Andersine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.425 visninger
49 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Lusi

Altså ingen navne kan efterhånden komme bag på mig, men gjorde det alligevel da jeg hørte i Go' morgen Danmark, at en pige hed Andersine.. Mine børn har ik det mest almindelige navne, men det der navn, ville jeg ik bruge.. Ville i "turde"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

louisevl

Lykke86 skriver:

Altså ingen navne kan efterhånden komme bag på mig, men gjorde det alligevel da jeg hørte i Go' morgen Danmark, at en pige hed Andersine.. Mine børn har ik det mest almindelige navne, men det der navn, ville jeg ik bruge.. Ville i "turde"?

Uh nej det ville jeg heller aldrig bruge.   Jeg synes det er flot med lidt anderledes og specielle navne, men jeg synes også klart der er en grænse. Og vedrørende Andersine synes jeg klart grænsen er nået.  Noget jeg har tænkt meget på da jeg skulle finde navn til vores søn var, at han måtte ikke få et navn hvor det var "oplagt" at mobbe.....

Anmeld

28. oktober 2011

Lusi

louisevl skriver:

Uh nej det ville jeg heller aldrig bruge.   Jeg synes det er flot med lidt anderledes og specielle navne, men jeg synes også klart der er en grænse. Og vedrørende Andersine synes jeg klart grænsen er nået.  Noget jeg har tænkt meget på da jeg skulle finde navn til vores søn var, at han måtte ikke få et navn hvor det var "oplagt" at mobbe.....

Nej det er jo lige dét, dog finder de jo bare noget andet at mobbe med, hvis h*n i forvejen er et nemt offer men okay, ligeså mange siger nok at vi er for mærkelige. Vores søn hedder jo Sirius og det har jeg da også hørt mange sige er for underligt.

Anmeld

28. oktober 2011

Koen.

Nej det var ikke et navn jeg ville give mine egen børn, det klinger ikke lige for mig synes jeg

Anmeld

28. oktober 2011

Lise

Arhmen, hvorfor opkalde sine børn efter tegnefilmsfigurer?  Stakkels små mennesker der skal leve med de navne...

Ligesom Cirkeline. Ja bevares, det er da smadder sødt, men helt ærligt...

Anmeld

28. oktober 2011

B&J

nej jeg ville aldrig kalde mit barn Andersine hihihihi... så når jeg får en pige skal det være minimouse

Anmeld

28. oktober 2011

Stjernestoev

Jeg turde da godt, men ved ikke om jeg har lyst til det :-D
Tror altså navnet har eksisteret længe før Anders and

Anmeld

28. oktober 2011

Lise

Stjernestoev skriver:

Jeg tror da også navnet er reelt nok. Men du tænker da på andedamen så snart du hører navnet...

Anmeld

28. oktober 2011

Giraffen

Stjernestoev skriver:

det var også lige det jeg tænkte - mener altså jeg tit har hørt om damer på de 80-90 år der hedder Andersine - og hun ka da ikke gøre for at vi har oversat en tegnefilmsfigur ved navn Daisy til Andersine

Anmeld

28. oktober 2011

GitteC78

Det er heller ikke et navn jeg ville bruge. Forældrene troede nok at de skulle have en dreng . Jeg hørte faktisk i går om en pige der hedder Rasmusine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.