hva bruden ikke ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Muhmi

Er egentlig også af den mening at hvis man ikke tør at lade manden man elsker planlægge ens bryllup, bør man så overhovedet blive gift?? Det handler jo om dig og manden ikke hvordan i evt. bliver transporteret frem og tilbage fra kirke eller hvordan din kjole ser ud... Bare lige en strøtanke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

-Sigrid-

Tja, helt ærlig vil jeg hellere have at han gør det 

Han fandt en fantastisk kjole da han kiggede  

Han er god til lister, orgination osv - og som det ser ud lige nu med planlægning er vi præcis lige med at bestemme 

Anmeld

26. oktober 2011

sandorff

jeg kunne godt tænke mig at prøve det
det kan godt være det ikke ville blive som det jeg planlagde, men skide være med det.

Anmeld

26. oktober 2011

Anette&Sophia

Muhmi skriver:

Er egentlig også af den mening at hvis man ikke tør at lade manden man elsker planlægge ens bryllup, bør man så overhovedet blive gift?? Det handler jo om dig og manden ikke hvordan i evt. bliver transporteret frem og tilbage fra kirke eller hvordan din kjole ser ud... Bare lige en strøtanke herfra

arrrrg. der må jeg godt nok lige stå af.
- jeg tænker mere sådan at man er to om at blive gift,to om at dele drømme og to om at planlægge  

Anmeld

26. oktober 2011

Georgia

anetteb skriver:

- ville i turde lade jeres kæreste planlægge jeres bryllup?
eller er de for drengerøvs agtige?

- personligt ved jeg ikke om jeg ville turde lade ulrik stå for vores bryllup. tror der vil blive lidt for meget biler og benzin over det. + vi er ikke helt tøjstils enige. haha. jeg synes han er for kedelig, og han synes jeg vil have for meget og for voldsomt. haha "det skal være enkelt" bla

Ja, for vi har meldt os til  Og for svar engang i Nov.
Vi er dog i gang med at planlægge eget bryllup til næste år, så det bliver spændende

Anmeld

26. oktober 2011

Benjamins'mor

Nej, det turde jeg ikke. Det ville netop blive for drengerøvs agtigt med biler og så videre.

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

arrrrg. der må jeg godt nok lige stå af.
- jeg tænker mere sådan at man er to om at blive gift,to om at dele drømme og to om at planlægge  

Det har du så evigt ret i... Men alligevel, hvis man ikke tør overlade roret til manden, er det så manden man skal giftes med? Jeg tænker at manden ville vælge ud fra hans allerbedste overbevisning om hvad bruden ønsker sig... Hvis man ikke tør overlade sådan noget til sin kommende mand, hvordan tør man så overlade sit allerkærligste eje, sit barn, til ham?? Man er jo heldigvis to om at bestemme når man ikke melder sig til et program hvor det udelukkende er ham der bestemmer, men man skal jo tage hensyn til hinanden og mænd kan meget mere end hvad vi kvinder faktisk tror de kan

Anmeld

26. oktober 2011

Anette&Sophia

Muhmi skriver:

Det har du så evigt ret i... Men alligevel, hvis man ikke tør overlade roret til manden, er det så manden man skal giftes med? Jeg tænker at manden ville vælge ud fra hans allerbedste overbevisning om hvad bruden ønsker sig... Hvis man ikke tør overlade sådan noget til sin kommende mand, hvordan tør man så overlade sit allerkærligste eje, sit barn, til ham?? Man er jo heldigvis to om at bestemme når man ikke melder sig til et program hvor det udelukkende er ham der bestemmer, men man skal jo tage hensyn til hinanden og mænd kan meget mere end hvad vi kvinder faktisk tror de kan

tja. jeg ser bare mere sådan på det at man begges ønsker skal opfyldes.
- men fik vi 100.000 for at ulrik skulle stå for det selv, så ville jeg også godt kunne gå med til det. hehe.
Stoler da selvfølgelig på ham, men jeg har også bare så mange drømme. - men en ting er sikkert. vi skal køres væk fra kirken i hans rallyvogn. det kunne være lidt grineren hehe

( godt vi først skal spare sammen )

Anmeld

26. oktober 2011

Anette&Sophia

benjamins'mor skriver:

Nej, det turde jeg ikke. Det ville netop blive for drengerøvs agtigt med biler og så videre.

godt jeg ikke er den eneste der er kæreste med en bilnørd. haha

Anmeld

26. oktober 2011

Benjamins'mor

anetteb skriver:

godt jeg ikke er den eneste der er kæreste med en bilnørd. haha

hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.