tråden.

Håber da ikke han googler sit navn - så kommer han jo herind og ser, at han er blevet gjort til grin....

Anmeld

28. oktober 2011

Lusi

Hørte engang om en Tom Snak og Tom Æske.. Havd nok fundet et andet fornavn hvis jeg havde de efternavne.. Der er jo også Per Vers.. Ellers har jeg læst, der var blevet ansøgt om Stejepan og rodedendonbusk.. Men om de gik igennem ved jeg så altså ik.. Håber jeg da ik!

Anmeld

28. oktober 2011

Stjernestoev

Honey<3 skriver:

Jeps, Mide:/

At han så er fed og rødhåret sætter bare prikken over i'et Hehe..

Det synes jeg virkelig er meget grim mobning, og du udstiller hele hans navn!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.