Erfaring og vejledning søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

PJessen

PernilleogDennis skriver:

Ja, tror bare jeg har brug for at vide at det hele nok skal gå.. Din historie er ihvertfald en stor hjælp, så mange tak.  Det er en træls situation at stå i ja, men når det ikke kan være anderledes så er jeg glad for jeg nu engang er så langt henne som jeg er..

Forstår dig godt, selvom starten kan blive hård, så skal man tænke på alt nok skal blive godt alligevel....

Held og Lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

PernilleogDennis

PJessen skriver:

Forstår dig godt, selvom starten kan blive hård, så skal man tænke på alt nok skal blive godt alligevel....

Held og Lykke

Ja, det ved jeg godt det nok skal blive, men jeg er bare bange alligevel.. For fremtiden.. Mit højeste ønske er at hun bliver derinde en månede endnu..

Anmeld

27. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Når nu det er i Herning, så kan jeg i hvert fald klart anbefale at du tager ud i den for tidlig fødte mødregrupper på biblioteket. Det er en gang pr mdr og det er nu meget rart at ens barn også kan være den "store". Og alle sygeplejesker og læger på neo i Herning er bare fantastisk rare og meget hjælpsomme. Især hvis man gerne vil amme osv det har de gamle i gårde på vildt styr på!! Men kryds finger og ben for at hun bliver at bliver derinde lidt endnu!! Vh Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.