Erfaring og vejledning søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

marius' mor

PernilleogDennis skriver:

Jamen underudvikling af alle former.. altså fx ikke er så gammel i "hovedet" som hun burde være.. ikke kan fungere blandt andre mennesker på hendes alder senere hen.. alle sådanne ting.. Har 1000 tanker i mit hovede..  Men ja.. Hun har nok ADD for det har hendes far. Men skidt også med det, så længe det bare bliver ved det.. Hvis du forstår..

Forstår udemærket godt hvad du mener.. hun skal nok indhente det evt tabte.. HUn er helt sikkert stærk og skal nok klare den.. Du skal bare huske på ikke at sammenligne hende med jævnalderende..hun er jo i princippet kun 1 dag gammel ved terminen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

PernilleogDennis

marius' mor skriver:

Forstår udemærket godt hvad du mener.. hun skal nok indhente det evt tabte.. HUn er helt sikkert stærk og skal nok klare den.. Du skal bare huske på ikke at sammenligne hende med jævnalderende..hun er jo i princippet kun 1 dag gammel ved terminen..

Ja.. Og DET bliver svært i starten tror jeg, især det med at kravle og gå og alt det, hvis det halter.. Men ja. alle børn er forskellige og det ved jeg også udemærket godt.. Det er bare svært ikke at sammenligne, selvom det ikke er noget man burde gøre.

Anmeld

26. oktober 2011

marius' mor

Ja.. Og DET bliver svært i starten tror jeg, især det med at kravle og gå og alt det, hvis det halter.. Men ja. alle børn er forskellige og det ved jeg også udemærket godt.. Det er bare svært ikke at sammenligne, selvom det ikke er noget man burde gøre.

nej, det er da helt sikkert ikke let.. Samtidig kan det være, at det giver helt sig selv.. Når i bliver udskrevet kan det være, at i kan komme i mødregruppe, men kvinder der har termin omkring samme tidspunkt som du har.. På den måde er børnene lidt nærmere hinanden aldersmæssigt.. Men lige nu skal du bare holde hende i mavsen så længe du kan..

Anmeld

26. oktober 2011

celkt

først lige en

Jeg har også været på vej i fødsel med begge mine piger omkring uge 30, men dog med lidt pænere tal på livmoderhalsen end du har nu. Men med regelmæssige sammentrækninger, som de dog kunne stoppe igen. Men ja, man gør sig mange tanker.

Mit bedste råd er, prøv nu at tage det med ro. Som mange andre fortæller, kan du såmænd ende med at gå over tid endnu, bare du holder dig i ro, som lægerne siger. Og ellers skal det nok gå alt sammen. Din bebs er færdigbagt derinde, der mangler jo kun lidt på størrelsen...

Anmeld

26. oktober 2011

ano14316

Haha , Det var en god ting.. Men du har slet ikke mærket noget til noget?? Håber også det går samme vej for min datter.

nope.. 

altså jeg havde asmatisk bronkitis da jeg var lille, men begge mine forældre røg og min mor røg også i graviditeten, så mon ikke det var det... 

Så jeg er sikker på du kan være helt rolig, om du så skulle føde i aften..

Jeg lå i kuvøse natten over og så var det det..

Anmeld

26. oktober 2011

Camillee

Tusinde tusinde tak for din historie, jeg håber min lille pige er ligeså stærk som din dreng er/var hvis hun skulle finde på at komme nu..

Det kan sagtens lade sig gøre at holde dem inde lidt i nu (:
Pas godt på dig selv og på jeres lille pige, så skal det nok gå fint

Anmeld

27. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Glemte helt at gi et par "gode" råd med på vejen i går... Nu ved jeg ik hvor i landet du kommer fra, men her i Herning, hvor jeg var indlagt, fik vi tilbud om at komme over og se neo afd, så vi havde en ide om hvordan sådan et lille for tidligt født barn så ud, hvordan hverdagen var i starten i forhold til madplan/ amning fungeret. Thea kom jo 6 uger før tid. Fik sonde i næsen, lidt guldsot, men ellers ingen hjælp. Hun lignede en lille grill kylling, med et kæmpe hovede. Også vil jeg lige understrege et par fordele ved en lille fortidligt født baby... 1 de er små længer = lækre. 2 De passer deres baby tøj i LAAANG tid, 3 deres spisetider ligger hurtig i faste rammer, 4 jeg kunne gå rundt med hende under min undertrøje, 5 jeg ku passe mine egene bukser 2 dage efter hun var født. Vi gik i 2 mødregrupper, den normale og den for, for tidligt fødte gennem komunen. Stor, stor fordel med mødregrupper!!! + hvis du har mulighed for at sende en ud og købe lidt tøj i feks str 44 så kan det sener bruges som dukketøj.... Vh Stine

Anmeld

27. oktober 2011

PernilleogDennis

ano14316 skriver:

nope.. 

altså jeg havde asmatisk bronkitis da jeg var lille, men begge mine forældre røg og min mor røg også i graviditeten, så mon ikke det var det... 

Så jeg er sikker på du kan være helt rolig, om du så skulle føde i aften..

Jeg lå i kuvøse natten over og så var det det..

Okay, det var jo ikke så sleemt.. Men jeg passer på, og så må jeg jo krydse benene som lægen så fint sagde og håbe på det bedste.

Anmeld

27. oktober 2011

PernilleogDennis

Camillee skriver:

Det kan sagtens lade sig gøre at holde dem inde lidt i nu (:
Pas godt på dig selv og på jeres lille pige, så skal det nok gå fint

Ja det håber jeg virkelig også at jeg kan..

Jeg skal gøre mit aller bedste og prøve på at tage den så meget med ro som muligt.

Anmeld

27. oktober 2011

PernilleogDennis

StineW79 skriver:

Glemte helt at gi et par "gode" råd med på vejen i går... Nu ved jeg ik hvor i landet du kommer fra, men her i Herning, hvor jeg var indlagt, fik vi tilbud om at komme over og se neo afd, så vi havde en ide om hvordan sådan et lille for tidligt født barn så ud, hvordan hverdagen var i starten i forhold til madplan/ amning fungeret. Thea kom jo 6 uger før tid. Fik sonde i næsen, lidt guldsot, men ellers ingen hjælp. Hun lignede en lille grill kylling, med et kæmpe hovede. Også vil jeg lige understrege et par fordele ved en lille fortidligt født baby... 1 de er små længer = lækre. 2 De passer deres baby tøj i LAAANG tid, 3 deres spisetider ligger hurtig i faste rammer, 4 jeg kunne gå rundt med hende under min undertrøje, 5 jeg ku passe mine egene bukser 2 dage efter hun var født. Vi gik i 2 mødregrupper, den normale og den for, for tidligt fødte gennem komunen. Stor, stor fordel med mødregrupper!!! + hvis du har mulighed for at sende en ud og købe lidt tøj i feks str 44 så kan det sener bruges som dukketøj.... Vh Stine

Vi er fra Herning, så det var Herning sygehus jeg var på.. Det lyder som en rigtig go ide, så man ikke får et chok over størrelse og udseende.. Det tror jeg lige jeg vil snakke med min jordemoder om.. Mange tak.. Hehe ja, man kan finde fordele ved alt, det med de kan passe babytøjet længere tid, og at man rent faktisk har en baby længere tid er da klart et plus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.