Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Giraffen skriver: det var også lige det jeg tænkte - mener altså jeg tit har hørt om damer på de 80-90 år der hedder Andersine - og hun ka da ikke gøre for at vi har oversat en tegnefilmsfigur ved navn Daisy til Andersine
det var også lige det jeg tænkte - mener altså jeg tit har hørt om damer på de 80-90 år der hedder Andersine - og hun ka da ikke gøre for at vi har oversat en tegnefilmsfigur ved navn Daisy til Andersine
lærkes_mor skriver: Har lige læst på eb at en amerikansk familie har fået taget deres børn fra dem pga. navnene,.... Om det så kun er pga. navnene ved jeg ikke....Men det var også nogle specielle navne
Har lige læst på eb at en amerikansk familie har fået taget deres børn fra dem pga. navnene,.... Om det så kun er pga. navnene ved jeg ikke....Men det var også nogle specielle navne
Var det ikke noget med en søn, der skulle hedde Adolf Hitler? Det mener jeg engang at have læst
Lise skriver: Jeg tror da også navnet er reelt nok. Men du tænker da på andedamen så snart du hører navnet...
Jeg tror da også navnet er reelt nok. Men du tænker da på andedamen så snart du hører navnet...
Marita skriver: Var det ikke noget med en søn, der skulle hedde Adolf Hitler? Det mener jeg engang at have læst
Lise skriver: Arhmen, hvorfor opkalde sine børn efter tegnefilmsfigurer? Stakkels små mennesker der skal leve med de navne... Ligesom Cirkeline. Ja bevares, det er da smadder sødt, men helt ærligt...
Arhmen, hvorfor opkalde sine børn efter tegnefilmsfigurer? Stakkels små mennesker der skal leve med de navne...
Ligesom Cirkeline. Ja bevares, det er da smadder sødt, men helt ærligt...
Nu er Andersine faktisk et meget gammelt navn Mener en af mine tipoldemødre hed det, så det var ganske populært dengang". At Anders Ands kæreste så hedder det, er jo en anden sag Mener at tv værten Lisbeth Østergård hedder Andersine til mellemnavn..
Personligt synes jeg at Andersine er er smukt navn! men når det er sagt, så ville jeg nok ikke kalde mit barn det.
Det er vel ikke anderledes end at kalde sit barn for Silas eller Jason!?
Det første jeg tænker på når jeg hører navnet Silas er ham fra terkel i knibe... det er vel det samme?
signe. skriver: Nu er Andersine faktisk et meget gammelt navn Mener en af mine tipoldemødre hed det, så det var ganske populært dengang". At Anders Ands kæreste så hedder det, er jo en anden sag Mener at tv værten Lisbeth Østergård hedder Andersine til mellemnavn..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128