hva bruden ikke ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Witt

anetteb skriver:

haha ja
så hysterisk ville jeg så dog ikke være. hehe.

Eeeej, jeg sad virkelig også og tænkte: "hvad fanden har du gang i" ? Hun var da godt nok utaknemmelig..

Hvisj egh avde været ham, så havde jeg droppet bryllupet da det åbenbart ikke beetyder så meget for hende, Det han sys.. Men that just me :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Anette&Sophia

Witt skriver:

Eeeej, jeg sad virkelig også og tænkte: "hvad fanden har du gang i" ? Hun var da godt nok utaknemmelig..

Hvisj egh avde været ham, så havde jeg droppet bryllupet da det åbenbart ikke beetyder så meget for hende, Det han sys.. Men that just me :p

det samme tænker jeg.
altså folk ved da at hun er gravid, så de ville jo ikke se hende som tyk i den kjole, og så var han jo helt vild med den!
stakkels mand.
& så at hun går så meget amok over make-uppen. og nu hvor hende, og hendes veninder havde ødelagt det hele med at se kjolen dagen før, og så selv været ude og købe en ny, så kunne de da selv have tænkt så langt at finde nogle sko der passede, men ja okay, hun gik jo så meget op i at kjolen skulle byttes ud, så det glemte hun nok alt om

Anmeld

26. oktober 2011

Witt

anetteb skriver:

det samme tænker jeg.
altså folk ved da at hun er gravid, så de ville jo ikke se hende som tyk i den kjole, og så var han jo helt vild med den!
stakkels mand.
& så at hun går så meget amok over make-uppen. og nu hvor hende, og hendes veninder havde ødelagt det hele med at se kjolen dagen før, og så selv været ude og købe en ny, så kunne de da selv have tænkt så langt at finde nogle sko der passede, men ja okay, hun gik jo så meget op i at kjolen skulle byttes ud, så det glemte hun nok alt om

Lige præcis .. Kan da godt forstå at alt skal være perfekt . men i hans øjne var det nok perfekt .. Desværre kan man så sige, for var det jo bestemt ikke i hendes :/ ..

Anmeld

26. oktober 2011

Anette&Sophia

Witt skriver:

Lige præcis .. Kan da godt forstå at alt skal være perfekt . men i hans øjne var det nok perfekt .. Desværre kan man så sige, for var det jo bestemt ikke i hendes :/ ..

nej hold da op.
det var jo som at se malou stella flippe ud  hehe

Anmeld

26. oktober 2011

Weidemann1

JA, turde jeg godt, hvis vi engang skal giftes, bliver det nok han der kommer til at stå for det meste  
Vil bare gerne selv bestemme kjolen HAHA  

Anmeld

26. oktober 2011

.....

Nej, det ville jeg ikke turde . Han er ikke for drengerøvs agtig, men når det kommer til planlægning osv, så er det mig der løber med "sejren" , hehe.

Men når alt kommer til alt, så er man nu engang 2 om at planlægge et bryllup sammen , og ville aldrig drømme om at overtage styringen, som der nok er nogen kvinder der har tendens til..det er jo ikke kun dit bryllup og din dag

Anmeld

26. oktober 2011

Witt

anetteb skriver:

nej hold da op.
det var jo som at se malou stella flippe ud  hehe

Haha xD

Anmeld

26. oktober 2011

Maja_4000

Det ville jeg helt sikkert godt turde ! :b
Min kæreste er ikke drengerøv og går ikke op i biler , fodbold eller andet som (i følge mig) ikke hører til ved et bryllup :b
Han ville dog ikke få lov at vælge kjolen !

Anmeld

26. oktober 2011

anetteb skriver:

- ville i turde lade jeres kæreste planlægge jeres bryllup?
eller er de for drengerøvs agtige?

- personligt ved jeg ikke om jeg ville turde lade ulrik stå for vores bryllup. tror der vil blive lidt for meget biler og benzin over det. + vi er ikke helt tøjstils enige. haha. jeg synes han er for kedelig, og han synes jeg vil have for meget og for voldsomt. haha "det skal være enkelt" bla

Jeg tror godt jeg turde!!  Det er da den ultimative kærlighedserklæring!!

Kan man stadigvæk til melde sig?

Stine og Lisa.

Anmeld

26. oktober 2011

Mor til Mike

anetteb skriver:

- ville i turde lade jeres kæreste planlægge jeres bryllup?
eller er de for drengerøvs agtige?

- personligt ved jeg ikke om jeg ville turde lade ulrik stå for vores bryllup. tror der vil blive lidt for meget biler og benzin over det. + vi er ikke helt tøjstils enige. haha. jeg synes han er for kedelig, og han synes jeg vil have for meget og for voldsomt. haha "det skal være enkelt" bla

Ja det ville jeg helt klart! min mand er helt igennem romantisk, og han ved præcis hvad jeg vil have, så tror at hvis han skulle ordne det hele ville jeg få mit drømmebryllup! han sætter mine ønsker over hans, så ville ikke tvivle et sekund på at han ville gøre det til et perfekt bryllup 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.