hva bruden ikke ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.343 visninger
49 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Anette&Sophia

- ville i turde lade jeres kæreste planlægge jeres bryllup?
eller er de for drengerøvs agtige?

- personligt ved jeg ikke om jeg ville turde lade ulrik stå for vores bryllup. tror der vil blive lidt for meget biler og benzin over det. + vi er ikke helt tøjstils enige. haha. jeg synes han er for kedelig, og han synes jeg vil have for meget og for voldsomt. haha "det skal være enkelt" bla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

AndreasMor84

ja det turde jeg sgu godt... min kæreste er ik en drengerøv med benzin i blodet..hvorfor er det altid kvinden der skal bestemme og have det meste efter hendes hoved? det er jo også hans fest

Anmeld

26. oktober 2011

TaAsJu

Jeg ville godt, vi var meget einge om hvordan tingene skulle være.. Men nu er vi gift 2 gange så tror ikke det sker

Anmeld

26. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Jeg tror ikk jeg ture , men det er mest fordi min kæreste ikk har sans for planlægning ..

Han plejer altid at smutte indtil der er styr på tingene

Anmeld

26. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ville sagtens turde lade manden planlægge et evt. bryllup...

Han er meget obs på de ting jeg godt kan lide og vi har ret ens meninger osv omkring tingene...

Anmeld

26. oktober 2011

Anette&Sophia

AndreasMor2011 skriver:

ja det turde jeg sgu godt... min kæreste er ik en drengerøv med benzin i blodet..hvorfor er det altid kvinden der skal bestemme og have det meste efter hendes hoved? det er jo også hans fest

det har du ret i. hehe.
- men altså og give ham hele æren. puha. det tror jeg at jeg er for ene barn til. haha

Anmeld

26. oktober 2011

Giraffen

anetteb skriver:

- personligt ved jeg ikke om jeg ville turde lade ulrik stå for vores bryllup. tror der vil blive lidt for meget biler og benzin over det. + vi er ikke helt tøjstils enige. haha. jeg synes han er for kedelig, og han synes jeg vil have for meget og for voldsomt. haha "det skal være enkelt" bla

Jeg ville godt turde det ville bare være bekymret for om han blev stresset men jeg er sikker på jeg ville elske det. Men hvis det stod til mig så bliver vi gift engang på en strand eller en båd uden andet end hinanden og den der skal vie os så jeg har ikke de store prinsessedrømme

Anmeld

26. oktober 2011

Krussedulle

anetteb skriver:

Uden problemer!! min mand ville gerne have et overdådigt bryllup, og jeg syntes det ville være i orden hvis det bare var meget simpelt (bare et dig og mig bryllup ) hehe.. Vi blev gift på rådhuset i al hemmelighed men vil da ikke udelukke at vi holder et stort fancy "bryllup" på et tidspunkt.. Hvis han stadig har lyst.

Anmeld

26. oktober 2011

Anette&Sophia

Pernille08 skriver:

Jeg tror ikk jeg ture , men det er mest fordi min kæreste ikk har sans for planlægning ..

Han plejer altid at smutte indtil der er styr på tingene

wups! den kan jeg hoppe med på. haha.
- min kæreste har det også sådan at hvis det driller længe nok, så kaster han det af h til hehe.
( ikke så sært at han ikke vil sætte en anden lampe op inde på lille fisens værelse )

Anmeld

26. oktober 2011

maria_wlt

Ja det turde jeg godt. Min mand er Hr "Hyldeblomst" herhjemme.. Han er vild med slotte og store dyre middage.. Kjolen ville blive fantastisk.. Han er og bliver en særlig én.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.