Glemte helt at gi et par "gode" råd med på vejen i går... Nu ved jeg ik hvor i landet du kommer fra, men her i Herning, hvor jeg var indlagt, fik vi tilbud om at komme over og se neo afd, så vi havde en ide om hvordan sådan et lille for tidligt født barn så ud, hvordan hverdagen var i starten i forhold til madplan/ amning fungeret. Thea kom jo 6 uger før tid. Fik sonde i næsen, lidt guldsot, men ellers ingen hjælp. Hun lignede en lille grill kylling, med et kæmpe hovede. Også vil jeg lige understrege et par fordele ved en lille fortidligt født baby... 1 de er små længer = lækre. 2 De passer deres baby tøj i LAAANG tid, 3 deres spisetider ligger hurtig i faste rammer, 4 jeg kunne gå rundt med hende under min undertrøje, 5 jeg ku passe mine egene bukser 2 dage efter hun var født. Vi gik i 2 mødregrupper, den normale og den for, for tidligt fødte gennem komunen. Stor, stor fordel med mødregrupper!!! + hvis du har mulighed for at sende en ud og købe lidt tøj i feks str 44 så kan det sener bruges som dukketøj.... Vh Stine
Anmeld