hva bruden ikke ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Taniakb

Jeg ville stole helt på Per.. Jeg synes også det kunne være en god ide at melde os til det.. Men Per gider ikke i fjernsynet..

Men han ville lave det ligesom jeg ville.. Han ville også finde den kjole jeg ku tænke mig osv.. Ingen grund til nervøsitet der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

mortilnoahogmelina

anetteb skriver:

wups! den kan jeg hoppe med på. haha.
- min kæreste har det også sådan at hvis det driller længe nok, så kaster han det af h til hehe.
( ikke så sært at han ikke vil sætte en anden lampe op inde på lille fisens værelse )

Haaah , lige præcis sådan er det os her , han plejer så lige at kaste med noget , ryge en smøg og så er han på den igen

Anmeld

26. oktober 2011

Anette&Sophia

Pernille08 skriver:

Haaah , lige præcis sådan er det os her , han plejer så lige at kaste med noget , ryge en smøg og så er han på den igen

HAHA! ja nemlig

Anmeld

26. oktober 2011

mortilnoahogmelina

anetteb skriver:

HAHA! ja nemlig

Anmeld

26. oktober 2011

Witt

Jeg ville uden tvivl turde at overlade det til Kæresten, han har så meget styr på sådan noget, så ville ikke tænkte et sekund over det for at være helt ærlig ! ..

Hehe, så du lige det afsnit på tv2 ??

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

Altså nu er det dagen der speciel ikke hvordan det hele kommer til at se ud.... Så jo, jeg turde godt, men jeg kunne aldrig finde på at melde mig til sådan noget... Vores dag er VORES dag, den vil vi kun dele med vores familer og venner... Ikke hele Danmark

Anmeld

26. oktober 2011

morethanperfect

anetteb skriver:

- ville i turde lade jeres kæreste planlægge jeres bryllup?
eller er de for drengerøvs agtige?

- personligt ved jeg ikke om jeg ville turde lade ulrik stå for vores bryllup. tror der vil blive lidt for meget biler og benzin over det. + vi er ikke helt tøjstils enige. haha. jeg synes han er for kedelig, og han synes jeg vil have for meget og for voldsomt. haha "det skal være enkelt" bla

Ja det ville jeg godt ;D

Anmeld

26. oktober 2011

Ciss

Jeg havde ikke turdet, tror jeg. Jeg ved at brudebilen ville have været fantastisk, og så har jeg en mistanke om, at han ville have delegeret de fleste andre opgaver ud til forlover og svigermor....

Da vi giftede os, ordnede han bil og overnatning til bryllupsnatten. Resten organiserede jeg, selvom han havde medbestemmelse og vetoede en del ting undervejs. Så vi gjorde det vel ganske meget i fællesskab egentlig.

Men det er da på en måde flot, hvis den ene part virkelig lægger sig i selen for at gøre det til den mest fantastiske dag for den anden. Uanset, hvem af dem det er. Bedre end den gang brudens forældre stod for det hele og brudeparet mere eller mindre var statister i sit eget bryllup....

Anmeld

26. oktober 2011

Anette&Sophia

Witt skriver:

Jeg ville uden tvivl turde at overlade det til Kæresten, han har så meget styr på sådan noget, så ville ikke tænkte et sekund over det for at være helt ærlig ! ..

Hehe, så du lige det afsnit på tv2 ??

haha ja
så hysterisk ville jeg så dog ikke være. hehe.

Anmeld

26. oktober 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Ja, absolut!

Min mand er langt bedre til mig til at planlægge sådanne ting, så no problem. Det eneste jeg ville have mine tvivl omkring var kjolen,  - men for fanden - det vigtigste er vel egentlig at han er vild med den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.