Erfaring og vejledning søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.114 visninger
42 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

PernilleogDennis

Ja, jeg har bare brug for at få afvide at alt nok skal gå, tror jeg.. Jeg er lige kommet hjem fra sygehuset hvor jeg har lagt de sidste 4 dage pga jeg var gået i fødsel.. Så jeg fik lungemodner, og ve stoppende væske i 48 timer..

Det er gået i sig selv igen, eller det vil sige at da jeg blev indlagt i søndags var min livmoder hals 13 milimeter.. Og da de skulle måle den idag inden jeg blev sendt hjem var den kun 7mm.. Såår det går jo ikke den rigtige vej kan man sige.. Desværre..

Men er der nogen af jer der ved hvad det betyder? Altså... Føder jeg imorgen eller kan der godt gå en månedes tid endnu? Søger virkelig folk med erfaringer omkring det. Jeg er idag 33+5 Og de vil ikke stoppe fødslen efter uge 34

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

PernilleogDennis

Slet ingen der har oplevet noget i samme stil?

Anmeld

26. oktober 2011

PJessen

Hey

Vores datter kom til verden 4 uger før tid, da jeg blev indlagt en fredag og fik smerte lindring pga af en cyste på æggestokken, fandt læger lige pludselig ud af lørdag aften at de havde givet mig for meget morfin og det bestemt ikke var godt for vores lille pige så de måtte lave et kejser snit da jeg var 36+0 da hun kom til verden blev hun indlagt på neonaltal i tre døgn i antibiotikas behandling, og blev derefter overflytte til mor barn afdeling på skejby, vi var indlagt i 12 dage i alt.

Men kan berolig dig med selv om de kommer før tid skal de nok indhente det hele min datter er i dag 11 måneder hun kravler og rækker sågar tunge af os. 

Håber det her kunne hjælpe lidt eller vis du har andre spørgsmål er du velkommen til og skrive igen

Anmeld

26. oktober 2011

stud mor

jeg er født 7uger fortidligt, men var tros det fin og stor, det eneste problem var at jeg ikke kunne spise særligt godt selv istarten, så det fik jeg gennem næsen.

Men jeg ville også være urolig hvis det var mig.

Anmeld

26. oktober 2011

Moms

PernilleogDennis skriver:

Ja, jeg har bare brug for at få afvide at alt nok skal gå, tror jeg.. Jeg er lige kommet hjem fra sygehuset hvor jeg har lagt de sidste 4 dage pga jeg var gået i fødsel.. Så jeg fik lungemodner, og ve stoppende væske i 48 timer..

Det er gået i sig selv igen, eller det vil sige at da jeg blev indlagt i søndags var min livmoder hals 13 milimeter.. Og da de skulle måle den idag inden jeg blev sendt hjem var den kun 7mm.. Såår det går jo ikke den rigtige vej kan man sige.. Desværre..

Men er der nogen af jer der ved hvad det betyder? Altså... Føder jeg imorgen eller kan der godt gå en månedes tid endnu? Søger virkelig folk med erfaringer omkring det. Jeg er idag 33+5 Og de vil ikke stoppe fødslen efter uge 34

op

Anmeld

26. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Godt nok ik helt det samme, men thea er født 6 uger før tid pga ssf. Jeg var indlagt i 1 1/2 uge til OBS hvor jeg fik lungemodner osv. Fik akut kejsersnit og thea var på neo i 3 1/2 uge bagefter. Hun vejede 1940 g og målte 45 cm. Det første hun gjorde da hun kom ud af maven var at gi et ordenlig. Vræl, så lungerne lige ku blive testet...i dag er hun 3 år og har på ingen måder taget skade af sin tidlige start. Heldigvis er de små meget stærker end som så og de fleste klare sig helt normalt!!! Ved ik om du ku bruge det til noget, men er sikker på at alt nok ska gå godt for jer!!! Vh Stine.

Anmeld

26. oktober 2011

Camillee

Jeg kan desværre ikke svare dig da mit vand gik

men Jeg fødte Elias i uge  34+
5
du er velkommen til at spørge hvis det er noget du gerne vil vide?

Jeg kan også fortælle dig at Elias vejede 2750 gram og var 47 cm.
han klarede og SÅ godt og havde ikke brug for ret meget hjælp, og sådanne ting.

Det skal nok gå

Anmeld

26. oktober 2011

morethanperfect

Det er en helt forfærdelig oplevelse ! Jeg gik i fødsel da jeg var 28+4 .. Noget af det værste jeg har oplevet
Min livmoderhals var 3 mm da jeg blev sendt hjem og fik af vide jeg sku holde mig ro , som du sikkert også har fået af vide ..

Jeg lå på sofaen indtil uge 37+0 hvor jeg godt lige kunne gå i føtex og sådan ..
Jeg fødte 40+6 , så jeg fødte heldigvis ikke for tidligt
Krydser fingre for den lille blir i din mave !

Anmeld

26. oktober 2011

ano14316

Øv det er en øv situation men jeg kan berolige dig med:

Jeg er født i uge 33, og jeg fejler ikke noget - ihvertfald ikke noget der kan tilskrives at jeg er født for tidligt

STOR KRAMMER TIL DIG

For at bebelebsen bliver derinde lidt endnu

Anmeld

26. oktober 2011

Janni.

Har ingen erfaring men vil ikke forlade din tråd uden et kæmpe 

Håber det ender godt for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.