bløder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Du er virkelig skøn, og frembringer et lille smil på mine læber! Jeg har puttet mig ind under dynen, og vil nu ligge og læse lidt, inden jeg slukker lyset og får mig en god nattesøvn. Er spændt men også nervøs på om jeg bliver klogere hos lægen imorgen, efter det lægebesøg igår, så er mine tanker sørme ikke helt positive længere!  

KNUS til dig!

Årh, det er jeg da glad for at jeg gør

Det lyder som en rigtig god idé!

Kan godt forstå du både er nervøs og spændt på samme tid... Det er virkelig ikke sjovt at være i uvidenhed.... Og ham lægen skal du bare glemme, han er en ged og burde ikke arbejde med mennesker....

HÅBER på en positiv nyhed i morgen!! SOV GODT!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Årh, det er jeg da glad for at jeg gør

Det lyder som en rigtig god idé!

Kan godt forstå du både er nervøs og spændt på samme tid... Det er virkelig ikke sjovt at være i uvidenhed.... Og ham lægen skal du bare glemme, han er en ged og burde ikke arbejde med mennesker....

HÅBER på en positiv nyhed i morgen!! SOV GODT!!

Hej igen så kom jeg til lægen, som vidersendte mig til en tryghedsscanning hos en gynækolog - mandag kl 12.20. Hende sekretæren hos gynækologen var bare SÅ sød og sagde, at det ikke var sikkert de kunne se så meget på scanningen allerede, men så kunne det berolige mig lidt- ellers tænkte hun hvis jeg skulle vente over en uge endnu, at jeg ville nå at få det alt for skidt psykisk! Dejligt med sådanne professionelle mennesker så nu Kan jeg bare se frem til mandag! Jubii, blødningen er aftagende i dag, men det var jo også lidt kraftigt igår! Knus til dig

Anmeld

28. oktober 2011

Muhmi

Hej igen så kom jeg til lægen, som vidersendte mig til en tryghedsscanning hos en gynækolog - mandag kl 12.20. Hende sekretæren hos gynækologen var bare SÅ sød og sagde, at det ikke var sikkert de kunne se så meget på scanningen allerede, men så kunne det berolige mig lidt- ellers tænkte hun hvis jeg skulle vente over en uge endnu, at jeg ville nå at få det alt for skidt psykisk! Dejligt med sådanne professionelle mennesker så nu Kan jeg bare se frem til mandag! Jubii, blødningen er aftagende i dag, men det var jo også lidt kraftigt igår! Knus til dig

Årrh det var da godt at du kom ind til én med lidt medfølelse... Det er jeg glad for at høre

Okay, bliver dejligt at få vished om der er noget galt eller ej!

Hvordan har du det i dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.