Andersine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Zafir

Stjernestoev skriver:

Tækte bare at det måske var ligesom andersine, hvor nogen har læst en valhal bog af en art

Ikke fordi jeg synes Frigg er grimt. Jeg har jo en svaghed for anderledes navne :-)

Børn kan få sjov ud af alle navne, selv et normalt navn som sisse: fisse, tisse

Ja, det er et navn, som nogen kan relatere til. Men det er ikke på samme måde stemplet som en tegneseriefigur som fx. Andersine

Ville heller ikke kalde mit barn for tin tin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Christine

Lykke86 skriver:

Altså ingen navne kan efterhånden komme bag på mig, men gjorde det alligevel da jeg hørte i Go' morgen Danmark, at en pige hed Andersine.. Mine børn har ik det mest almindelige navne, men det der navn, ville jeg ik bruge.. Ville i "turde"?

Efter at have læst hvordan folk herinde ikke holder sig tilbage for at svine andre menneskers navne til, så nej. Så ville jeg ikke turde.

Hvis man er moden nok i to sekunder til at glemme tegneserieanden, så er Andersine jo bare pigeudgaven af Anders, hvilket folk jo åbenbart synes er helt fint at børn hedder...

Anmeld

28. oktober 2011

samantha1986

Lise skriver:

Arhmen, hvorfor opkalde sine børn efter tegnefilmsfigurer?  Stakkels små mennesker der skal leve med de navne...

Ligesom Cirkeline. Ja bevares, det er da smadder sødt, men helt ærligt...

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at hvis vi fik en pige skulle hun hedde cirkeline. Er helt vild med det navn, men kæresten sagde nej.

Anmeld

28. oktober 2011

Pige2009

Lykke86 skriver:

Altså ingen navne kan efterhånden komme bag på mig, men gjorde det alligevel da jeg hørte i Go' morgen Danmark, at en pige hed Andersine.. Mine børn har ik det mest almindelige navne, men det der navn, ville jeg ik bruge.. Ville i "turde"?

Nej, så absolut ikke. Jeg synes, det er synd

Anmeld

28. oktober 2011

annec

Lykke86 skriver:

Det ville jeg aldrig nogensinde kalde mine børn Når man siger navnet, tænker man jo straks på tegnefilmsfinguren. ikke en lille pige Gøre jeg i hvert fald ikke

Anmeld

28. oktober 2011

annec

samantha1986 skriver:

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at hvis vi fik en pige skulle hun hedde cirkeline. Er helt vild med det navn, men kæresten sagde nej.

Syntes også det er pænt, Cirkeline.

Anmeld

28. oktober 2011

PiaRW

B&J skriver:

nej jeg ville aldrig kalde mit barn Andersine hihihihi... så når jeg får en pige skal det være minimouse

Haha

Anmeld

28. oktober 2011

jydeinden

gad vide om smølfine så også kommer som navn en dag

bevars har intet imod at man er opfindsom, men der bør også være grænser.. og Andersine er bare IKKE et navn.

Anmeld

28. oktober 2011

FamilienJensen

Når folk spørge hvad min datter hedder (EllenLarsine), tror de altid jeg siger Andersine, så rynker de lidt på næsen indtil jeg får sagt hendes navn langsomt. Men synes nu at Andersine er et sødt navn.

Anmeld

28. oktober 2011

Pigent

Lykke86 skriver:

Jeg ville godt kunne bruge det som mellemnavn, men Andersine er nok ikke helt mig 

De her navne kan jeg godt lide 
Laurine,Augusta,Fransiska og Rasmine, men mest som mellemnavne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.