Erfaring og vejledning søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

marius' mor

PernilleogDennis skriver:

Ja, det er en lille Freya.. Jeg er aller mest bange for at hun får nogen former for skavanker , eller komplikationer senere hen i livet, og det vil jeg bare være såååå ked af.. Det er det jeg frygter aller mest, ingen tvivl om at det har bedst af at ligge i maven alle uger ud.. Men det er desværre bare ikke alle der vil det.

Men mange tak for din historie, jeg er glad for at høre at det kan lykkedes det hele trods tidlig fødsel

Og med nogen former skavanker tænker du på??

Kan godt forstå at du er nervøs, men hun skal nok klarer den.. Den lille pige jeg kender, er kommet igennem uden nogen synlige problemer, men ting som ADHD og lign kan man jo først se senere hen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

PernilleogDennis

Camillee skriver:

Jeg kan desværre ikke svare dig da mit vand gik

men Jeg fødte Elias i uge  34+
5
du er velkommen til at spørge hvis det er noget du gerne vil vide?

Jeg kan også fortælle dig at Elias vejede 2750 gram og var 47 cm.
han klarede og SÅ godt og havde ikke brug for ret meget hjælp, og sådanne ting.

Det skal nok gå

Tusinde tusinde tak for din historie, jeg håber min lille pige er ligeså stærk som din dreng er/var hvis hun skulle finde på at komme nu..

Anmeld

26. oktober 2011

PernilleogDennis

morethanperfect skriver:

Det er en helt forfærdelig oplevelse ! Jeg gik i fødsel da jeg var 28+4 .. Noget af det værste jeg har oplevet
Min livmoderhals var 3 mm da jeg blev sendt hjem og fik af vide jeg sku holde mig ro , som du sikkert også har fået af vide ..

Jeg lå på sofaen indtil uge 37+0 hvor jeg godt lige kunne gå i føtex og sådan ..
Jeg fødte 40+6 , så jeg fødte heldigvis ikke for tidligt
Krydser fingre for den lille blir i din mave !

Ååårh jeg håber min historie ender som din.  virkelig, om  så jeg skal ligge på sofaen resten af tiden håber jeg på minimum at gå til uge 37.

Anmeld

26. oktober 2011

morethanperfect

Ååårh jeg håber min historie ender som din.  virkelig, om  så jeg skal ligge på sofaen resten af tiden håber jeg på minimum at gå til uge 37.

Selvf. gør den det .. 
Bare pas på dig selv ik

Anmeld

26. oktober 2011

PernilleogDennis

marius' mor skriver:

Og med nogen former skavanker tænker du på??

Kan godt forstå at du er nervøs, men hun skal nok klarer den.. Den lille pige jeg kender, er kommet igennem uden nogen synlige problemer, men ting som ADHD og lign kan man jo først se senere hen..

Jamen underudvikling af alle former.. altså fx ikke er så gammel i "hovedet" som hun burde være.. ikke kan fungere blandt andre mennesker på hendes alder senere hen.. alle sådanne ting.. Har 1000 tanker i mit hovede..  Men ja.. Hun har nok ADD for det har hendes far. Men skidt også med det, så længe det bare bliver ved det.. Hvis du forstår..

Anmeld

26. oktober 2011

4xGreve

Ja, jeg har bare brug for at få afvide at alt nok skal gå, tror jeg.. Jeg er lige kommet hjem fra sygehuset hvor jeg har lagt de sidste 4 dage pga jeg var gået i fødsel.. Så jeg fik lungemodner, og ve stoppende væske i 48 timer..

Det er gået i sig selv igen, eller det vil sige at da jeg blev indlagt i søndags var min livmoder hals 13 milimeter.. Og da de skulle måle den idag inden jeg blev sendt hjem var den kun 7mm.. Såår det går jo ikke den rigtige vej kan man sige.. Desværre..

Men er der nogen af jer der ved hvad det betyder? Altså... Føder jeg imorgen eller kan der godt gå en månedes tid endnu? Søger virkelig folk med erfaringer omkring det. Jeg er idag 33+5 Og de vil ikke stoppe fødslen efter uge 34

Jeg fødte i uge 26+1 og jeg har den dejligeste perfekte lille pige idag der er så utrolig begavet og der er altid fuld fart på hende... og min bedste veninde fik en lille pige i uge 30 og det er også bare gået så fint og deres pige har ingen problemer idag hverken fysisk eller psykisk...

Så hold modet oppe, lig dig, lav ingen ting og lade manden nusse om dig... hvis jeres lille baby kommer nu skal alt nok gå... bare tror på det...!

Hvis der er noget du gerne vil vide er du altid velkommen til at skrive...

Anmeld

26. oktober 2011

PernilleogDennis

ano14316 skriver:

Øv det er en øv situation men jeg kan berolige dig med:

Jeg er født i uge 33, og jeg fejler ikke noget - ihvertfald ikke noget der kan tilskrives at jeg er født for tidligt

STOR KRAMMER TIL DIG

For at bebelebsen bliver derinde lidt endnu

Haha , Det var en god ting.. Men du har slet ikke mærket noget til noget?? Håber også det går samme vej for min datter.

Anmeld

26. oktober 2011

PernilleogDennis

Janni. skriver:

Har ingen erfaring men vil ikke forlade din tråd uden et kæmpe 

Håber det ender godt for jer 

mange mange tak, det varmer alt sammen

Anmeld

26. oktober 2011

PernilleogDennis

morethanperfect skriver:

Selvf. gør den det .. 
Bare pas på dig selv ik

Jeg skal gøre mit bedste.  og tak.

Anmeld

26. oktober 2011

PernilleogDennis

4xGreve skriver:

Jeg fødte i uge 26+1 og jeg har den dejligeste perfekte lille pige idag der er så utrolig begavet og der er altid fuld fart på hende... og min bedste veninde fik en lille pige i uge 30 og det er også bare gået så fint og deres pige har ingen problemer idag hverken fysisk eller psykisk...

Så hold modet oppe, lig dig, lav ingen ting og lade manden nusse om dig... hvis jeres lille baby kommer nu skal alt nok gå... bare tror på det...!

Hvis der er noget du gerne vil vide er du altid velkommen til at skrive...

Sikke en dejlig historie, der er flere positive historier omkring for tidlig fødte end jeg lige regnede med. Så det er jeg bare SÅÅ glad for  Man får jo alverdens tanker i hovedet efter sådan en besked.. Vi skal have gjort alt klart herhjemme NU, selvom jeg regnede med at tulle rundt og gøre det stille og roligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.