hva bruden ikke ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

twinny

Jeg ville sagtens lade min kæreste turde..... Han er bedre til at købe til mig end jeg selv er... Han er virkelig god til at finde noget der klæder mig...

samtidig er han super romantisk... Så intet problem der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Tjaah det turde jeg nok godt.

Jeg er ret sikker på jeg aldrig får DRØMME brylluppet alligevel sååå. Det eneste jeg vil have svært ved er at slippe kontrollen. hehe. Men hvis jeg slet'slet ikke skal have noget med det at gøre, går det nok.

Kjolen kunne jeg godt blive lidt nervøs for, men ved den ville blive ca. min stil. hehe.

Og ved 100% det ville blive kirkebryllup og med hestekarret da det er svigermors ønske.. HAHAHA. Og svigermors ønske er lov.. haha

Anmeld

26. oktober 2011

Isabella_mor

for guds skyld JA... så slap jeg for det hvis det var... 

vi har vidst nogenlunde de samme ønsker så det er fint

Anmeld

26. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Tjaah det turde jeg nok godt.

Jeg er ret sikker på jeg aldrig får DRØMME brylluppet alligevel sååå. Det eneste jeg vil have svært ved er at slippe kontrollen. hehe. Men hvis jeg slet'slet ikke skal have noget med det at gøre, går det nok.

Kjolen kunne jeg godt blive lidt nervøs for, men ved den ville blive ca. min stil. hehe.

Og ved 100% det ville blive kirkebryllup og med hestekarret da det er svigermors ønske.. HAHAHA. Og svigermors ønske er lov.. haha

Der kommer svigermor igen. haha

Anmeld

26. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

Der kommer svigermor igen. haha

JAAAAAAAAAAH. haha. Hun ligger altid og spøger.

Anmeld

26. oktober 2011

Kay

jeps det turde jeg godt... og vi meldte os faktisk til sidste serson... men vi kom ikke med... grunden var at jeg var for villig til lidt af hvert...

Anmeld

26. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

JAAAAAAAAAAH. haha. Hun ligger altid og spøger.

typisk svigermor

Anmeld

26. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

typisk svigermor

Jeps

Anmeld

26. oktober 2011

henh01

Ja!

Men ville dog aldrig udstille mig på TV

Anmeld

26. oktober 2011

Loa

Nu er vi gift så det ville ikke blive aktuelt, men det ville ikke have rørt mig det mindste hvis Morten skulle have stået for det. Kan ikke se hvorfor kvinden skal bestemme alt. Det er et bryllup hvor 2 mennesker bliver kædet sammen, hvorfor skal det så foregår efter kvindens ønsker? Jeg er sikker på dagen var blevet lige så god hvis Morten havde arrangeret dagen alene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.